۷۲۴۶۲۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ژست شماتت بار رونالدو هنگام سخنرانی پرز

مصاحبه جنجالی رونالدو دقایقی پس از قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ ثابت کرد که بین او و فلورنتینو پرز اختلافاتی جدی وجود دارد.

ورزش سه: مصاحبه جنجالی رونالدو دقایقی پس از قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ ثابت کرد که بین او و فلورنتینو پرز اختلافاتی جدی وجود دارد.

از مدت ها پیش این شایعه مطرح شده بود که رونالدو به دلیل بدقولی پرز، با وی به مشکل برخورد کرده است. گویا رئیس رئال پس از قهرمانی شماره ۱۲ در اروپا(سال گذشته کاردیف)، به رونالدو قول افزایش دستمزد را داده بود و سپس زیر این قولش زده است.

مصاحبه رونالدو پس از قهرمانی اخیر رئال و صحبت ضمنی او از جدایی، بازتاب گسترده ای داشت و ثابت کرد که مشکلاتش با پرز، جدی تر از حد تصورات است.

ژست شماتت بار رونالدو هنگام سخنرانی پرز

فوق ستاره پرتغالی پس از اهدای جام قهرمانی به رئال، در رختکن با پرز برخورد کرد. پرز همراه با پادشاه اسپانیا در رختکن حضور داشت تا به بازیکنان تبریک بگوید. در این لحظه برخورد رونالدو با پرز عادی و حتی خوب بود.

فردای روز قهرمانی و در جشن قهرمانی رئال در شهر مادرید، رونالدو و پرز این بار در کلیسای آلمودنا برخورد داشتند. این بار اما برخورد رونالدو با رئیس، کاملا سرد بود. رونالدو سعی داشت تا با پرز، چشم در چشم نشود.

ژست شماتت بار رونالدو هنگام سخنرانی پرز

دوربین ها همچنین تصویری از رونالدو در هنگام سخنرانی پرز در کلیسا شکار کردند که با نگاهی شماتت بار و پر از طعنه به رئیس، خیره شده است. او همچنین چیزی به مارسلو می گوید که باعث خنده ستاره برزیلی می شود.

ژست شماتت بار رونالدو هنگام سخنرانی پرز

شب گذشته این موضوع در برنامه ال چیرینگیتو مطرح شد و یک کارشناس خبره، به آنالیز رفتاری رونالدو در برخوردهایش با پرز پرداخت. طبق گفته او، برخورد اول پرز با رونالدو نشان می دهد که احتمال حل مشکلات بین شان وجود دارد و رونالدو رفتاری عادی با رئیس داشت.

ژست شماتت بار رونالدو هنگام سخنرانی پرز

در دو برخورد بعدی و به خصوص هنگام سخنرانی پرز، ژست رونالدو سرزنش گونه است و او با عصبانیت خاصی به پرز نگاه می کند که نشان از مشکلات و تنش های کاملا جدی بین این دو دارد.

در نهایت در نظرسنجی این برنامه، ۶۸ درصد اعتقاد داشتند که سرانجام بین این دو صلح برقرار خواهد شد و رونالدو در رئال می ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج