۷۲۸۲۷۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

این سه نفر به دنبال سنگر تیم ملی

سه دروازه بان تیم ملی در اردوی روسیه همچنان رقابت جذاب و سرنوشت ساز را پشت سر می گذراند.

ورزش سه: اولین تصاویر ارسالی از روسیه از تمرین تیم ملی حکایت از این دارد که سه دروازه بان تیم ملی ایران دوشادوش هم به تمرین و بالابردن کیفیت کار برای آوردگاه نهایی مشغولند.

علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری و امیر عابدزاده سه دروازه بان تیم ملی هستند که در یک ماه گذشته در رقابتی خاموش یکی از سخت ترین نبردها را تا سوت آغاز بازی ایران مقابل مراکش خواهند داشت.

باتوجه به سوابق سرمربی تیم ملی و باتوجه به این که هر سه این گلرها شانس دروازه بانی در تیم ملی را دارند، سعی و تلاشی که در روزهای باقی مانده تا جام جهانی از سوی این سه نفر در کارشان نمود پیدا کند، شانس آن ها را برای پوشیدن پیراهن شماره یک بالاتر خواهد برد.

نکته جالب فضای خوب بین گلرهای تیم کی روش است. اگر چه در قفس توری تنها یک گلر حق به میدان رفتن دارد و دو دروازه بان دیگر باید به تماشای او بنشینند.

تیم ملی ایران در ۴ دوره گذشته جام جهانی، از ۵ دروازه بان استفاده کرده است. ناصر حجازی، نیما نکیسا، احمدرضا عابدزاده، ابراهیم میرزاپور و علیرضا حقیقی ۵ دروازه بانی هستند که در ۴ دوره قبلی، به میدان رفته اند و جالب این که احمدرضا عابدزاده در این بین با ۲ حضور کمتر از بقیه به میدان رفته است.

از بین دروازه بانان سابق تیم ملی حضور علیرضا حقیقی و البته نیما نکیسا که به دلیل مصدومیت عابدزاده در بازی مقابل یوگسلاوی در جام ۹۸ به میدان رفت، شگفت انگیزتر از سایر دوره ها بوده که شماره یک تیم ملی پیش از آغاز تیم ملی مشخص بوده است.

این که ایران در پنجمین دوره حضور خود در جام جهانی در خط دروازه هوادارانش را بهت زده می کند یا نه هنوز مشخص نیست. با این حال تا پیش از آغاز رقابت ها این علیرضا بیرانوند است که عنوان گلر شماره یک تیم ملی را در اختیار دارد. با این حال شماره یک واقعی کسی است که کی روش او در بازی مراکش به زمین بفرستد.

یکی از همین سه دروازه بانی که پیراهنشان امید بخش و صد البته تماشای رقابتشان جذاب اما استرس زا است.

این سه نفر به دنبال سنگر تیم ملی

این سه نفر به دنبال سنگر تیم ملی

این سه نفر به دنبال سنگر تیم ملی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام یک پیشنهاد، بعد از جام جهانی یک مسابقه تدارکاتی بین تیم ملی کی روش و تیم جا مانده های تیم ملی برگزار بشه به مربیگری برانکو و قلعه نویی، اینجوری عیار مربیان و بازیکنان بهتر مشخص میشه و حرف و حدیثی هم باقی نمی مونه.

    • بدون نام

      نوددرصدنالایقهادرتیم به اصطلاح ملی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج