جاباما
۷۲۸۴۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فیلم جدید تارانتینو ستاره‌باران شد

۷ ستاره دیگر برای بازی در "روزی روزگاری هالیوود" به برد پیت و دی کاپریو پیوستند.

ایران آرت: تیم بازیگری فیلم جدید کوئنتین تارانتینو در حال تکمیل شدن است و سونی پیکچرز هفت بازیگر دیگر را نیز برای نقش‌آفرینی در فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" معرفی کرد.

به نقل از کامینگ‌سون، طرفداران کوئنتین تارانتینو بی‌صبرانه منتظر تماشای فیلم جدید این کارگردان با عنوان "روزی روزگاری در هالیوود" هستند و در خبری جدید، حضور هفت بازیگر دیگر نیز در جدیدترین ساختهٔ این کارگردان تأیید شد.

این فیلم، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو، کارگردان برندهٔ جایزهٔ اسکار است که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. پیش از این حضور بازیگرانی چون لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، برت رینولدز، کرت راسل، تیم راث و مایکل مدسن در فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" تأیید شده بود و حال در گزارش جدید سایت دِدلاین، هفت بازیگر دیگر نیز به این فیلم اضافه شدند.

دمین لوییس در نقش شخصیت استیو مک‌کویین، داکوتا فنینگ در نقش شخصیت اسکوییکی فرومی، نیکولاس هموند در نقش شخصیت سم وانامیکر، امیل هرش در نقش شخصیت جی سبرینگ، لوک پری در نقش شخصیت اسکاتی لنسر، کلیفتون کالینز جونیور در نقش شخصیت ارنستو و کیث جفرسون در نقش شخصیت کیث، ظاهر خواهند شد.

کوئنتین تارانتینو پیش‌تر عنوان کرده بود که این اثر در سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس روایت می‌شود. شخصیت‌های اصلی فیلم ریک دالتون با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، ستاره سابق یک سریال تلویزیونی وسترن و کلیف بوث با بازی برد پیت، بدلکار و دوست قدیمی او هستند که سعی دارند در هالیوودی که این روز‌ها دچار تغییرات زیادی شده، جایی برای خودشان پیدا کنند. از آن طرف ریک یک همسایه مشهور هم دارد که همان شارون تیت است و داستان فیلم، پیرامون این شخصیت‌ها روایت می‌شود.

در این اثر سینمایی شاهد نسل جدیدی از جوان‌هایی خواهیم بود که قیام می‌کنند و تصویری جدید و البته انقلابی از مواد مخدر، راک اند رول و غیره را روی پردهٔ نقره‌ای سینما به نمایش می‌گذراند. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون، باشد. فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش اکران شود.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مردادماه ۱۳۹۸) اکران شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج