۷۲۵۷۳۶
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

موج جدید بارش باران در راه است

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی امروز (۱۱ خرداد ماه) در غرب دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از شمال غرب ، مرکز و تا اواخر وقت در شمال شرق کشور رگبار ،رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش در این روز در شمال استان‌های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،اردبیل و استان‌های لرستان،مرکزی،قم،البرز و ارتفاعات البرز غربی خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی امروز (۱۱ خرداد ماه) در غرب دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از شمال غرب ، مرکز و تا اواخر وقت در شمال شرق کشور رگبار ،رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش در این روز در شمال استان‌های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،اردبیل و استان‌های لرستان،مرکزی،قم،البرز و ارتفاعات البرز غربی خواهد بود.

احد وظیفه افزود: شنبه و یکشنبه (۱۲ و ۱۳ خرداد ماه) بر شدت بارش در ارتفاعات و دامنه‌های البرز و استان‌های واقع در جنوب البرز افزوده می‌شود. رگبار، رعد و برق و وزش باد در شمال غرب، غرب و شمال شرق کشور و برخی از مناطق مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: شدت بارش فردا (۱۲ خرداد ماه) در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران ، سمنان، گیلان ، مازندران، لرستان و شمال آذربایجان غربی پیش‌بینی می‌شود و در روز یکشنبه (۱۳ خرداد ماه) ضمن افزوده شدن بر شدت بارش ها در کلیه مناطق شدت بارش علاوه بر این استان‌ها در همدان، مرکزی، قم ، خراسان شمالی و آذربایجان شرقی در برخی از ساعات شدت قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

به گفته وی، وزش باد شدید در شرق و شمال شرق کشور طی فردا (۱۲ خرداد ماه) پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران شنبه (۱۲ خرداد ماه) نیمه ابری در برخی از ساعات ابری و همراه با رگبار،رعد و برق و گاهی اوقات وزش باد شدید با حداکثر و حداقل دمای ۳۲ درجه و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت یکشنبه (۱۳ خرداد ماه) ابری همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز ۲۷ درجه و ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وزش باد شدید در پایتخت

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، طی امروز (۱۱ خرداد) وزش باد شدید سبب خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران می‌شود.

حسین شهبازی افزود: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۱۱ خرداد) است و در برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متربرثانیه از سمت نواحی جنوبی و بارش باران انتظار می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تنها خبر خوش تو اينهمه مدت

    • بدون نام

      ای روزه خوران حداقل به مسافرت شمال میرید حرمت روز های قدر نگه دارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو به فکر روزه های خودت باش. بعد ۳۹ سال هنوز به بلوغ اجتماعی نرسیدی که عیسی به دینش و موسی هم به دینش. تو اعتقاد داری قرار نیست همه اسیر دست امثال شماها باشن

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      خبرهایی که فقط مردم تا خوشحال کرده خبرهای هواشناسی وباران تاحالا خبری خوشحال کننده برای ملت نبود جزتورم وگرانی روحانی روحانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج