جاباما
۷۲۵۷
۱۸۴ نظر
۵۶۸۶
۱۸۴ نظر
۵۶۸۶
پ

گفت‌وگوي اختصاصي با پروفسور سميعي در هانوفر آلمان

۷ طبقه مغز پروفسور سميعي

هانوفر (هانوور) آلمان در ذهن افراد اهل دانش ايران يادآور انساني وارسته و مردي پرتلاش در عرصه تخصصي جراحي مغز و اعصاب است. پروفسور مجيد سميعي در ساختماني بسيار زيبا كه به افتخار حضور علمي و درماني‌اش در آلمان و تلاش براي نجات جان بيماران ساخته شده فعاليت مي‌كند.

7 طبقه مغز پروفسور سميعي

7 طبقه مغز پروفسور سميعي

در سفر علمي ـ آموزشي و تفريحي گروهي از متخصصان دندان‌پزشكي و جراحان فك و صورت كه با همكاري دانشگاه هانوور آلمان، گروه جراحي دهان، فك و صورت و انستيتو استرومن سوئيس در تابستان ۲۰۱۱ ترتيب داده شد من به عنوان خبرنگار و تصويربردار در كنار گروه بودم. حضور پروفسور گرليچ (Gerlich)، رئيس دپارتمان جراحي‌ دهان، فك و صورت دانشگاه‌ هانوور و همكارشان پروفسور بورمن به‌عنوان استادان دوره آموزشي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين سمينار بود.در اين گردهمايي موضوعاتي چون، اثر طراحي ۳ بعدي بر انتخاب درمان در دندان‌پزشكي ايمپلنت مدرن به همراه جراحي زنده، افزايش بهبود در منطقه زيبايي يا در اصطلاح ESTHETIC همچنين چگونگي پيشروي و قراردادن ايمپلنت در فك پايين به همراه تعدادي جراحي زنده و آموزشي روي چند بيمار آلماني برنامه‌هاي اين دوره ۳ روزه بود. در انتهاي روز دوم دوره بود كه شركت‌كنندگان از بخش‌هاي مختلف دانشكده دندان‌پزشكي بازديد كردند و چهره آموزشي، پژوهشي و درماني اين دانشكده يادآور دانشكده‌هاي دندان‌پزشكي ايران بود اما بهترين اتفاق اين سفر براي من فرصت مصاحبه با يك انسان فرهيخته و چهره شاخص علمي ايران بود.


مغز ۷ طبقه براي دانشمند ايراني

هانوفر (هانوور) در ذهن افراد اهل دانش ايران يادآور انساني وارسته و مردي پرتلاش در عرصه تخصصي جراحي مغز و اعصاب است. پروفسور مجيد سميعي در ساختماني بسيار زيبا كه به افتخار حضور علمي و درماني‌اش در آلمان و تلاش براي نجات جان بيماران ساخته شده فعاليت مي‌كند. اين ساختمان در 7 طبقه و به شكل مغز انسان طراحي شده است. پروفسور مجيد سميعي جراح مغز و اعصاب و رئيس مركز علوم اعصاب هانوفر آلمان در اين مركز با فرزندش امير سميعي به درمان بيماران از سراسر دنيا مي‌پردازند. آشنايي‌ام با پروفسور سميعي از زماني بود كه ايشان براي شركت در سمپوزيوم‌هاي جراحي اعصاب به ايران مي‌آمدند و در بيمارستان ميلاد با انجام تعدادي جراحي دشوار قاعده جمجمه به نجات جان انسان‌ها كمك مي‌كردند. من هم به‌عنوان خبرنگار و مستند‌ساز تلويزيوني برنامه‌هاي زيادي را در كنار ايشان بودم و هميشه آرزو داشتم تا از مركز او در آلمان نيز بازديد كنم. در نهايت به خواسته خودم هم رسيدم. پروفسور سميعي وقتي دوربين فيلمبرداري را روي شانه من ديد در همان حالت و با تعجب فراوان ضمن احوالپرسي گفت:‌ «بالاخره به هانوور آمدي؟»


7 طبقه مغز پروفسور سميعي

پروفسور مجيد سميعي در ساختماني بسيار زيبا كه به افتخار حضور علمي و درماني‌اش در آلمان و تلاش براي نجات جان بيماران ساخته شده فعاليت مي‌كند. اين ساختمان در ۷ طبقه و به شكل مغز انسان طراحي شده است.


مدير تخصصي‌ترين بيمارستان جراحي مغز دنيا

پروفسور مجيد سميعي متولد سال 1316 در شهر رشت و خانواده‌اي اهل علم و دانش است. در سال 1351 به درجه پروفسوري جراحي مغز و اعصاب نائل آمد. مدت‌ها رياست مجمع جهاني جراحان مغز و اعصاب جهان را برعهده داشت و به همت او، انجمني با عنوان «جراحان قاعده جمجمه» با عضويت بالغ بر يك‌هزار جراح زبردست دنيا‌ ايجاد شده است. پروفسور كه در سال 1385 به‌عنوان چهره ماندگار كشورمان معرفي شد اكنون 74 سال دارد و دست‌هايش بدون حتي يك لرزش و خطا، مغز بيماران كشورهاي مختلف دنيا را در تخصصي‌ترين بيمارستان جراحي مغز دنيا در شهر هانوور يا به قول آلماني‌ها، هانوفر جراحي مي‌كند. وقتي پروفسور را در اتاق كار‌ش در طبقه هفتم ساختمان انستيتو مغز و اعصاب ديديم، مشغول ويزيت يك خلبان مرد از كشور نيوزيلند بود اين فرد به‌دليل تومور مغزي بايد تحت جراحي قرار مي‌گرفت اما اگر جراحي او به هر علت دچار نقصان مي‌شد او تا ابد از ادامه فعاليت حرفه‌اي و حتي زندگي باز مي‌ماند. به همين دليل جراحان مغز و اعصاب، پروفسور سميعي را بهترين درمانگر او معرفي كرده بودند. در طبقات مختلف بيماران فراواني از كشورهاي عربي منطقه حوزه خليج‌فارس به‌ويژه امارات و حتي كشورمان ايران مشاهده مي‌كرديم؛ افرادي كه براي جراحي تومورهاي مغزي به‌ويژه اعماق غيرقابل دسترس و دشوار قاعده جمجمه يا نخاع و سكته‌هاي مغزي به‌منظور مداوا به اين مركز آمده بودند.


همراه دكتر در اتاق عمل

پروفسور سميعي بايد هرچه سريع‌تر خود را به اتاق عمل مي‌رساند بيماري با خونريزي وسيع مغزي در آنجا منتظر پنجه‌هاي طلايي اين مرد بزرگ بود. شايد اين شانس من است كه همراه با پروفسور به اتاق عمل بروم. از او اجازه گرفتم تا دقايقي از عمل جراحي‌اش را ضبط كنم، دوربين يكسره روشن بود و من در حين فيلمبرداري با او مصاحبه مي‌كردم. اتاق عمل در طبقه پنجم بود و با گذر از راهروهاي مختلف وارد اتاق رختكن شديم. پس از تعويض لباس وارد اتاق جراحي شديم، دوربين‌هاي ويژه ميكروسكوپي در ناحيه گيجگاهي بيمار ثابت شده بودند و جمجمه اين مرد كه دچار سكته مغزي شده بود توسط دستياران پروفسور به‌منظور جراحي باز شده بود. پروفسور كه دست‌هايش را شسته و ضدعفوني كرده بود پس از پوشيدن دستكش مشغول به كار شد.
در اين فاصله تا جاي ممكن از گوشه و كنار اتاق عمل تصوير ضبط كرديم تا به حال اتاق عملي به اين مجهزي نديده بودم. در نهايت اواخر عمل جراحي بود كه از فرصت كوتاه استراحت استفاده كردم و پرسش‌هايي كه در ذهن داشتم را يكي پس از ديگري مطرح كردم، اين شما و اين حرف‌هاي چهره ماندگار پزشكي كشورمان.


زندگي دوباره براي آن‌هايي كه تومور مغزي دارند

بيشتر بيماران من درگير تومورهاي مغزي و تومورهاي نخاع هستند. اين ۲ گروه بيشترين تعداد مراجعه‌كنندگان اين مركز را به‌خود اختصاص داده‌اند. البته خونريزي‌هاي مغزي هم جزو موارد پرشمار مراجعه هستند. البته درصد قابل توجهي از بيماران به‌دليل تومورهاي قاعده جمجمه و موارد دشواري كه در نواحي عميق و دوردست مغز قرار دارند از كشورهاي مختلف دنيا مثل اروپا، روسيه، اوكراين به‌ويژه ايران به اين مركز مراجعه مي‌كنند. افتخار من و همكارانم اين است كه ناجي جان اينگونه بيماران هستيم. توانايي‌هاي ما با تجهيزات توليدي روز دنيا درخصوص تشخيص و درمان، هر لحظه در حال پيشرفت است. در حال حاضر ۲ روش عمده در جراحي‌هاي مغز و اعصاب به‌عنوان تكنيك‌هاي اصلي و پيشگام مطرح است، در يكي از اين روش‌ها با بهره‌گيري از شبيه‌سازهاي مغزي با دوربين و ابزارهايي مانند آندوسكوپ و نويگيتور(Navigator) كه ساختمان مغز كاملا قابل مشاهده بوده حتي ريزترين بافت‌هاي مغز و عروق آن قابل بررسي و درمان است. در اين تكنيك دقيقا مي‌دانيم كه بايد به كدام بافت دست‌اندازي و از كدام نقاط حساس مغز دوري كرد. اين فناوري به جراح كمك كرده تا جراحي‌هاي مغز و اعصاب دقيق‌تر و با كمترين عوارض و آسيب صورت بگيرد.

روش ديگر، كار زير دستگاه مگنتيك رزونانس يا در اصطلاح MRI است. در اين روش عمل جراحي همزمان با تصويرهاي مكرر و قابل رويت مغز و اعصاب در اتاقي ويژه( Brainswet) و با قرار دادن بيمار در دستگاه MRI صورت مي‌گيرد. البته دستگاهي كه با انواع متداول امروزي كه براي تصويربرداري‌هاي معمولي استفاده مي‌شود متفاوت است. با اين روش، جراح پيوسته درحال مشاهده محل عمل و ميزان موفقيتش در خارج كردن تومور خواهد بود.


تربيت رزيدنت‌هاي ايراني

يكي از مهم‌ترين اهداف‌ من در مركز علوم اعصاب هانوفر تربيت نيروهاي متخصص و توانا در سراسر جهان است. البته جذب اين نيروها براي دوره‌هاي كوتاه‌مدت يك هدف و بحث است ولي راه‌اندازي مراكزي مشابه در ايران هدف نهايي است. ما هم‌اكنون مشغول ساخت مركزي به نام مركز علوم اعصاب در انتهاي اتوبان همت تهران هستيم كه به‌نظر من تا يك سال و نيم ديگر مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد. با آغاز فعاليت اين مركز بسياري از مشكلات بيماران كشورمان در همان ايران پيگيري و درمان شده و با همكاري با مركز مادر درهانوفر، موارد دشوار و صعب‌العلاج به‌صورت مشترك تحت مداوا قرار مي‌گيرد. هدف ما اول اين است كه متخصصان ما نيروهاي جوان را در مركز علوم اعصاب در ايران آموزش داده و با تكنيك‌هاي روز دنيا آشنا كنند. درمان ناهنجاري‌هاي عروق مغزي، كاشت الكترودهاي مغزي براي درمان ناشنوايي و پاركينسون و درمان‌هاي دشوار جراحي مغز و اعصاب جزو اقدامات درماني در اين مركز است. درحال حاضر چندنفر رزيدنت (دستيار تخصصي) جراحي اعصاب از ايران براي آموزش و كسب تجربه در مركز علوم اعصاب هانوفر انتخاب شدند تا طي 2 سال آينده تحت تعليمات پيشرفته قرار گيرند.


رابطه پزشكي ميان ايران و تركيه

به تازگي از سوي نخست‌وزير تركيه آقاي اردوغان به آن كشور دعوت شدم. ايشان بسيار تاكيد داشتند كه علاقه‌مند برقراري همكاري‌هاي بيشتر به‌منظور گسترش دانش جراحي اعصاب ميان متخصصان كشورشان با مركز علوم اعصاب هانوفر هستند. (در ضمن چندي پيش ابراهيم تاتليس خواننده ترك زبان و معروف تركيه به‌دليل سوءقصد از ناحيه سر دچار آسيب شد كه پروفسور سميعي براي معاينه و مداواي او به اين كشور سفر كرد و سپس با اعزام او به آلمان، او را تحت مداوا قرار داده است.)


7 طبقه مغز پروفسور سميعي

جراحي مادر صدراعظم آلمان

پروفسور سميعي سال‌ها پيش مادر صدراعظم آلمان (گرهارد شرودر) را تحت جراحي اعصاب قرار داده بود. اين اقدا‌م‌اش پروفسور را به چهره‌اي متمايز در ميان همكاران آلماني خود مبدل كرده بود.


از كار كردن خسته نمي‌شوم

در خصوص كار كردن و توان كاري بايد بگويم كه هيچ‌وقت از كار خسته نشده‌ام زماني كه چندساعت جراحي مي‌كنم پس از اتمام آن براي ويزيت بيماران به بخش‌هاي مختلف سركشي مي‌كنم و بعد هم وقت‌هاي درمانگاهم را تنظيم كرده و به يك سري امور شخصي كاري كه در زندگي روزمره هر فردي وجود دارد مي‌رسم.


مركز جراحي مغز در تهران كه توريست‌ها را جذب خواهد كرد

براي ساخت مركز ما در آلمان، برش‌هاي مغز از طريق سي‌تي‌اسكن و MRI در اختيار مهندسان قرار گرفت و آنان توانستند مركز علوم اعصاب هانوفر را شبيه مغز انسان بسازند. جالب اين‌كه مشابه اين مركز در ايران نيز ساخته خواهد شد. دقيقا مشابه ولي با اين تفاوت كه ساختار مغز انسان روي يك پايه ۳ طبقه‌اي ساخته و نصب مي‌شود به‌گونه‌اي كه وقتي از اتوبان همت تهران عبور مي‌كنيد اين مجتمع عظيم را در كوهپايه مشاهده خواهيد كرد. من فكر مي‌كنم، توريست‌هايي كه به تهران مي‌آيند حتما جذب اين ساختمان خواهند شد. در هانوفر هم همين حالت وجود دارد و توريست‌هايي كه به آلمان سفر مي‌كنند حتما براي عكس گرفتن و بازديد به اينجا مي‌آيند. من خيلي خوشحالم در شهري كه بزرگ شده‌ام يعني در تهران مشابه اين مركز راه‌اندازي مي‌شود. اين آرزوي قلبي من بوده و از اين بابت خيلي خوشحالم.


رمز موفقيت من

يكي از رموز موفقيت من اين است كه پرخوري در زندگي‌ام مفهومي ندارد و سعي مي‌كنم با غذاهاي كم‌حجم ولي پرانرژي روزم را به شب برسانم و اين مسئله موجب شده تا سنگين نشده و دچار رخوت و سستي نشوم. امروزه با ورزش، تحرك و تغذيه سالم مي‌توان از بروز بسياري از بيماري‌ها به‌ويژه سكته مغزي جلوگيري كرد. بايد دانست كه يكي از مهم‌ترين علت‌هاي سكته مغزي در سنين پايين تغذيه نامناسب و فشارخون است. كيفيت جدار عروق نقش مهمي در طول عمر آن‌ها و مقاومت‌شان دارد. اگر از موادغذايي نامناسب و غيرتازه مصرف كنيم اين جدار عروقي دچار انسداد و پارگي مي‌شود.


توصيه مهم پروفسور سميعي براي جوان‌ها

به همه توصيه مي‌كنم، در دهه سوم و چهارم زندگي توجه ويژه‌اي به نوع غذاي مصرفي داشته باشند. مصرف ماهي و غذاهاي دريايي به همراه برخي از ويتامين‌ها از طريق غذاهاي تازه مانند ميوه‌ها و سبزي‌ها نقش موثري در طول عمر دارد. مطالعه و تغذيه نقش مهمي در بهبود عملكرد مغز دارد و مانع آلزايمر هم مي‌شود. استرس، عصبانيت، فشار روحي و عصبي موجب ضعف در سيستم دفاعي بدن مي‌شود پس بايد سعي كنيم تا از اين عوامل، دوري كنيم.


7 طبقه مغز پروفسور سميعي

پاييز در ايران هستم

در اين سال‌ها فرزندم امير سميعي كه اكنون ۴۰ سال دارد و پروفسور جراحي مغز و اعصاب است، در برخي از عمل‌هاي جراحي به من كمك مي‌كند. او در دانشگاه‌هاي آلمان، لس‌آنجلس و شيكاگو تحصيل كرده و از سال ۲۰۰۵ به‌عنوان معاون در مركز علوم اعصاب هانوور مشغول فعاليت است. به‌زودي در فصل پاييز براي شركت در كنگره علوم اعصاب و بازديد از پروژه‌هاي دردست اقدام به ايران سفر خواهيم كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mahsa

      dar barabare in hame forutani sare taazim frud miavaram...piruz va payandeh bashid aghaye Doctor

    • samane

      می شه لطفا آدرس ایمیل ایشونو واسم بفرستید واقعا ممنونتون می شم.

    • بدون نام

      افتخار

    • younes

      dorod be bozorg marde irani vaghean eftekhare mane ke hamchin hamvatani daram

    • ناشناس

      قابل توجه اقایونی که باعث میشن این جور افراد به علت مدیریت ضعیف تمام استعداد و خلاقیت وحرفه خود را در کشورهای غیر خرج کنند واقعا تاسف اوره

    • شادی

      افتخوار می کنم به چنین انسان بزرگی

    • حامی

      سلام خیلی افتخار کردم به ایرانی بودن خودم

    • neda

      iranian dar sarasare donya eftekhar afarin va mayeye mobahat hastan. jenabe aghaye doctor , noboogh,vatan parasti va khozooe shoma sotoodanistb. be vojoode shoma mibalim..

    • نعيمه

      سلامؤنميدونيد چه حالي بهم دست داد وقتي فهميدم افتخار جراحي مغز دنيا يك ايراني نابغه هست!بر خود مي بالم.
      پاينده باشي ايران من .اكنون تو نيز بر خود مي بالي كه چنين بزرگ مرداني از آنِ تو هستند!پيروز و سر بلند

    • بدون نام

      حيف ايران كه به اين افراد نسبت ميدهيد با پول وامكانات اين ملت نجيب تربيت شده ولي به خدمت دشمنان ايران وايراني در امده اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این چه حرفیه کار یک پزشک خدمت به انسان چه مادر تو باشه چه مادر گرهارد شرودر

      • میثم

        آقای محترم اولا پرفسور فقط تحصیلات راهنمایی و متوسطه را در ایران گذرانده مثل من و شما و خیلی ها هستند که پول زیادی دارند ولی به چنین مقامی نمیرسند بعدشم پرفسور هم اکنون در حال انجام خدمات زیادی در ایران هستند از جمله تاسیس یمارستان فوق تخصصی مغز و اعصاب در رشت با امکانات اروپایی وهمچنین در غرب تهران ویا تاسیس موسسه سلامت دکتر سمیعی که همه اینها بایه حساب سر انگشتی بیشتر از پولی است که از ایران برای تحصیلش فرستاده شده و از این گذشته در حال حاضر با این امکانات ما کسی به این رتبه نمیرسد

    • بیبی

      به شما افتخار می کنیم . شما همواره در خدمت بشریت هستید .

    • saeed2008

      همیشه پایدار بمانی

    • بدون نام

      قابل توجه بیبی : این آقای دکتر در بیمارستان میلاد به صورت کاملا free عمل میکنن و هیچ دستمزدی از عمل هموطن هاش نمیگیره و در حال ساخت بیمارستانی بسیار مجهز در تهران هستند

    • حمیدرضا بیاری

      خداوندا کریما تو را خاضعانه شاکرم به لطف خلق خوبانت.

    • mahtab

      اين نهايت انسانيت هستش كه با علمي كه خداوند در اختيارت گذاشته بتواني به خلق خدمت كنيد. ايراني بودن مهم نيست مهم انسانيت و خدمت به خلق خداست. هر جاي دنيا كه باشي انسان باشي.

    • فهیمه

      انسان به تمام معنا یعنی شما!!!!!!!!!ا

    • ایرانی

      عشق به کار و پشتکارش واقعا درس گرفتنی...

    • مصطفی

      گیلان و شهر رشت به داشتن چنین انسانهای نخبه و زحمتکشی به خود می بالد. به درستی که اینها فرزندان راستین میرزا کوچک ویک گیله مرد واقعی هستند

    • marjan

      chetir mitonam ba professor samii ertebat bagharar konam?

    • غار

      عوض بالیدن به خودتون 2 تا دستاتون رو ببربد بالا و محکم بزنید تو سرتون که چرا انسان به این بزرگی همه ی عمر حرقه ایش رو تو آلمان بوده.....
      فقط بلدیم افتخار کنیم.

      پاسخ ها

      • نسترن

        به دلیل نبود برخی امکانات...اصلا هم لازم نیست بزنین تو سرتون همین که یه همچین انسانی رو کره ی خاکی هست خودش باعث افتخاره

      • نسترن

        خب معلومه که چرا اینجا نبودن....

    • Maryam

      واقعا باید به داشتن یه همچین پزشکی افتخار کرد. وقتی که همه نظرات رو میخوندم گریم گرفت. انشا الله که خدا عوض خیر به ایشون و سلامتی کامل به همه مریضهای اسلام و مسلمین بده.
      من یه بیمار MS هستم گوشه دعاهاتون برای منم دعا کنید. با تشکر از همه عزیزان.

      پاسخ ها

      • فاطمه

        مریم منم ام اس دارم کاش دکتر اینجا بود

      • مهبد

        خدا ایشالا بهتون سلامتی بده. آمین

      • صدیقه

        منم ام اس دارم خیلی از زندگی نا امید شدم با فاطمه موافقم کاش پرفسور اینجا بود چون به ایشون ایمان دارم و دیگه خسته شدم برام دعا کنید!!

    • زینب

      لطفا شماره تلفنی از پر وفسور بگذارید

      پاسخ ها

      • بابک

        تو رو خدا اجیم حالش خوب نیست اگه ممکنه یه تلفن که بشه با اقای دکتر مستقیما حرف زد و لطف کنید

      • ناشناس

        برای درمان ام اس(سرد)بعد از تشخیص اگر سرد بود از این نسخه استفاده شود،ترک تمام سردیها،وخوردن شیر ارده (شیره انگور+ارده)هر 6ساعت چند لقمه خورده شود،امتحان کنید،برای ادامه درمان به سایت پرفسور خیر اندیش(طب اسلامی) مراجعه شود،یا مطب بروید

    • اشکان

      سلام
      می خواستم سوالی از استاد بپرسم مبنی بر اینکه آیا ایشان راهی برای درمان کامل بیماری صرع می شناسند و یا تحت بررسی هست چون می برادرم 16 سال است که از این بیماری رنج می برد متاسفانه دارو هم خیلی افاقه نمی کنه
      ممنون می شم مرا راهنمایی کنین و بهم اطمینان قلب بدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از سردیست ،ترک سردیها و خوردن گرمیها و روغن سیاهدانه روی ملاج به سایت پرفسور خیراندیش مراجعه شود(طب اسلامی)

    • دکتر سولماز اقبالی

      شماره تلفن دکتر سمعیی 0049051127092400
      a.samii@inihannover.de

    • امیر

      سلام خسته نباشید خداروشکر که ی هم وطنم ی ایرانی اینقد برای کشورم افتخار افرین هست.دکتر ی سوال دارم خدمتتون اگه ممکنه راهنماییم کن.
      من سال83ضایعه نخاعی در ناحیهL1وL2 شدم دکتر گفت سطح ضایعه زیاد نیست و حداکثر تا ی سال خوب میشم اما الان بعد8سال فقط حسم خوب شده و پای چپم ی حرکت چشمگیر داره .چون پلاتین و در ستم و کمرم عمل هارینتون هست نمیتونم ام ار ای بدم .
      لطفا راهنماییم کنین که چه موقعی بیمارستان میلاد تشریف دارین مراجعه کنم خدمتتون. با تشکر

    • مهفا

      زنده بودنت بزرگترین دعای ماست...

    • امير

      افتخارميكن باپرفسور هم وطنم

    • سجاد

      وقتی اسم پرفسور سمیعی میاد تمام وجودم سرشار از غرور میشه به بودنش افتخار می کنم تا همیشه پاینده باشی

    • مریم

      سلام خوبه بدونید همسر من در ایران تحت نظر بود بعد از 8 سال به ما گفتند باید جراحی بشه و 80 درصد امیدی به سلامتش نیست اما پرفسور سمیعی توانست با پنجه های طلائی و اقتدار همسر من را جراحی کنه و حالا بعد از 1 سال کاملا زندگی عادی داره من زندگی همسرم و شادی خانوادم را مدیون این مرد بزرگ هستم .

    • علی علیزاده مهاجر

      امیدوارم افتخار هایی چون شما جناب آقای پروفسور سمیعی همیشه سلامت و پیروز باشند.
      درود بر شما

    • mohsen

      زیاد کار شاخی نکرده اصلا موندم به ایرانی ها چه ربطی داره؟

    • بدون نام

      دکتر سمیعی در کدام بیمارستان هستند

    • بدون نام

      دکتر سمیعی در کدام بیمارستان هستند

    • بدون نام

      به ایرانی بودم افتخار میکنم

    • نسترن

      الان 19 سالمه میخوام در آینده جراح مغز و اعصاب بشم و امیدوارم یه روز بتونم پروفسور رو از نزدیک ملاقات کنم

    • mahbobe

      اولين بار با دكتر از طريق يك مستند تلوزيوني آشنا شدم.آن زمان تلاش بي اندازه و سختي هاي دكتر براي راهش برايم افتخاري شخصي شد.امروز كه از لابه لاي روزنامه دنياي اقتصاد خواندم به ثمر رسيدن آرزوي دكتر را در خاك وطن ايشان برايم اسطوره شد.اميد است همه بدانند كه امثال سميعي ها چگونه با تلاش بي حدشان به اين مقام مي رسند و افتخار كنند به تلاش و انسان بودنشان نه فقط به ايراني بودنشان.
      دكتر كاش ايميل شما را داشتم و ميگفتم:هميشه شاد خواهيد شد چرا كه دل ملتي را شاد كرديد.
      ماندگار باشيد

    • پروا

      با سلام واقعا افتخار میکنم. لطفا در صورت امکان ایمل وتلفن ایشون وبیمارستانی که در ایران عمل می کند رو واسم بفرستید مرسی

    • mahbobe

      آقا يا خانم ناشناس اين نظرتون كه(حيف ايران كه به اين افراد نسبت ميدهيد با پول وامكانات اين ملت نجيب تربيت شده ولي به خدمت دشمنان ايران وايراني در امده )يه نظر بي خوده.
      كي با پول كسي شده مثل سميعي ها؟كدوم پول ملت؟جلوي همين دانشگاه تهران خودمون برو حرفتو پس بگير.سختي هايي كه دكتر در خاك تركيه قبل از رسيدن به آلمان داشتن رو مي دونستي
      كجا پول ميدن منم برم همون جا؟

    • mehdi

      نمی دونید چه حسی بهم دست داد وقتی این مطالب رو خوندم واقعا درود بر تو جناب اقای پروفسر مجید سمیعی ، درود بر تو
      درود بر هچی ایرانی

    • الناز

      میشه بفرمائید واسه درمان و جراحی توسط دکتر چطوری میشه درداخل ایران اقدام کرد ؟

    • عصمت مختاری

      من بیمار ام اس هستم ایا ایرانی لیاقت سمیعی را نداشته یا او ایرانی نیست یا ایران بیمارستان باب میل اورا ندارد من دلیل حضور ایشان در المان را نمیدانم اما ایا او میداند هموطنان او به او نیاز دارند واو بیگانگان رارهین مراهم خود قرار داده است ایشان افتخاری برای ایران ندارند چون چراغی که بر خانه رواست بر مسجد حرام .کاش دلیل واقعی اورا میدانستم .

    • بدون نام

      چه گویم چه هست این افتخار است این ولی اگه مثلا تومور مغزی گرفتم به حال من فرقی نمیکرد

    • مصطفی محمودی

      از هر دست بدی
      از همان دست میگیری
      دکتر خدا کمکی کنه به ما که برای سلامتی شما بتوانیم دعا کنیم
      من هم افتخار می کنم که ایرانی هستم

    • مجتبي نوروزي

      من به نوبه خودم از فعاليتهي كه براي بيماريهاي ايراني ازشما وسباس گزارم ومتشكرم وارزو موفقيعت دارم از طرف خانواده نوروزي

    • فاطمه

      واقعا ایشون قابل ستایش هستن

    • عادل ریحانی تبار

      سلام
      اگر ممکن است کانال ارتباط با پروفسور سمیعی را به من نشان دهید.دچار بیماری مغزی هستم و نیازمند کمک ایشان
      با تشکر

    • حمید

      سلام
      بیشترین درودها ، بهترین ارزوها ، بالاترین دعاهای خیر و سلامتی تقدیم دکتر سمیعی باد

    • نبی

      سلام من حدود6 ماه هست که توموری تو مغزم هست من از مدیریت سایت خواهش میکنم که ادرس ایمیل دکتر سمیعی و برای من ایمیل کنید واقعا ممنونتون میشم من نشیاز دارم به کمکتون .توجه کنید التماس میکینم

    • مصطفي

      آقاي پروفسور تو رو به خدا كمكم كنيد بدرم داره از دستم ميره روز به روز داره حالش بدتر ميشه
      به شدت به كمكتون احتياج داريم .
      اكه ميشه بفرمائيد چطور ميشه شما رو ديدار كرد؟؟؟خواهش مي كنم شما رو قسم به امام حسين به دادمون برسين.!!!

    • jamal

      سلام
      اگرممکن است آدرس ایمیل آقای پروفسور رابرایم ایمیل کنید.باتشکرازشما

    • مهدی

      سلام من در مورخه 89/1/6 با موتور تصادف کردم و در حال حاضر تعدل ایستادن ندارم و وقتی راه میرم به عقب می‌افتم

    • faranak

      شماره تلفن پروفسور سمیعی رودرایران می خواستم لطفا

    • علی

      سلام شماره پروفسور سمیعی را در ایران یا خارج می خواستم

    • بدون نام

      خیلی سایت خوبی دارید ممنون:منهم از پرفسور تشکر میکنم از اینهمه تلاش برای بیماران دنیا. درود بر شما و امثال شما جناب سمیعی. منهم از این خبر خوشحالم شدم رضا از اصفهان: ضایع نخاعی

    • مهران

      خسته نباشی پنجه طلا

    • مهبد

      ***به خدا باید پزشکان جوونمون از همچنین پزشکانی علم بیاموزند تا در ایران هم شاهد چنین سمیعی هایی باشیم. چقر خوب میشه که از پروفسور دعوت کنن تا دوره هایی رو برای پزشکان ایران هم بزارن و از علم شان استفاده کنیم.***

    • erfan

      باسلام من 13سال دارم وازوقتی که پروفسوررااولین باردرتلوزیون دیدم به ایشان افتخارکردم وبه شدت علاقه پیداکردم تادرآینده پزشک شوم .وپیام آخربه پروفسوراینکه من باکمک خداوندانشاالله بانهایت تلاش درس می خوانم پزشک می شوم وبه خواست خداوندمهربان شماراازنزدیک میبینم.

    • فریبرز

      پرواز هر کسی به بلندای همت اوست .....پرفسور سمعیعی اسوه افتخار ونهایت پرواز .......پرفسور باغت آباد

    • محمد

      سلام
      اگرممکن است آدرس ایمیل آقای پروفسور رابرایم ایمیل کنید.
      خواهرم تومور مغزی داره خواهش راهنمایم کنید که با دکتر ارتباط برقرار کنم.
      با تشکر

    • هستی

      سلام میخواستم بدونم دکتر در ایران کدوم بیمارستان مریضاشونو می بینند و کی میان؟
      فوری
      لطفا ادرس ایمیل ویاشماره تلفن ایشون رو میخوام.ممنون مریضمون واقعا بد حاله.

    • masoomeh

      سلام.مادر من 4ساله که تومور مغزی داره یکی از تومورهارو با عمل جراحی دراوردن اما یکیشون رو به دلیل عدم دسترسی نشد دربیارن. میخواستم ایمیل. شماره تلفن یا بیمارستانی ک ایشون تو ایران کار میکنن رو به من بگید. ممنون میشم

    • علیرضا

      اگر بتونید آدرس ایمیلش را برای بنده بفرستید یک دنیا ممنون میشم. بنده مشکل راه رفتن پیدا نموده ام و متاسفانه در این مدت 8سال بیماری من هنوز پزشکان جواب کاملی برایش پیدا ننموده اند.

    • mina

      سلام. می خواستم بدونم پروفسور به بیماران ام اسی ویزیت میدن، اگر کسی با این بیماری نزد ایشون رفته لطفا منو راهنمایی بکنه. ممنون.

    • siamak

      bezan be eftekharesh

    • عادلي از بوشهر

      باسلام واحترام لطفا اگرايميل جناب پرفسوردكتر سميعي داريد برايم بفرستيد ويا اگر لطف كنيد شماره تلفن مطب ايشان در تهران در اختيارم قرار بدهيدسپاسگذار مي باشم
      با سپاس فراوان

    • در ارزوی مرگ

      باعرض سلام شما دکتر عالی هستید

    • رها

      مهشراست
      خسته نباشه دکتر

    • میثم

      با سلام آقای دکتر به عنوان یک ایرانی و یک همشهری به خودم می بالم شما مایه افتخار ما در بین جهانیان هستید انشاالله عمر بسیار بسیار طولانی داشته باشید و هر روز عمرتان را با یک کشف جدید و افتخاری بیشتر سپری کنید.

    • نیلوفر

      من عاشق پروفسورسمیعی عزیزهستم الگوی من ایشون هستن ومن ازدوران ابتداییم تاهمین الان بدون تغییرنظرم دوست دارم پاجاپای ایشون بذارم وبتونم به کشورم خدمت کنم...امیدوارم بتونم...برام دعاکنید...
      ایشون مایه سرافرازی اندبراموفقیت روزافزون وسلامتیشون دعامیکنم ودوست دارم ایشون استادبنده بشن...

    • فرانک

      منهم امروز پرفسور را شناختم و واقعا" مایه غرور ما ایرانیان و خصوصا"من که گیلانی هستم میباشند

    • reza

      man dar ayande ba talash haiie k daram anjam midam motmaenan ba komak khoda va poshtkar khodam pzeshk maghz o asab khaham shod in shaala

    • zahra

      حیف که ایرانی هابرای تحصیل بهتر بایدبه خارج ارکشور بروند.اما بازهم افتخاری است برایرانییان

    • rokhsareh

      ba salam.age lof konin adrese email e ishoon ro bearam efrstid vaghean mamnoon misham.

    • mehdi hatami

      میشه لطفا ایمیل ایشان را بدید,من دچار بیماری خاصی شدم که فقط ایشان قادر به راهنماییم هستند.می خوام ازشون راهنمایی بگیرم .ممنون میشم

    • جليل صدري

      سلام . خواهرم 23سالش نوزاد كه بود واكسن اشتباهي زدن 1طرف بدنش فلج شد الان تو اين 23 سال با فيزوتراپي فقط پهاش را افتاده دستش بي حس تشنج هم داره .تو اين مدت هم ظير نظر پزشك بوده .ميتونيين راهنمايم كنيد سمت چپ بدنش فاج شده

    • شبنم

      ما به داشتن پروفسور سمیعی که چشم امید بیماران محتاج به ایشان هستند افتخار می کنیم لطفا من رو راهنمایی کنید چگونه با ایشان در ایران یا آلمان تماس بگیرم چون پدرم واقعا به دیدن ایشان نیاز دارند

    • امین

      با سلام به دکتر سمیعی عزیز اقای دکتر من در ابادان هستم و27سال دارم و21سال است مبتلا به بیماری صرع شده ام اگر ممکنی نیست ادرسی برایم بفرستیدخیلی ممنون می شوم.باتشکر فراوان

    • arian

      من `ا ریان 10 ساله هستم.
      من علاقه به شما دارم.
      من دوست دارم دکتر مغزواعصاب بشوم رمز موفقیت چیست ؟

    • بهاره

      سلام اقای دکتر مریضی هستم سینوزیت مزمن با پولیب میخوام بدونم در اثر رشد ووخیم شدن وعمل نکردن بیماریم مغزم دچار منزیت میشه ؟اگرعمل نکنم اسیب به عصب سروصورتم میرسه؟

    • زهرا

      سلام پدرم بر اثر سکته مغزی فلج شده خواهش میکنم راهنمایی کنید که چطور میتونم پدرمو پیش پروفسور سمیعی ببرم برای معالجه.میگن هر کسی نمیتونه پیش ایشون بره!!

    • فاطمه

      سلام. زنده باد ايران و ايراني. زنده باد سميعي با دستان زحمتكشش

    • بدون نام

      ba salam man darkhaste komak baraye yek bımar daram mıkhastam bedunam chetor mıtunam madareke pezeshkısho befrestam

    • رامين

      لطفا شماره تماس دكتردرايران رابفرستيدتابيماران محتاج درايران استفاده كنند

    • الهه

      وای برما که هچین پزشک بزرگی باید در کشور دیگری زندگی کند....

    • مريم

      با سلام لطفا در اسراء وقت شماره از آقاي دكتر سميعي يا ايميل جناب آقاي دكتر را بگذاريد ممنون مي شوم .چون خودم احتياج دارم خيلي هم به پزشك هاي مختلف در تهران مراجع كردم اما هيچي.با تشكر از شما

    • مژکان

      با سلام
      بخدا زبانم غاصره از بیان احساساتم نسبت به همچین انسان برجسته ای همیشه به دکترم میبالیدم و بهش افتخار میکنم
      بخداوندیه خدا پارسال که پدرم دپار سکته مغزی شد در بیمارستان اتیه بستری بود حسرت اینکه با دکتر ارتباطی ندارم که پدرمو پیشش ببرم به دلم مونده
      الان یکساله از مریضیش میگذره و بهبودیه لازم رو ندیده توروخدای که میپرستین یه خط ارتباطی از پروفسور بهم بدین تا پدرمو پیشش ببرم

    • زینب

      با سلام . من یکی از طرفداران اقای پرفوسور سمیعی ام. من هنوز دوم تجربی ام و از بچگی عاشق این رشته بودم میدونمم که هنوز اوله راهه تا به مقام های بالا برسم ان شاالله . من ارزو دارم که یه روزی مثل دکتر سمیعی جراح مغزواعصاب شوم امید وارم که به هدفمم برسم.
      خدانگهدار

    • نعیمه

      به پروفسور بگین خودشونو برای رقابت با من اماده بکنن . البته وقتی که جراح مغز و اعصاب شدم!

    • آیلین حسن نژاد

      با سلام من آیلین حسن نژاد 12 ساله هستم نمیدونم با چه زبانی از پروفسورسمیعی تشکر بکنم چون زندگی و سلامتی ام را مدیون پروفسور هستم. پروفسور بعد از10 سال مجادله بابیماری مرا درمان کرده ومجددا مرا به زندگی امیدوار کرد من دست های اورا می بوسم وازخداوند عمر با عزت برای اومیخواهم.

    • الهه

      از پروفسور خیلی ممنونم وامیدوارم همیشه دعای خیر مردم پشتش باشه وآرزو میکنم منم یه روز مثل ایشون باشم{دکتر باعث افتخار ما ایرانی ها}

    • مجید

      پدر توی بیمارستان بستری شده دکترا جوابش کردن لطفا هرکس شماره تماس پرفسور سمیعی رو داره برام با اس ام اس بفرسته
      09353841963
      09123841963
      تلفن
      44150301
      ایمیل
      majid.e.ghaemi@gmail.com

    • پری

      سلام لطفا هرکسی شماره یا آدرس ایمیلی از پرفسور رو داره برام بفرسته... زندگیم داره جلو چشمام پرپر میشه تو رو خدا هرکسی آدرس داره برام ایمیل کنه

    • ناصر

      سلام
      افتخار عرض ارادت نسبت به پروفسور برایم فراهم شده و این برایم واقعا" فرخنده است.
      جناب سمیعی شما یک شناسه برای ایران امروز ما هستید . پاینده باشید.
      این روز ها تشریف آوردید ایران من پدرم پارکینسون دارد می خواستم اگر امکان داشته باشد 5 دقیقه از محضر شما بهره مند شویم.
      من چند سال است که موفق نشدم .
      ممنون.

    • فاطمه خدمتی

      سلام لطفا آدرس ایمیل پروفسور را برام ایمیل کنید خواهش میکنم .

    • ناشناس

      سلام.ایمیل وشماره تماس پروفسور رو در ایران میخواستم.خواهشا واسم ایمیل کنید.مرسی

    • فرامرزی

      سلام خدمت دکتر عزیز
      45 روزه که مریض در حالت کما داریم که از ناحیه سر دچار ضربه شده و مغزش هایبوکسی کشیده با بزشکای زیادی صحبت کردیم نظرا تمختلفی دارن میخواستم نظر اقای دکتر رو هم هر طور شده بدونم.منتظر مکاتبه با شما هستم.اگه حداقل یه ایمیل برام بفرستید سریعا با هاتون ارتباط برقرار میکنم.متشکرم

    • مجید مصباح

      ضمن تشکر فراوان از جناب آقای دکتر عزیز میخواستم از نظر جناب آقای دکتر در خصوص نوروفیدبک جهت اختلالات حافظه و تقویت حافظه مطلع بشم

    • سعادت

      با عرض سلام و آرزوي سلامتي براي تك تك فرشتگان نجات بشريت ، علي الخصوص جناب پرفسور بزرگوار دكتر سميعي

      درحال حاضر كه عرايضم را معروض مي دارم برادر زاده 8 ساله بنده به نام محمدسبحان سعادت به علت رفتار ددمنشانه و دوراز انسانيت ناپدري خود در كماي مغزي بسر مي برد و با اشاره به نوع اين كودك آزاري كه در تاريخ ايران بي سابقه است نگاه مهربان و باوجدان حضرتعالي را به متون درج گرديده در رزنامه ايران بخش شوك از مورخ 92/07/10 تا به امروز كه 8 روز از آن حادثه بسيار تلخ و ناگوار مي گذرد معطوف مي دارم و با اشاره به اينكه مورد آسيب مغزي به قشر چپ مغز مي باشد و پزشكان اميد به بازگشت را تحت نظر لطف و بخشايش پروردگار و دستان شفابخش حضرتعالي مي دانند ، لذا بدينوسيله عاجزانه ، ملتمسانه و با ديده اي پراشك از طرف خانواده هاي وابسته و چشم انتظار از حضرتعالي درخواست ملاقات و معاينه اين طفل معصوم تحت شكنجه را خواستارم ، اين بزرگواري حضرتعالي و عوامل وابسته حتماٌ به گوش جهانيان خواهد رسيد و در حس انسان دوستانه و تعهد پزشكي و بزرگواريتان نه تنها ايرانيان بلكه تمامي جهانيان به خود خواهند باليد


      آسمان رشك برد بحرزميني كه درد
      دونفر يك دو نفس بهر خدابنشينند

      با درود و تشكر فراوان
      كاظم سعادت
      عموي محمدسبحان سعادت

    • کیمیا

      توروخدا شماره ای یا اسم بیمارستان وتاریخ اومدن دکتر سمیعی رو بدین

    • محمدرحمانی

      شمارا قسم می دهم به خداوند متعال وتمام اولیاء . آدرس ویاشماره تلفن مطب ویا روزحضور پرفسور سمیعی را برایمان ارسال کنید . تابتوانیم بوسیله ایشان مهندس حامدبشارتی را که مدت 4ماه است درکما بسرمی برد نجات دهیم شمارا به ایزدمنان وائمه اطهار می سپاریم .

    • زهرا

      سلام جناب آقای دکتر سمیعی منم به نوبی خودم افتخار میکنم که شما یک ایرانی هستید و از خداوند طلب سلامتی برای شمارا دارم واینکه من حدود 15 سال است که دچار فلج هفت صورت شده ام و حدود 95درصد از بیماری رفع شده اما 5درصد باقی مانده که هنوز در صورتم موقع خندیدن مشخص است که یکی ازچشمام کوچک ولبم کج میشود از شما میخوام که یک آدرس بدهید که مراجعه کنم متشکرم پیروز و سربلند باشی.

    • میلاد

      باسلام وعرض خسته نباشید خدمت شما .18ساله بیماری اذیتمان میکند که هیچ کس نفهمیده علتش چی بوده ازشما میخوام که ادرس بدهید ما خدمت برسیم شاید این گره به دست شما باز شود

    • ساره

      باسلام وخسته نباشید خدمت شما دایی من متولد 1337 می باشد که دچار سردرد شدند وبامراجعه به بیمارستان امام خمینی تشخیص دادند که تومور دارند وبرای او شانت در سر گذاشتند ولی خوب نشد والان هم می گویند باید شیمی درمانی شود التبه دوتا هم در کلیه سمت چپش میباشد من از شما عاجزانه تقاضا دارم که آدرستان را بدهید تا شماهم مدارک او را بررسی نمایید و نظر قطعی را بدهید. خداانشالله به شما قوت دهد.

    • مرضيه

      باسلام آقاي دكتر سميعي اطلاعات بيشتري در زمينه ي پيوند سر با سر ميمون كه دکتر "سرجیو کاناورو" یکی از اعضای گروه مغز و اعصاب پیشرفته تورین در ایتالیاانجام داده را ميخواستم ميشه برام ايميل كنيد

    • مهربان

      سلام من هشت سال بود که تومور مغزی داشتم آقای دکتر سمیعی اینجا نبود ن ونمی شناختمشون شایدم اگه می شناختمون بهشون دسترسی پیدا نمی کردم ولی همون خدایی که آقای دکتر سمیعی رو ، دکتر سمیعی کرد من و شفا داد . اگرکسی مریضه که الهی همه سلامت باشن خدارو فراموش نکنین.ما دکترای خوب در زمینه مغز و اعصاب تو ایران زیاد داریم ...

    • مل

      دوست من تومورمغزی داره دکترا جوابش کردن خیلی دردمیکشه اونقدرکه ازدردزیادی بیهوش میشه خانوادش کاملاناامیدن منم ازوقتی فهمیدم زندگیم جهنم شده دکترش گفته اززیر عمل زنده بیرون نمیاددارم پرپرزدنشومیبینم وهیچکاری نمیتونم بکنم یکی منوراهنمایی کنه میخام هرطور شده دوستموببرم پیش دکترسمیعی ولی راهی تاحالاپیدانکردم توروخدااگه کسی میدونه منوراهنمایی کنه اگه دوستم بره منم میمیرم ازهمه میخام براش دعاکنن

    • aylar

      من14 ساله اس ام ای دارم خسته شدم از بس تو ویلچر نشستم الانم 16سالمه ازتون میخوام یه شماره ی دقیق از دکتر سمیعی بهم بدین تورو خدا لطفا اگه پیدا کردین به این شماره بفرستین09147862431

    • بدون نام

      سمیعی

    • عسل

      به ايراني بودنم افتخار ميكنم آقاي دكتر شما الگوي من هستيد

    • آیدا

      باعرض سلام خدمت جناب آقای پروفسورسمیعی ؛آقای دکترپدرمن حدود2سال است که بدون دلیل مشخصی دچارتشنج می شود.وهیچ پزشکی تاکنون نتوانسته کمکی به بهبودایشون کنه ازتون خواهش میکنم آدرس وتلفن مطب خودرادراختیاراین جانب گذاشته تاانشا...باکمک خداودوم تشخیص شما بتوانم کمکی دربهبودی بیماری ایشون بکنم .متشکرم

    • هادی

      سلام.بچه ها من دیسک کمر دارم.به نظرتون پرفسور میتونه جراحی دیسک هم انجام بده یا فقط تخصص ایشون مغز هست؟

    • آزیتا

      با سلام خدمت آقای دکتر
      می خواستم از خدمت ایشان سوال کنم که آیا شما جراحی ستون فقرات که دجار کیفوز ( خیمدگی ) شده انجام می دهد .
      لطفا پاسخ مرا بدهید چون من سالها است رنج می برم

    • سارا

      من عاشق مغزوچراحی مغزواعصاب هستم وبزرگترین هدفم شاگردی استادوخدمت به مردم وطنمه.میدونم که باامیدبه خدابه این هدفم میرسم

    • بدون نام

      سلام ،در واقع باید علاوه براینکه از پروفسور سمیعی تقدیر میکنیم که سزاوار هم هست بایستی ازتیم مستند سازتلویزیونی که اولین بار مستند ایشان را ساختند تشکر ویژه کنیم چرا که اگر نبود پخش مکرراین مستند،پروفسور هم مانند هزاران نابغه ایرانی خارج نشین از خدمات رسانی به مردم کشورش محروم میشد

    • حسن

      سلام برتواي زادگاه مردان

    • رضا

      باعرض سلام ودعای خیرالطفاشماره تلفن استاده بزرگوارراجناب آقای دکتررابفرستیده تشکر

    • سیمین

      دستان ایشان را باید بوسید . ای کاش سایر اندیشمندان و متفکرین ایرانی دور از وطن نیز چنین امکانی داشتند که اثری از آثار خویش را در وطن جاودانه سازند .

    • بی کس

      الهی من بمیرم به اون مغزه هفت طبقه شما راستی مغز واقعا هفت بخش داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مر30 واقعا باعث افتخاره

    • ساحل

      شما الگوی ما جوونا هستین....باعث افتخار مایید...در پناه خدا 120 سال سالم و زنده باشید...

    • مسعود

      این دکترسمعیی اگر غیرت داشت تو ایران میموند

    • azad

      می شه لطفا آدرس ایمیل ایشونو واسم بفرستید واقعا ممنونتون می شم.

    • سارا

      من نمی د.نم به چه زبانی و چه جوری از دکتر تشکرکنم که به پدرم و خانواده ام عمر دوباره داد
      انشا الله خدا به دکتر عمر با عزت و همیشگی به پروفسور عنایت کند

    • عارفه

      درسته که ایشون خارج از کشور زندگی میکنند اما بسیاری از بیمارستانهای ایرانو تجهیز کردن و خیلی هم به کشورشون خدمت کردن

    • سیمین

      سلام
      لطفا استدعا میکنم اگر کسی راه ارتباطی با دکتر رو میدونه به من بگه.
      اگر دکتر پاییز به تهران میاد کجا و چطوری میشه دیدش برای کودکم نیازمند کمک دکتر سمیعی هستم.

    • علی رسولزاده

      سلام ترو خدا جایی که دکتر در ایران عمل ها شو انجام میده بهم بگین دو تا بچه دارم همسرم جوانه ۲۶سالشه نزارین زندگیمون بهم بخوره و بی مادر شن تومور مغزی داره به عصب ۷هم نزدیکه ترو خدا کمکمون کنید جز توکل بر خدا و به وسیله شما نیازمندیم!

    • الهام

      باسلام خدمت پروفسور سميعي من 19 ساله ام از شما نهايت تشكر را دارم چون انگيزه ي بزرگي براي من بوديد تا تلاشم را براي پيشرفت و رسيدن به انسانيت زياد كنم

    • ملیکا

      باعث افتخاره

    • بدون نام

      سلام من سیزده سالمه واز بچگی به پزشکی علاقه داشتم اما الان سه ساله که عاشق مغز شدم دمی خواهم جراح مغز و اعصاب بشم . من واقعا به پرفسور سمیعی به خاطر اراده ی بی اندازه ایشون افتخار می کنم .

    • معصومه

      من 12 سالم است عاشق بزشكى هستم و مى خوام در اينده متخصص مغزواستخوان شوم فقط مى تونم بكم دوست دارم

    • معصومه

      الكو زندكى ام شما هستيد و برايتان ارزو موفقيت مى كنم

    • زهرا

      واقعا جای تاسف داره که مردمان نابغه ی ایرانی باید در کشورهای بیگانه تحصیل کنند چون اونجا قدراین جور آدم هارو میدونن ومثلایران نیست که مرکز کور کردن استعداد های آدم باشه والااااااااااااااااااااا واقعا جای تاسف داره یکی رسیدگی کنه حداقل!!!!!!!!!!

    • معصومه

      بسيار خوشحال

    • معصومه

      بسيار خوشحال هستم كه در ايران زندكى ميكنم جون شما را دارم

    • بدون نام

      ترا خدا شماره پروفسور در ایران را بدید و در چه بیمارستان در ایران مریض میبینن ممنون.

    • معصومه

      شما عالى هستيد من براى شما ارزو سلامتى مى كنم

    • معصومه

      love

    • معصومه

      بهترين دكترى كه تاحالا ديدم شماييد

    • غلام

      دوستان خواهش میکنم من دخترم رو تو شیراز دکترا جواب کردن گفتن دیگه نمیتونیم کاری بکنیم لطفا اگه کسی شماره یا آدرس دکتر مغز و اعصاب خوب رو داره برام بفرسته

    • fatemeh

      سلام لطفاً یکی راهنماییم کنه....دکتر سمیعی رو بهم معرفی کردن اما متأسفانه نمیدونم ایشون در حال حاضر ایران هستند یا خیر.
      عاجزانه خواهش میکنم اگر کسی شماره ای از ایشون داره یا آدرس مطب و بیمارستانی لطف کنه جواب بده. من مادرم مریض هستند خواهش میکنم اگه اطلاع دارید ایشون ایران هستند یا نه بگید و در صورتی که ایران نیستند شماره و آدرس یک فوق تخصص مغز و اعصاب رو بهم بگید در تهران لطفاً.ممنونم از همتون...

    • معصومه

      اميدوارم هميشه خوشحال و با نشاط باشيد

    • زهرا

      با سلام و خسته نباشيد
      دوستان چون ما با دكتر سميعي ارتباط نداريم از شما خواهش مي كنيم پيغام ما را برسونيد. دختري هستم 31 ساله مدت 11 سال است به درد عصب سه قلوي دهاني مبتلا هستم و درد وحشتناكي است درمان و علت ان ناشناخته است از دكتر سميعي درخواست دارم فكري هم به حال اين بيماران بكنند و راهي براي درمان يا حداقل علت ان را پيدا كنند و راهي براي تماس با ايشان مي خواستم

    • زهرا

      دوستتان دارم تا اخر دنيا انشاالله روزي به هانوفر ميايم و در كنارتان جراحي ميكنم....

    • barzin

      پروفسور سمیعی متخصص جراحی قاعده جمجمه هستند و تقریبا در هیچ حیطه دیگری از بیماریهای مغز و اعصاب و روانپزشکی بیشتر از پزشک خودتان نمی توانند به شما کمک کنند و همچنین در 99 درصد موارد بیماریهای لاعلاج مغزی نیازی به جراحی قاعده جمجمه نمی باشد!
      (فلج مغزی،انواع سکته های مغزی،ام اس،تشنج و ... حیطه تخصصی ایشان نیست!)
      منبع :
      http://www.irmind.com/1391-03-27-07-02-09/66-1391-04-02-16-13-17/975-1391-10-09-12-38-32.html

    • مریم

      سلام دکترسمیعی فقط کمک مییخوایم

    • ولی رشیدی

      خداییش منم بانظربعضی ازدوستان موافقم درسته که ایشون افتخاره برای ماایرانیان… ولی واقعا حیف نیست هزاران هزار بیمار تومملکت خودمون داریم و ایشون

    • داماش شهر باران

      آقاي پروفسور مجيد سميعي. خواهش ميكنم بياييد در شهره خود (رشت) طبابت كنيد

    • بدون نام

      سلام من دچار ضایع مغزی هستم قابل جراهی هست تا بیام خدمت پروفسر کمکم کنید

    • میلاد

      سلام خدمت دکتر سمیعی در درجه اول افتخار می کنم که همچین جواهره گرانبهایی در کشور ما هست و ددوم اینکه آقای دکتر سمیعی بنده یه سری توده چربی یاغده چربی در بدن وجود دارد واز شما در خواست دارم که برای در مان به من کمک کنید البته خیلی مایل که بتونم یه جلسه خدمت برسم واز نزدیک در مورد این مشکلم با شما مشورت کنم وبه به لطف ورحمت خدا وبا کمک شما بتونم مشکلم را درمان کنم باتشکر فراوان از شما

    • maha

      واقعا جای افتخار داره
      امید وارم یه روز بتونم ببینمشون البته به عنوان شاگرد کوچکشون

    • بدون نام

      با سلام وخسته نباشید پسر بچه چهار ساله ی دارم که دچار تشنج شده است از دو سالگی شروع شده شما را به امام حسین قسم می دهم امکان ارتباط با دکتر سمیعی را برای ما برقرار کنید

    • مبینا

      سلام توروخدااااااااااااااااااااااااااااا آدرسی ازش برام ایمیل کنید

    • دکترلیلاجوادی

      سلام
      من واقعا به داشتن همچین الگویی به خودم میبالم .امیدوارم روزی جوانهایی مثل من و شما با سرمشق گرفتن از استاد مجید سمیعی راه هدف را در پیش بگیریم و به قله‌ی افتخار برسیم.

    • محمدرضابخشی خشه حیران

      جناب آقای دکترمجیدسمیعی وزحمتکشان سایت دکترسلام وعلیکم احترامابدین وسیله به عرض برسانم فرزندم بنام محمدرضابخشی متولد1366که هنگام زایمان صدمه مغزی دیده ومشکل جسمی وحرکتی شده وباخرج زیادجهت معالجه موفق نشده ام وهمه توسعه میکنندجهت معالجه به دکترسمیعی مراجه کنیدمن هم موفق نشده ام ازدکترنوبت بگیرم

    • الهام

      سلام.چطورمیتونم بااقای دکترسمیعی ارتباط داشته باشم...بچم مریضه

    • اسدی

      سلام جناب دکتر افتخاری بزرگ برای تمام ایرانیان هستید لطفا ادرس ایمیل یا تلفن بفرستید مشکلی دارم سوال کنم با سپاس

    • باران

      به ایرانی بودن افتخارمیکنم دکترکی به ایران میایید درخواست ملاقات دارم

    • انا

      درود بر شما

    • مریم

      آقای دکتر سمیعی من هر وقط سراق شما رو گرفتم گفتند آلمانید پس کی ایرانید همتو حرف موفت میزند من دوست دارم به مردم ایران خدمت کنم پس کو تو آلمان میخوای خدمت کنی

    • بدون نام

      ازت متنفرم دکتر تا وقتی تو نبودی یکی از اشناهامون که تصادفی بود میلیاردی خرجش می کردن به امید خوب شدن وقتی امدی بالا سرش جوابش کردی درحالیکه به شدت گریه میکرد خانوادش بردنش اسایشگاه الان از شدت افسردگی خیلی خیلی لاغر شده من خودم دکتر میشم خوبش میکنم

    • هایده

      درود
      فقط سئوال اینه:
      چرا دارویی که برای سکته مغزی هست
      در ایران نیست
      چرا در ایران بعد سکته مغزی یا میمرن یا فلج
      چرا دراوی سکته را وارد ایران نمکنن؟

    • الهه

      جناب پرفسور واقعا دستمریزاد حقا که خون ایرانی تو رگاتونه

    • ناصر

      سلام.دختری ده ساله دارم که در کودکی تشنج کرده وبه دستگاه هم وصل شده.به همین علت به ناحیه مغز اسیب رسیده.برای گرفتن ویزیت پروفسور سمیعی نمیدونم باید کجا برم.به خاطر رضای خدا راهنماییم کنید.به خدا قسم خانوادمون شب و روز نداریم.یا آدرس ایمیل پروفسور رو بهم بدید

    • علیرضا

      باعث افتخاره این سرمایه ملیمون رو دریابید تا اینم معتاد نکردن

    • بدون نام

      سلام فروزان فدایی از رشت مادرم 43سالش هست سکته غزی,کرده mri انجام دعده دکتر تهران گفت بالای,مغزش آسیب دیده و پایین مغزش سالم الان 5ماه بیهوشه فقط,سرفه یا عطسه میکنه اما هوشیار نیست یه دکتر تو تهتهران10آمپول عضله اد که هر 3روز در میان میزنه اما هیچ تغیری نکرده ازتون راهنمایی میخوام

    • فروزان فدایی از رشت

      مادرم 43سالشه 5ماه سکنه مغزی کرده بیهوشه کمکمون کنید

    • یاشیل

      سلام و عرض ادب
      جناب پروفسور شما انسانی بسیار وارسته و بزرگمنشیدکه باعث افتخار ایران وهر ایرانی هستید
      پدرم مرد بسیار زحمتکش و انسان دوست و وارسته ایست که تنها سرمایه ی زندگیش عشق و عشق و عشق به خانواده ست.
      مدتی هست که ایشون از ناحیه ی مغزی پس سری و مخچه ..دچار عارضه شدید شدند و تمامی عروق مغزشون گرفتگی پیدا کرده که همین باعث سکته های مکرر هست.ازتون خواهش میکنم کمکون کنید.شهرستان هستیم دستمون به هیج جا بند نیست.تمام عشق به زندگیمون پدرمونه.لطفا ،خواهش میکنم پدرانه کمکون کنید.

    • azadeh

      با سلام و تشکر از زحمات شما.پدرم چند سال پیش تصادف کردند و به سرشان ضربه وارد شد.چند سال است که خیلی چیزها رافراموش می کند به متخصصهای زیادی مراجعه کردیم اما نتیجه نداشته جناب پروفسور لطفا کمکم کنید خیلی اضطراری است. تلفن و ادرس مطب تان در ایران را برایم بفرستید. با تشکر فراوان

    • ابراهیم

      سلام بر شما
      بنده درخواست راهنمایی داشتم از طریق ایمیل از جناب آقای پروفسور سمیعی ، که نتونستم ایمیل درستشان را پیدا کنم. حالا مزاحم شما شده ام با همان متن. خواهش می کنم یا به اطلاع ایشان برسانید یا خودتان راهنمایی ایم کنید.
      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای پروفسور سمیعی ، افتخار ایران زمین

      آقای سمیعی ، بنده یک معلم هستم از ایران - شهر تبریز

      پسری دارم که چهارده سال دارد به ظاهر باهوش است. سال گذشته دوره برنامه نویسی و طراحی سایت را در مجتمع فنی تهران - شعبه تبریز- با موفقیت گذراند. از 2 سال پیش برای رفتن به مدرسه مشکل داشت و از مدرسه فرار می کرد. کلاس هفتم را با امتحانات شهریور به پایان رساند. امسال که کلاس هشتم است دیگر به مدرسه نمی رود. برادران دوقلویش را اذیت می کند و حتی مادرش را هم کتک می زند. هر کاری می کنم نمی توانم او را به دکتر ببرم. (بیرون از خانه داد می زند و از دستم فرار می کند) نمی توانم به صورت غیرعادی پیش روانپزشک یا دکتر دیگر ببرم.راه تربیت چنین فرزندی را بلد نیستم. با دکتر و روانپزشک که مشورت می کنم می گویند شاید پیش فعال است اما داروهایی که می دهند - به طور مخفیانه- می دهم اما اثر نمی کند. از جنابعالی عاجزانه تقاضا دارم اگر فرصت کردید بنده حقیر را در این خصوص راهنمایی بفرمایید.خداوند شما را در سایه لطف خود نگه دارد انشااله.

      با تشکر

      96/07/18

    • محمد شجاعی

      من یه بیمار با خصوصیا ت خاص که تشنج لطفا به من کمک و راهنمایی کنید

    • مریم

      سلام خواهش میکنم ایمیل یا شماره تلفن پروفسور سمیعی برام بفرستید چون من بچه دوقلو دارم الان 4 ماهشه ولی از ناحیه سر یکی از ان مشکل داره لطفا کمکم کنید لطفا

    • م اردانی

      سلام آقای دکتر خسته نباشیدبرادرم تومور داره آرزوم اینه که یه روز شما عملش کنید وسلامتیشو به دست بیاره همش نیاز به معجزه هست وای کاش اتفاق بیفته

    • م

      سلام پروفسور سمیعی خواهش میکنم بفرمایید چه موقع در ایران هستید؟ بیمار بدحال داریم ؟ نیاز شدید به کمک تشخیص شما داریم

    • حسن ابوهاذی

      عدم پاسخ به ایمیلها

    • سحر

      سلام وخسته نباشید تو رو به خدا کمکم کنید پدرم بیماری پارکینسون داره جلوی چشمام داره تلف میشه من توی دنیا فقط پدرم رو دارم التماستون میکنم کمکم کنید با دکتر سمیعی ارتباط برقرار کنم تو به خدا کمکم کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج