جاباما
۷۲۶۸۹۵
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

افزایش خودسرانه کرایه تاکسی غیرقانونی است

معاون عمرانی فرمانداری تهران ضمن اعلام افزایش ۱۲.۵ درصدی کرایه تاکسی‌ها گفت: در صورت نصب نکردن برچسب نرخ هرگونه افزایش کرایه غیرقانونی است و راننده‌ها حتماً باید نسبت به نصب برچسب همین امروز اقدام کنند.

خبرگزاری فارس: غلامحسین آرام معاون عمرانی فرمانداری تهران ضمن اعلام خبر افزایش ۱۲.۵ درصدی کرایه تاکسی‌ها اعلام کرد: تاکسی‌های سطح شهر باید برچسب‌های نرخ کرایه را در شیشه جلو خودرو نصب کنند تا مسافران از هزینه واقعی مطلع باشند.

وی درباره نظارت بر نرخ کرایه‌ها اعلام کرد: کمیته انضباطی با مشارکت سازمان تاکسیرانی، معاونت حمل و نقل و با هماهنگی فرمانداری، نظارت کامل بر نرخ کرایه‌ها دارد.

معاون عمرانی فرمانداری تهران اظهار داشت:‌قرار بود از روز شنبه ۹۷.۳.۱۲ خودروهای تاکسی برچسب‌های نرخ را نصب و بر اساس آن افزایش کرایه‌ها را اعلام کنند.

آرام ادامه داد:‌ اکثر راننده‌ها برچسب نرخ را چسبانده‌اند ولی در صورت نصب نکردن آن هرگونه افزایش کرایه غیرقانونی بوده که با فرد خاطی برخورد می‌شود و حتماً باید نسبت به نصب برچسب همین امروز اقدام کنند.

پیش از این در شورای شهر تهران افزایش نرخ کرایه تاکسی میانگین ۱۲.۵ درصد افزایش یافته بود که در کمیته انطباق فرمانداری تهران این مصوبه رد شد و پیشنهاد داده شد که نرخ کرایه‌ تاکسی‌ها حداکثر ۱۲.۵ درصد افزایش یابد و در ساعت‌های اوج ترافیک و همینطور در روزهای بارانی و برفی رانندگان حق افزایش کرایه را ندارند، نهایتا در جلسه شورای شهر تهران پیشنهاد فرمانداری به تصویب رسید.

پیش از این هم قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نصب برچسب‌های جدید افزایش نرخ کرایه تاکسی از ۱۲ خرداد خبر داده بود که هنوز به صورت کامل این برچسب‌ها بر شیشه تاکسی‌ها نصب نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چراشما یک شبه چندمیلیون قیمت خودرو داخلی روگران میکنید کرایه تاکسی ۱۲درصدمگرراننده تاکسی اجاره خانه نداردفقط به قشرکارگر بلدید زوربگید همین

    • کارمند

      همه چیز در این کشور پس از برجام چندین برابر گران شده و تورم همچنان ادامه دارد و مسئولین نمیتوانند کاری انجام دهند جز رجز خوانی وحرافی و اعلام میکنند غیرقانونی است یعنی این مملکت مجری قانون ندارد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا همه چیز وگران کردید و حرفی ازش نمیزنید ولی کرایه تاکسی های زحمت کش با اینکه اصطلاک ماشین دارند اینقدر تکرار می‌کنید مگه راننده تاکسی ها. زندگی نمی‌کنند.

    • بدون نام

      اگر امکان دارد شورای شهر تهران ماحصل و کارنامه یک سال کاری اش را برای مردم تهران آشکار کند. تا مردم از وجود وحداقل کارایی آن مطلع شوند. که اصلا ضرورت وجودی این شورا چیست.؟!!!

    • رضا

      دروغ میگن تاکسی های شهرک بهشتی به فرهنگسرا کرایه را از۱۸۰۰تومان به ۲۳۰۰تومان افزایش داده یعنی دقیقا ۲۵درصد پس بازرسین کجا هستند

    • بدون نام

      گل فرمودند رانندگان تاکسی دارند پول مصوب خودشان را میگیرند این داستان یادم آمد که دو تا بچه که قبلا هم کلاسی بودند بعد از چند سال به هم رسیدند یکی از بچه ها پرسید راستی بابات چکاره است گفت مسند دولتی داره گفت چکار میکنه گفت مسئول نظارت بر قیمت ها است و نفر اول پرسید بابا تو چکاره است گفت تاکسی داره و با نظر خودش از مردم پول می گیرد و ..... تو قیمتی که بابات اعلام میکنه این شده وضع مردم که دیگر اصناف گوششان به مقامات محترم نیست و هر کاری که میخواهند انجام میدند بهتر نیست دولت این حضرات را بفرستد خانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج