۷۲۵۶۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیرهوف: لوو به رئال مادرید نمی‌رود

الیور بیرهوف، مدیر تیم های ملی آلمان، اعلام کرد با توجه به تمدید قرارداد یواخیم لوو با فدراسیون فوتبال این کشور، مطمئنا این مربی جانشین زین الدین زیدان در رئال مادرید نخواهد شد.

ورزش سه: الیور بیرهوف، مدیر تیم های ملی آلمان، اعلام کرد با توجه به تمدید قرارداد یواخیم لوو با فدراسیون فوتبال این کشور، مطمئنا این مربی جانشین زین الدین زیدان در رئال مادرید نخواهد شد.

۵ روز بعد از پیروزی ۳-۱ رئال مقابل لیورپول و سومین قهرمانی پیاپی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، زیدان از هدایت کهکشانی ها کناره گیری کرد.

پس از آن رسانه ها از چند مربی به عنوان گزینه های جانشینی او نام بردند که یکی از آنها یواخیم لوو است. اما بیرهوف اعلام کرد که با توجه به تمدید قرارداد لوو با فدراسیون فوتبال آلمان تا سال ۲۰۲۰ که دو هفته پیش صورت گرفت، نگران جدایی این مربی باتجربه نیستند.

او به خبرنگاران گفت: " خب، این تصمیم زیدان کمی غافلگیر کننده بود اما وقتی او را در فینال چمپیونزلیگ می دیدید، متوجه می شدید که کاملا آرام است و احساس می کردید که می خواهد از لحظات لذت ببرد.

بیرهوف: لوو به رئال مادرید نمی‌رود

وقتی من زبان بدن او را می دیدم، احساس می کردم که "آیا به چیزی فکر می کند؟ آیا می خواهد از رئال برود؟" این برای باشگاه بسیار دشوار است.

نمی دانم گزینه های جانشینی او چه کسانی هستند. من خوشحالم که قرارداد یوگی لوو را تمدید کردیم. این خیلی خوب بود. مربیان زیادی نیستند که شانس مربیگری در چنین باشگاهی را دارند. البته که او میراث بزرگی را به جا گذاشت.

اما جدا از این، رئال همیشه شانس قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارد. آنها تیم فوق العاده ای دارند و شاید این تغییر، رفتن به مرحله بعد برای آنهاست. من واقعا کنجکاوم که بدانم چه کسی مربی آنها خواهد شد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج