جاباما
۷۲۸۷۰۴
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

اطلاعیه درباره سپرده‌گذاران موسسات مالی غیرمجاز

بانک مرکزی اعلام کرد: به آگاهی سپرده گذاران تعاونی های اعتباری منحله ثامن الحجج، فرشتگان، وحدت، افضل توس و تشکیلات البرز ایرانیان می رساند که براساس مصوبه سران محترم سه قوه، فرآیند بازپرداخت سپرده های سپرده گذاران تا سقف ۱۰ میلیارد ریال و تعیین تکلیف سپرده گذاران دارای سپرده های بالاتر از ۱۰ میلیارد ریال، از صبح روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه در شعب منتخب بانک ها و موسسات اعتباری عامل آغاز می شود.

خبرگزاری ایسنا: بانک مرکزی اعلام کرد: به آگاهی سپرده گذاران تعاونی های اعتباری منحله ثامن الحجج، فرشتگان، وحدت، افضل توس و تشکیلات البرز ایرانیان می رساند که براساس مصوبه سران محترم سه قوه، فرآیند بازپرداخت سپرده های سپرده گذاران تا سقف ۱۰ میلیارد ریال و تعیین تکلیف سپرده گذاران دارای سپرده های بالاتر از ۱۰ میلیارد ریال، از صبح روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه در شعب منتخب بانک ها و موسسات اعتباری عامل آغاز می شود.

در اطلاعیه بانک مرکزی در این رابطه آمده است:" سپرده گذاران محترم می توانند بر اساس برنامه زمان بندی مندرج در وب سایت بانک ها و موسسات اعتباری عامل، به همراه مدارک مورد نیاز برای احراز هویت و مستندات مربوط به منشأ وجوه سپرده‌گذاری شده در هر یک از تعاونی های مورد اشاره، به شعب منتخب، مراجعه کنند.

براساس مصوبه سران محترم سه قوه، برای شناسایی کامل اموال و دارایی های موسسه های پولی غیرمجاز و اشخاص مرتبط با آنها و به منظور احقاق حقوق همه ذینفعان و مجازات متخلفان، قوه قضاییه با قاطعیت، دقت و سرعت لازم، رسیدگی به پرونده تخلفات تعاونی های منحله و مدیران و سهامداران عمده آنها را تا حصول نتیجه پیگیری می کند.

خاطرنشان می شود ساماندهی بازار غیر متشکل پولی و برخورد با نهادهای پولی غیرمجاز، به عنوان یکی از مأموریت های مهم بانک مرکزی در دولت های یازدهم و دوازدهم برای ایجاد سلامت و ثبات مالی در شبکه بانکی کشور ذیل سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و با هدف بهبود فضای کسب و کار، پیگیری شده و با همراهی و همکاری ارزشمند هر سه قوه، همچنان با قاطعیت ادامه خواهد یافت".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول مردمو با منت به خودشون میخوان بر گردونن ننگ بر شما

    • بدون نام

      سپرده گذاران موسسات غیر مجاز پول زیاد دارند و هیچ ربطی به دولت ندارد که از بیت المال طلب آنها پرداخت گردد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برات متاسفم که اطلاعاتت درحد صفره. دولت املاک ودارایی ها موسسات رو برداشته به نسبت آن خط اعتباری, داده. این چیزیه که دولت وسیف و پزشکیان نماینده مجلس, اعلام کردند

    • بدون نام

      متعجبم چرا از تعاونی ولیعصر نامی برده نمیشود پس پول مال باختگان ولیعصر کی میخوان بدن .؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      کسی اطلاع داره تهران کدوم شعبه ثامن الحجج بازه برای گرفتن پرینت حساب. ضمنا حساب های بالای یه میلیارد تکلیفش چی میشه؟

    • طیبی

      اونا که سپرده دارن بضمانت وتسهیلات دارن چی میشن جواب بفرستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج