جاباما
۷۲۷۲۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تصمیمات جدید دولت برای کولبران

بر اساس مصوبه هیئت دولت، کوله بران ساکن روستاهای مرزی در ۴ استان، به ازای هر خانوار از تخفیف سود بازرگانی ماهانه حداکثر ۲.۸ میلیون تومان بهره مند خواهند شد که سقف این معافیت برای هر سال ۴.۲ هزار میلیارد تومان می‌باشد.

تسنیم نوشت: بر اساس مصوبه هیئت دولت، کوله بران ساکن روستاهای مرزی در ۴ استان، به ازای هر خانوار از تخفیف سود بازرگانی ماهانه حداکثر ۲.۸ میلیون تومان بهره مند خواهند شد که سقف این معافیت برای هر سال ۴.۲ هزار میلیارد تومان می‌باشد.

هیئت دولت به پیشنهاد مشترک وزارت خانه های کشور، اقتصاد، صنعت و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی، آیین نامه ساماندهی مبادله در بازرچه های غیر رسمی موقت مرزی و واردات کوله بری را اصلاح کرد.

بر اساس اصلاحیه ماده ۶ این ایین نامه، کوله برانی که دارای سه سال سابقه اقامت در روستاهای حد فاصل ۲۰ کیلو متری از نقطه صفر مرزی در استانهای آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان و همچنین حد فاصل ۵۰ کیلیو متری در استان سیستان و بلوچستان قرار دارند می‌توانند برای واردات فهرست اقلام موضوع ماده ۹ این آیین نامه از تخفیف سود بازرگانی ماهانه ۷ میلیون ریال برای هر خانوار مرزنشین و حداکثر تا مبلغ ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برخوردار شوند.

سقف کلی میزان تخفیف این ماده حداکثر ۴.۲ هزار میلیارد تومان به ازای هر سال است که متناسب با تعداد مرزنشینان شناسایی شده و مورد تایید وزارت کشور تخصیص می‌یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج