۷۲۶۳۸۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پیش بینی خیزش گرد و خاک در ۸ استان

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در برخی نقاط استان‌های یزد، اصفهان، مرکزی، سمنان، قم، قزوین، البرز و تهران طی امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ خرداد ماه) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در برخی نقاط استان‌های یزد، اصفهان، مرکزی، سمنان، قم، قزوین، البرز و تهران طی امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ خرداد ماه) خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، امروز و فردا ( ۱۲ و ۱۳ خرداد) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، مرکز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

استان‌های پربارش

وی ادامه داد: شدت بارش امروز(۱۲ خرداد) در شمال خراسان رضوی، برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، استان مرکزی، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، شرق لرستان خواهد بود و فردا (۱۳ خرداد) در شرق لرستان، شمال خراسان رضوی، برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، مرکزی، قم، تهران، قزوین، زنجان و ارتفاعات سمنان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ خرداد) به سبب نفوذ جریانات شمالی، کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق و فردا کاهش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه امروز دریای خزر مواج خواهد بود، اظهار کرد: امروز و فردا ( ۱۲ و ۱۳ خرداد) وزش باد شدید در برخی نقاط همراه با خیزش گرد و خاک در شمال شرق و شرق کشور، شرق یزد، شرق اصفهان، برخی نقاط استان‌های مرکزی، سمنان، قم، قزوین، البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: روز دوشنبه (۱۴ خرداد) بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز همچنین زاگرس مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران اظهار کرد: فردا (۱۳ خرداد) آسمان تهران ابری همراه با رگبار باران، گاهی رعد و برق همراه با وزش باد شدید و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۲۷ و ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان پایتخت در روز دوشنبه (۱۴ خرداد) کمی ابری، به‌تدریج همراه با افزایش ابر در بعضی ساعات وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۱ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج