۷۲۶۸۹۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

جزئیات نامه نمایندگان مجلس به سران قوا

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از عدم تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی انتقاد و اعلام کرد که در این زمینه درحال تهیه نامه‌ای به سران قوا هستند.

خبرگزاری فارس: عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، با انتقاد از عدم تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: حدود ۶ یا ۷ ماه است که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل جلسه نداده است و این جای بسی تأسف دارد.

وی بر لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی تأکید کرد و افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی باید به صورت جدی دنبال شود اما در چنین شرایطی شاهدیم که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مدت‌هاست تشکیل جلسه نداده است.

یوسفیان ملا با اعلام اینکه نمایندگان عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال تهیه نامه‌ای خطاب به سران قوا هستند، گفت: در این نامه نسبت به عدم تشکیل ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی انتقادات جدی مطرح شده و تأکید شده است که هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اضافه کرد: در این نامه از رئیس مجلس خواسته شده است که در جلسه سران قوا موضوع تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تعیین تکلیف شود.

یوسفیان ملا مجدداً بر لزوم مبارزه با مفاسد تأکید کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی مبارزه با مفاسد اقتصادی باید یکی از دستور کارهای جدی قوا باشد اما شاهدیم که جلسات یکی از ستادهای مهم در این زمینه ما‌ه‌هاست تشکیل نشده و کسی هم پیگیر آن نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شایددربررسی ستاددست فامیل خودشان رو شد انوقت چکارکنندمن که نمیتونم بردارم کاربزرگ راانسانهای بزرگ میکنندیاکسانی که به بزرگی تکیه کردندکه بزرگ تکیه گاه هم توکشورمافت وفراوانه خدااینشااله ازدیدمردم کوچکشان کند

    • بدون نام

      تمام مصیبت کشور بابت همین موضوع وعدم برخورد دستگاه قضا با مفسدین است که هزاران ملیارد پول وسرمایه کشور دست بدهکاران بانکی و ازمابهتران بلوکه و به یغما رفته است واین عدم برخورد شائبه ومعانی خاص خود را دارد تا زمانیکه از درون این قده های سرطانی ودمل های چرکین وعفونی جراحی ورفع نشود این کشور بسامان نخواهد رسید حالا هزارطرح وبرنامه دهند مشگل دزدیهای درون سیستمی وبدتر از ان مماشات وعدم برخورد دستگاه قضاست که به نوعی همکاری وهمیاری را تداعی میکند

    • حسین

      خدا را شکر به یمن داشتن مدیران نا کار آمد فساد آنقدر ریشه دوانده که مفسدان اقتصادی بیش از افراد سالم هستند بنظر می رسد بایستی ستاد مبارزه با فعالان اقتصادی سلامت تشکیل شود وافراد ی که از رانت واختلاس وقرار مالیاتی استفاده ممی‌کنند تحت تعقیب قضایی قرار گیرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج