۷۲۸۵۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شهنازی: نباید از جوان‌ها به اجبار استفاده کرد

مربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: عملکرد تیم‌های آسیایی در لیگ ملت‌ها نشان می‌دهد که این تیم‌ها با استفاده از مربیان مطرح خارجی به دنبال نتیجه هستند و در واقع زنگ خطر را برای ما به صدا درآورده‌اند.

تسنیم: ناصر شهنازی، مربی تیم ملی والیبال کشورمان در مورد عملکرد ایران در لیگ ملت‌‌های والیبال ۲۰۱۸ اظهار داشت: تیم ملی ایران در هفته نخست مسابقات، یک شکست دور انتظار مقابل ژاپن داشت که باعث نارضایتی همه شد. همین موضوع باعث شد تا تیم ملی با شرایطی متفاوت وارد هفته دوم مسابقات در آرژانتین شود.

او ادامه داد: تیم ملی در هفته دوم به مصاف آرژانتینی رفت که توسط خولیو ولاسکو هدایت می‌شد. ولاسکو به بازیکنان ایران انگیزه می‌دهد و دیدید که تیم ملی با ارائه یک بازی برتر که به دل همه نشست مقابل این تیم به پیروزی رسید. بازی با ایتالیا نیز می‌توانست یک نقطه عطف برای ایران باشد، ولی این تیم با همه پتاتسیل‌های خود آمده بود و با سرویس‌های وحشتناکش، تیم ایران را دچار مشکل کرد. تیم ایران در مصاف با ایتالیا حتی نتوانست بازی معمولی خود را ارائه کند و از بازیکنان جوانش استفاده کرد. البته همین ایتالیای باانگیزه در روز آخر به آرژانتین باخت.

مربی تیم ملی در مورد بازی با کانادا گفت: نگاه همه مردم ایران به این بازی بود. بازیکنان ایران با توجه به دریافت‌های نه چندان خوب بازیکنان کانادا، می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند، ولی کارآیی لازم را نداشتند و تنها در ست سوم برنده شدند. بازیکنان ایران در این ست بسیار بانشاط بازی و هفت امتیاز عقب‌افتادگی را جبران کردند.

مربی تیم ملی ایران تصریح کرد: جابه‌جایی زیاد در بین دریافت‌کنندگان تیم ملی نشان می‌دهد که کادر فنی هنوز به ترکیب ایده‌آل در پست دریافت‌کننده نرسیده و هارمونی لازم در تیم ایجاد نشده است. علاوه بر این، عملکرد تیم‌های آسیایی در لیگ ملت‌ها نشان می‌دهد که این تیم‌ها با استفاده از مربیان مطرح خارجی به دنبال نتیجه هستند و در واقع زنگ خطر را برای ما به صدا درآورده‌اند.

شهنازی ادامه داد: تیم ملی ایران بر خلاف سایر کشورهای بزرگ جهان که برای لیگ ملت‌ها، برنامه‌ریزی مفصلی کرده‌اند، تغییرات مورد نظر خود را از امسال اعمال کرده است. امیدوارم که کادر فنی از حضور جوانان، بهره لازم را ببرد، نه اینکه به اجبار از آنها در برخی ست‌ها استفاده کند. در هر حال برای تیم ملی والیبال ایران در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت و نتایج خوب را دارم.

سرمربی پیشین تیم نوجوانان ایران در پایان در مورد حضور جواد معنوی‌نژاد در ترکیب تیم ملی گفت: او در ایران مشغول درمان و تمرین است و احتمال اینکه به بازی‌های هفته چهارم در آمریکا برسد، بسیار کم است، ولی امیدوارم از او در هفته پنجم در تهران بتوانیم استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج