۷۲۸۹۳۴
۳۱ نظر
۵۰۰۸
۳۱ نظر
۵۰۰۸
پ

حاشیه جدید برای سریال «رهایم نکن»

روزنامه های جوان و کیهان علیه جمیله دارالشفایی موضع گیری تند و تیزی داشته اند

برترین ها: روزنامه های جوان و کیهان علیه جمیله دارالشفایی موضع گیری تند و تیزی داشته اند، بخشی از تحلیل امروز این دو روزنامه درباره نویسنده سریال «رهایم نکن» را می خوانیم:

جوان با این الفاظ از دارالشفایی یاد می کند و می نویسد: نویسنده شبه‌روشنفکری که در فضای مجازی، مطالبی را با الفاظی لمپنی و محتوایی مبتذل می‌نویسد، از صداوسیما هم برای همکاری با سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان پول می‌گیرد!

حاشیه جدید برای سریال «رهایم نکن»

برای پی بردن به اعتقاداتش (جمیله دارالشفایی) لازم نیست حتماً به صفحات اجتماعی او در فضای مجازی رجوع کنیم. رجوع به دیالوگ‌ها و فضای داستانی سریال که از دین در آن خبری نیست کفایت می‌کند.

وقتی به برخی صفحات اجتماعی جمیله دارالشفایی در فضای مجازی سر می‌زنیم قرینه فضای سکولار سریال رهایم نکن خودش را نشان می‌دهد. دفاع از جنبش براندازسبز، چهارشنبه‌های سفید مسیح علی‌نژاد، دختران به اصطلاح خیابان انقلاب و...

برخی توئیت‌های او نشان می‌دهد علی القاعده آدم خیلی اخلاق مداری هم نیست. اشاره به نوع ادبیات او در یکی از توئیت هایش عیار اخلاق مداری نویسنده سریال ماه رمضانی را نشان می‌دهد. «خب می‌بینم که باردارتون کردم! با توئیت‌هام درباره سریالم، در مجموع از قسمت‌های سه شب اخیر راضی بودم، فحش هم زیاد خوردم در این شونزده شب و پوستم کلفت شد، نقد هم زیاد بود که در سریال‌های بعدی حواسم هست.»

کیهان هم در همین زمینه می نویسد:

جمیله دارالشفایی که به سفارش صداوسیما در نگارش سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان همکاری کرده است، یکی از نویسندگان تابلودار جریان شبه‌روشنفکری است که البته هیچ اثر قابل توجه و مهمی نیز در کارنامه خود ندارد و بیشتر به خاطر حواشی سیاسی شهرت یافته است. چنانکه جمیله دارالشفایی از فعالان فتنه ۸۸ بود و مدتی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی بازداشت شده بود.

وی تا چند روز پیش تصویری با پوششی که مغایر با قوانین کشور بود را در صفحات شخصی‌اش در فضای مجازی قرار داده بود، اما به‌خاطر رفع این تناقض که چطور ممکن است کسی که به قوانین رسمی کشور و معیار‌های مذهبی دهن‌کجی می‌کند، نویسنده سریالی با ادعای دینی باشد، این عکس را تغییر داد. محمدمهدی عسگرپور، کارگردان سریال «رهایم نکن» نیز مدیرعامل پیشین خانه سینماست که در محافل و نشست‌های این تشکیلات، چهره‌های مسئله‌داری، چون جعفر پناهی را که به‌رغم فقدان فعالیت هنری برجسته، اما دارای حواشی و اتهامات سیاسی و امنیتی منفی بودند را در صدر می‌نشاند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب مگه غیر از اینه صبح که از خواب پا میشیم همه یه ماسک میزنیم به هم دروغ میگیم کلا برداری میکنیم دزدی میکنیم .

    • بدون نام

      کیهان و جوان غلط کردند..نان به نرخ روزخورهای متملق...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلوم شد شما هم مثل هم فكرهاتون دهنتون پر از فحش و بد و بيراهه. انتقاد پذير هم كه نيستيد. كمي فكر هم بد نبود كه شما نداريد.

      • بدون نام

        غلط روتوکردی باهفت جدوآباءت

      • مهرین

        اشتباه منفی دادم و از ۴ به ۶ تا منفی رسید

      • بدون نام

        خودت غلط كردي

      • بدون نام

        بیخود زور نزنید همتون از بالا تا پائین غلط کردید

    • بی همتا

      با این اوصاف ان شاءا... ظهور نزدیک است.وقتی ما از بی دینان و سکولارها در عزیزترین ماه خدا استفاده می کنیم که هیچگونه احترامی به اعتقاد مردم خصوصا در این ماه عزیز ندارند و فکر کردن اینجا اروپاست که هرنوع آزادی حیوان صفتانه و بی قید وشرط را در راستای تحقق سند بیست سی ارائه بدهند و ما سکوت کنیم کور خواندند.برکتی که در خون جوانان مومن این دوره از انقلاب هست به هزاران فتنه گر و بی اعتقاد امثال این خانم کفایت می کند قضیه همان گله گوسفند است که سالی یکبار میزاید و سگ چهار پنج تا ولی گوسفند گله دارد و سگ..................

    • ایرانیان

      خانم جمیله دارالشفایی کارتون درسته من که تلویزیون رو نگاه نمیکردم ولی این سریال باعث شده هرکاری دارم کنار بزارم وبا اشتیاق ببینم تشکر از شما وتمام عوامل این سریال وتشکر از هنر مندان با استعداد وخوبمان همیشه سلامت وموفق باشید آمین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اينكه ما با علاقه معتاد يه سريال بشيم و تماشا كنيم دليل نميشه كه اون فيلم محتواي خوبي داره و ضد ارزش نيست. نمونه اش فيلمهاي ماهواره اي.

      • بدون نام

        آخه توچی میفهمی خوابالو

    • بدون نام

      خب راست گفته

    • بدون نام

      جميله دارالشفايي ديگه كيه...بره به جهنم

    • بدون نام

      معمولا سریال های تلوزیون را نگاه نمیکردم. از وقتی این سریال را نگاه میکنم، پی بردم که تا الان کار بسیار درستی را انجام میدادم

    • بدون نام

      من کاری با این دعواها ندارم ولی یه قسمت این سریال رو در اینترنت دیدم و حالم بد شد .همون کلیشه ها و تصاویر و داستانهای ملال آور تکراری ...

    • بدون نام

      به نظر من كيهان و جوان كاملا درست گفته اند. كافيه يه كم در مورد جميله دارالشفايي تحقيق كنيد ميبينيد كه مطالب كيهان و جووان كاملا درسته دربارش. البته اينم بگما مردم الان عادت كردند و به اين نوع زندگي كاملا خو گرفته اند و با اين فيلمهاي ضد ارزش كلي حال ميكنند. پس توقع هم نبايد بيشتر از اين از بينندگان و يا تهيه كنندگان و كارگردانان و بازيگران فيلمهاي تلويزيون و سينما انتظار داشت.

    • بدون نام

      آب رو بریز اونجا که میسوزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ماشالا دروگوهرمیباره ازحرف زدنش

    • بدون نام

      من این خانم نویسنده رو نمی شناسم و سریال هم مشگلی نداره همین مسائلی رو مطرح می کنه که در خانواده ها هست نقش اصلی هم اتفاقا بر اساس دین و اخلاق مداری از کارش پشیمون شده و درپی جبران هست حالا کجاش سکولار مآبه؟ صرف اینکه نویسنده مثلا عکسش شبیه عقاید شما نیست پس فیلمش هم بده

    • بدون نام

      نقش قوی خانم مارال باوجود بازی قوی وزیبایش حیف شد زود تموم شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی مصنوعی و قدیمی بازی میکنه

    • بدون نام

      نویسنده ...شده قصه نویس ماه رمضان مردم.

    • بدون نام

      مثل اینکه حسین آقا و گنجعلی خان دلشون لک زده این بار سریالهای ماه رمضان رو هم خودشون بازی کنند !خب چه اشکال داره یه نقشی هم به اینها میدادند تا دلشون واپس نشه!

    • بدون نام

      ها؟؟؟؟؟؟

    • حاجی ایرانی

      بهتربن سریالی

    • محمد ریاضی

      تا کی باید مثل جوان و کیهان فکر کنیم چرا همان را انتخاب کنیم تا به لیبرال وشبه روشنفکر متهم نشویم . کدام سریال صراحتا از دین سخن میگوید تا این ایراد سطحی را از سریال رهایم نکن گرفته شود . هنر فیلم و سریال بیان ارزشهای دینی و اخلاقی به شکل نمایش وغیره مستقیم تا بتواند بیننده جذب کند .
      تعصب وتحجر را رها کنید که به دیانت مردم اصیل میرساند و چهره دین را خدشه دار میسازد.

    • بدون نام

      من فقط کیهان میخونم چون دروغگوی خوبیه
      وقتی داره میسوزه لذت میبرم
      هر چی کیهان مینویسه دقیقا برعکسش درسته

    • بدون نام

      راس میگه یه ادمی که عرضه یه رنگ بودن رو تداره وکلا موضع فیلمش بی هویتی هست ارزش چی رو داره این خانو موقعه ای که تو صفحه مجازی ایش این چرندیاتو می تویسه واون عکس رو می زاره وبعد میاد فوری عکس با حجاب می زاره وعوض میکنه ودسرسی رو محدود میکنه مشخصه که کاسه ای زیر نیم کاسه هست

    • هلیا

      خداوند میفرماید هرکس تقوا پیشه کند به اوفرقان عطامیکنم یعنی تشخیص حق از باطل..... کمی فکرکنیم

    • بدون نام

      بعد از مدت‌ها سریالی از تلویزیون پخش شد که حرف برای گفتن داره؛ نه همون داستانای آبکی و تکراری. بسیار عالی و دست مجموعه این سریال درد نکنه

    • امیر

      این حرفا دیگه چیه. این سریال از معدود سریال های اجتماعی و آموزنده ای بوده که تا به حال در ماه مبارک رمضان پخش گردیده و سعی کرده در کنار داستان به مسائل و مشکلات اجتماعی نیز بپردازد. و شیطان تو سریال نیاورده!
      شما نیز به جای سرک کشیدن در توییت و جمع آوری مطلب علیه زندگی نویسنده. اگر راست میگی از داستانش نقد کن و خوبی ها و بدی های داستان را با هم بگو.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج