جاباما
۷۲۸۱۴۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آیت الله شاهرودی: قدس زنده است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مردم بار دیگر با حضورشان در راهپیمایی روز قدس، تودهنی خوبی به ترامپ و رفقای ترامپ از جمله اسرائیل و نتانیاهو و امثال اینها می زنند.

خبرگزاری صدا و سیما: آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی با بیان اینکه بعد از ۴۰ سال از انقلاب نمادهای انقلاب اسلامی مثل راهپیمایی روز قدس هنوز مانند روز اول زنده است ، اظهارداشت: حمایت ما از فلسطین حمایت از قبله اول مسلمین و دومین مسجد مقدس مسلمین است.

وی با بیان اینکه مردم ما معتقد به اسلام هستند و در ایامی که ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن است این روز را گرامی می دارند ، افزود : مردم به جهت تجلیل از اسلام و اسلام خواهی خودشان باید این روز و نماد آن را که امام راحل احیا کرده است ، ادامه دهند و در این مسیر هیچ گونه سستی به خود راه ندهند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه نباید از سر و صدای دشمنان اسلام ترسید ، گفت: هرچه آنها سر و صدا می کنند بیشتر تنزل می کنند و جمهوری اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتلاء و قدرت بیشتری پیدا می کند.

آیت الله هاشمی شاهرودی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی در قدرت فکری و ایده و اعتقادات آن است، افزود: قدرت جمهوری اسلامی ایران نه تنها در دل و جان مردم ایران رسوخ پیدا کرده بلکه در بین قلوب ملت های بیدار جهان نیز جای خود را یافته است.

وی افزود: برخی از شعارهای اسلامی شعارهای انسانی است و امام نیز روی آنها انگشت گذاشته است و رهبری همه این نکات را متوجه می شوند و از آن برای تبلیغ اسلام، تبلیغ دین و آرمان های اسلام ، امام و انقلاب استفاده می کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود : همه باید دین خودمان را ادا کنیم، زیرا مردم خون و زندگی و همه وجودشان را در راه خدا دادند و در این شرایط ، ناجوانمردانه است که ما از یک راهپیمایی دریغ ورزیم.

وی با ابراز امیدواری بر اینکه همگی مردم در راهپیمایی شرکت می کنند و حضور چشمگیر خودشان را طبق دستور رهبری به جهان نشان می دهند، گفت: مردم بار دیگر با حضورشان تودهنی خوبی به ترامپ و رفقای ترامپ از جمله اسرائیل و نتانیاهو و امثال اینها می زنند.

آیت الله هاشمی شاهروی همچنین اضافه کرد: امروز یکی از افتخارات و امتیازات نظام جمهوری اسلامی در منطقه بر بقیه نظام ها همین حمایت از مقاومت است و مردم و وجدان های بیدار این را به خوبی فهمیده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی.اهواز

      اقای شاهرودی از آلمان چه خبر؟؟؟؟ببخش نتونستیم عیادت بیاییم المان

    • بدون نام

      هههههه ایول خوب اومدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج