۷۲۷۸۵۲
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

انصارالله: حاضریم در جنگ علیه اسرائیل شرکت کنیم

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن از ائتلافی به سرکردگی عربستان علیه کشورش و کمک آمریکا و اسرائیل به آن در جنگ علیه الحدیده پرده برداشت و در عین حال گفت، مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن هیچ طرح جدیدی برای مذاکره ارائه نکرده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیته عالی انقلابی یمن از ائتلافی به سرکردگی عربستان علیه کشورش و کمک آمریکا و اسرائیل به آن در جنگ علیه الحدیده پرده برداشت و در عین حال گفت، مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن هیچ طرح جدیدی برای مذاکره ارائه نکرده است.

محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در گفت‌وگو با شبکه المیادین اظهار داشت،‌ نیروهایی چند ملیتی به ائتلاف سعودی کمک می‌کنند که از جمله آنها نیروهای اسرائیلی و آمریکایی هستند که در عملیات ساحل غربی حضور دارند.

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن تصریح کرد: مارتیس گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن هیچ چارچوب رسمی روشنی برای مذاکره مطرح نکرده در حالیکه دست‌های ما برای مذاکره با تمامی یمنی‌ها دراز است.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز نمی‌توانیم بگوییم که گریفیتس شکست خورده یا مثبت عمل کرده اما در مقابل هر تلاشی برای توقف جنگ، کشورهای متخاصم اقدام به تنش بیشتر می‌کنند و آنچه این روزها شاهدیم اعلام‌های مکرر مشارکت آمریکا و انگلیس در جنگ است.

الحوثی تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل از مدت‌ها پیش در بمباران‌های دو کشور مشارکت دارد و ما دولت یمن را دولتی می‌دانیم که در کنار سوریه جنگنده‌های اسرائیلی اقدام به بمباران در آن می‌کنند.

وی درباره اخباری مبنی بر عقب‌نشینی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله از جبهه الحدیده و ساحل غربی یمن گفت: هیچ فروپاشی در جبهه‌های واقعی مطرح نیست و بنادر ما همچنان مثل قبل هستند و قهرمانان ما همچنان پابرجا. نیروهای ائتلاف تلاش می‌کنند به مناطقی که هیچ حضور نظامی انصارالله وجود ندارد، رخنه کنند و ما به آنها می‌گوییم با این ‌رخنه‌ها شما وارد مکان اشتباهی می‌شوید.

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن تصریح کرد: ائتلاف سعودی امروز مثل دیروز نیست. اختلافات شدید و اختلاف نظر در دیدگاه‌های کشورهای عضو ائتلاف کاملا مشهود است و نیز کودتایی حتی علیه برخی کشورها نظیر اردن و مراکش و قطر در جریان است.

الحوثی تاکید کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن آماده توقف شلیک موشک‌های بالستیک به عنوان ابتکار عملی در راستای "اگر جنگنده‌هایشان را متوقف کنند"، هستند و این ابتکار عمل را بر این اساس ارائه کردیم که ملت یمن را از کشتارهای هر روزه عربستان و آمریکا با توجیه بمباران موشک‌ها دور سازیم اما ائتلاف این طرح‌ها را رد می‌کند.

این رهبر انصارالله درباره مساله فلسطین اظهار داشت،‌ مساله فلسطین از ذهن ملت یمن پاک نمی‌شود و در سخنرانی عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن نیز به این موضوع پرداخته شد. فلسطینی‌ها در مسیری صحیح هستند و تظاهرات‌های "بازگشت" تظاهرات‌هایی واقعی هستند که رکود حاصل شده در جبهه‌های حضور در فلسطین را می‌شکند و این تظاهرات‌ها برای تمامی گروه‌های فلسطینی در مسیری درست است.

الحوثی تاکید کرد،‌ ملت یمن آماده ایستادن در کنار ملت فلسطین در صورت دسترسی به آنها و حتی مشارکت در جنگ علیه اسرائیلی‌هاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه مرکتونه اخه ملتتونو بدبخت کردین حالا به فکر جنک دیگه افتادین

    • علی کرجی

      نمیدونم این خالی بندی را از کی یاد گرفتن اینها ولی خیلی اشناس برای ایرانی ها این طبل توی خالی

      شما همون یمن گل بلبل سنبل کردین کافی برادر

    • بدون نام

      ازشما گنده ترشم نمیتونه به اسراییل حمله کنه

    • بدون نام

      از باتلاق عربستان در شو اسرائیل پیش کشت

    • حمید وفا

      شما اینو که زاییدی بزرگ کن !!نمیخواد لقمه ی گنده تر از دهنت برداری

    • بدون نام

      نه بابا ههههههههه

    • بدون نام

      درود بر قوم ابوذر غفاری

    • ای خدا

      بشين سر جات جنگ طلب

    • بدون نام

      خخخخخ خوششون اومده از جنگ

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      تواول پیروز شوتویمن بعدبرو اسرائیل راشکست بده ....

    • بدون نام

      درود بر مردان خدا

    • رضا

      درود خدا بر الحوثی و انصارالله لعنت بر قاتلین و خائنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج