۷۲۸۶۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ساوت‌گیت: انگلیس کیفیتش را به رخ کشید

انگلیس در اولین دیدار خود در جام جهانی به مصاف تونس خواهد رفت و آنها پیش از این دیدار موفق شده اند در هر دو دیدار دوستانه خود مقابل نیجریه و کاستاریکا به پیروزی برسند. شب گذشته مارکوس راشفورد، دو گل برای تیمش به ثمر رساند و پس از بازی، ساوت‌گیت به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

ورزش سه: انگلیس در اولین دیدار خود در جام جهانی به مصاف تونس خواهد رفت و آنها پیش از این دیدار موفق شده اند در هر دو دیدار دوستانه خود مقابل نیجریه و کاستاریکا به پیروزی برسند. شب گذشته مارکوس راشفورد، دو گل برای تیمش به ثمر رساند و پس از بازی، ساوت‌گیت به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

او گفت:" فوتبال به خانه ها خواهد آمد. من خیلی از عملکرد امشب خوشحالم. لذت بخش ترینش آنجا بود که ۱۰ تغییر ایجاد کردیم و هنوز روان و راحت بازی می‌کردیم. بازیکنانی متفاوت را روانه زمین کردیم و شاید کمتر به محوطه جریمه حریف می‌رسیدیم. از لحاظ دفاعی هم خوب بودیم، چند بار البته تمرکزها از دست رفت

گردش توپ خوب بود، جاگیری بازیکنان خوب بود، انرژی و انگیزه خوبی گذاشته شد. گل اول فوق العاده بود، یک ضربه دیدنی زده شد و ما برای مهاجم نوک واقعا رقابت داریم. بنابراین اگر به چند هفته اخیر فکر کنم، نمی‌توانم بیشتر خوشحال باشم، هم از لحاظ فیزیکی، هم تاکتیکی و قدرتمندی بازیکنان پیشرفت فوق العاده ای داشتیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج