۷۲۸۹۱۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هکرهای چینی نیروی دریایی آمریکا را هک کردند

 یک روزنامه آمریکایی به نقل از مقام های این کشور مدعی شد که هکرهای وابسته به دولت چین اطلاعات مربوط به یک موشک زیردریایی را از نیروی دریایی آمریکا سرقت کرده اند.

ایرنا: روزنامه واشنگتن پست در گزارشی ادعا کرد که هکرهای وابسته به دولت چین رایانه های یک پیمانکار نیروی دریایی آمریکا را هک کرده و اطلاعات حساسی را به سرقت برده اند.


به گفته چند مقام آمریکایی که به شرط ناشناس ماندن با این روزنامه گفت و گو کرده اند، طرح های مخفی مربوط به یک موشک ضدکشتی مافوق صوت که قرار بود در سال 2020 در زیردریایی های آمریکایی به کار گرفته شود، جزو این اطلاعات است.


این پیمانکار که برای «مرکز جنگ افزار زیردریایی» وابسته به نیروی دریایی آمریکا کار می کند، وظیفه تحقیق و توسعه برای تسلیحات زیردریایی را بر عهده دارد.


براساس گزارش واشنگتن پست، اطلاعات سرقت شده شامل 614 گیگابایت داده مربوط به پروژه ای موسم به «اژدهای دریا»، اطلاعات سیگنال ها و حس گرها، و همچنین داده های مرتبط با سیستم های رمزنگاری زیردریایی و بایگانی جنگ افزار الکترونیک واحد توسعه زیردریایی نیروی دریایی آمریکا است.


این خبر در حالی منتشر شد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دو روز دیگر برای دیدار با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی عازم سنگاپور می شود.


دولت ترامپ به شدت تلاش دارد تا با وجود تنش های جدی در روابط خود با پکن، حمایت چین را برای ترغیب کره شمالی به خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره جلب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج