جاباما
۷۲۸۹۵۶
۲۰ نظر
۵۰۱۲
۲۰ نظر
۵۰۱۲
پ

تکذیب جنایت سیاه خمینی‌شهر توسط سه نفر

با آنکه شایعات زیادی در رابطه با اینکه سه مرد، دخترک را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند منتشر شده بود، اما طبق اظهارات تنها شاهد ماجرا، فقط یک مرد عامل این جنایت سیاه بوده است. بدنبال اعلام این خبر، کارآگاهان پلیس خمینی شهر اصفهان وارد عمل شده و درنخستین گام به چهره نگاری از متهم فراری پرداختند.

روزنامه ایران: بغض راه گلویش را گرفته و با نخستین جمله اشک به چشم‌هایش می‌آید. مادر بهاره، دختر ۵ ساله‌ای که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است می‌گوید: بهاره رفته بود نان بخرد، چشم‌ها و دهانش را بسته‌اند و... آنقدر حال بچه‌ام بد بود که او را به اتاق عمل بردند. صبح چهارشنبه ۹ خرداد این حادثه تلخ در خرابه‌های محله فتح آباد خمینی شهر اصفهان رخ داد. صدای داد و فریاد او که از خرابه‌ای در نزدیکی خانه‌شان به گوش می‌رسید؛ توجه یک زن جوان را که در حال عبور از آن نزدیکی بود جلب کرد. مرد متجاوز با دیدن زن جوان از محل متواری شد. آنچه زن جوان می‌دید باورش غیر ممکن بود؛ دختر افغانی روی زمین افتاده بود. دخترک به بیمارستان منتقل شد و ۲۴ ساعت بعد، با تکمیل روند درمان از بیمارستان مرخص شد.

چهره نگاری از مرد فراری

با آنکه شایعات زیادی در رابطه با اینکه سه مرد، دخترک را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند منتشر شده بود، اما طبق اظهارات تنها شاهد ماجرا، فقط یک مرد عامل این جنایت سیاه بوده است. بدنبال اعلام این خبر، کارآگاهان پلیس خمینی شهر اصفهان وارد عمل شده و درنخستین گام به چهره نگاری از متهم فراری پرداختند. رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی بازپرس ویژه‌ای را مأمور رسیدگی به پرونده کودک آزاری دختر افغانستانی کرده است. از تمام ظرفیت‌های نیروی انتظامی و امنیتی استان اصفهان برای شناسایی متهم استفاده خواهد شد. خسروی وفا ادعا‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تجاوز گروهی به این دختر خردسال را شایعه دانست و گفت: افرادی در این رابطه برای تحقیقات احضار و متهم چهره نگاری شده است.

هویت نامعلوم متهم

این درحالی است که تاکنون هویت عامل این آزار و اذیت برملا نشده است و مشخص نیست که فرد متعرض ایرانی یا افغانی است. مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان در رابطه با این حادثه گفت: پرونده کودک آزاری در شهرستان خمینی شهر این استان با فوریت و دقت در حال بررسی است و با متهم بشدت برخورد خواهد شد. حمایت روانی و اجتماعی از کودک و خانواده وی از ابتدای حادثه توسط بهزیستی و اورژانس اجتماعی صورت گرفته و کماکان این خدمات ارائه می‌شود، همچنین معاضدت‌های قضایی لازم به این خانواده برای تکمیل پرونده و رسیدگی نهایی صورت خواهد گرفت.

مهدی سلیمانی ادامه داد: بر اساس اظهارات شاهد عینی این حادثه، کودک آزاری در خمینی شهر توسط یک نفر انجام شده و انجام این عمل توسط سه نفر صحت ندارد. پس از وصول گزارش مبنی بر کودک آزاری دختر ۵ ساله افغانستانی، مراتب از سوی فرمانداری شهرستان، مقامات قضایی، نیروی انتظامی و بهزیستی مورد پیگیری قرار گرفت و با تلاش‌های کادر بیمارستان ضمن تکمیل روند درمانی، وی در کمتر از ۲۴ ساعت از بیمارستان ترخیص و تحویل خانواده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا همه دروغ می گن فقط شما راست می گید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب چه دروغی گفتن
        اصلا تجاوز گروهی به این دختر قابل هضم نیست 5 سالش بوده و شاهد هم که گفته یک نفر بوده
        چرا اصرار دارین همه خبر ها رو دروغ جلوه بدین

    • میلاد

      اینجا با ماست مالی کردن همه چی حل میشه

    • بدون نام

      به زودی به سزای عملش خواهد رسید ۰ حیوان صفت ۰؟؟؟ لعنتی

    • بدون نام

      تکذیب نکنید زشته

    • بدون نام

      نمی دانم چه منطقی هست که لاپوشانی کنند
      بعد از 10 روز از بچه نمیتونه به چند نفر بودند

    • آزیتا ایرانمنش

      چه فرقی میکنه ۳ نفر بودن یا ۱ نفر ، ایرانی بوده یا افغانی ، مهم اینه که تجاوز صورت گرفته اونم به یه طفل ۵ ساله !!! دولت ما باید برای چنین افرادی اشد مجازات رو در نظر بگیرند تا درس عبرتی بشه واسه سایرین و بخصوص اون حیوان صفت های که کودک آزاری واسشون شده تفریح و سرگرمی جدید ، اون دسته از هم وطنانی که نژادپرستی میکنند فقط یک بار خودشون رو بزارن جای این خانواده افغانی اگه خدای نکرده برای بچه های خودتونم همین اتفاق می افتاد بازم بی تفاوت بودین !!! یادمون نره که توسط ایرانی های خودمون چندین تجاوز به کودکان صورت گرفت نمونش ، امیر مهدی ۹ ساله ، محمدرضا ۹ ساله ، حسین ۸ ساله ، مهدیه ۶ ساله ، ستایش ۶ ساله افغانی ، حنانه ۵ ساله ، کیانا ۷ ساله ، آتنا ۷ ساله ، کیمیا ۷ ساله ، اهورا ۳ ساله ، بنیتا ۸ ماهه ، میتونید با یه سرچ توی اینترنت ببینید چطوری بهشون تجاوز شده و به قتل رسیدن !!! خواهش میکنم نژادپرستی رو کنار بزارین و نسبت به این جنایات بی تفاوت نباشیم و دست به دست هم بدیم تا جلوی چنین جنایاتی گرفته بشه ، یادمون نره که ما مسلمون هستیم و هم زبان ، ایرانی و افغانستانی و تاجیکستانی نداره .

    • بینام

      نمی‌دونم جریان آن سه نفر افغانی که به پسر بچه تجاوز کردند چه شد؟

      پاسخ ها

      • رند

        همون که تو ساختمان نیمه ساز , سادیسمی , شکنجه با اشیا خاص و خوراندن ادرار به پسربچه ۷ ساله بود ؟
        اون که بدجور تو سایه این خبر محو شد

      • رند

        همون که تو ساختمان نیمه ساز , سادیسمی , شکنجه با اشیا خاص و خوراندن ادرار به پسربچه ۷ ساله بود ؟
        اون که بدجور تو سایه این خبر محو شد

    • گندم مجیدی .♡..♡پونک قزوین

      واقعا که به بچه توی خرابه تجاوز میکنن . ببین چه بی صاحاب شده کشورمون ..

    • بدون نام

      اقای نماینده خمینی شهر،، شرم بر تو باد که بجای رسیدگی کردن ، دنبال عزل کردن هستی، با لاپوشانی کردن مشکلات، هیچ دولتی به جایی نرسیده که شماها ، دومیش باشین،، ننگ برتو نماینده

    • بدون نام

      ...از کشور ایران برن بیرون جامعه را به گند کشیدن...

    • منوچهر

      چهره این پست فترت را پخش کنید زود تر پیدا میشه باید به سزای اعمال کثیفش بریسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فطرت

    • بدون نام

      قوم گرایی که در ایران افغانستان وعراق و...اگر به دنبال حمایت و محکوم جریانی میان که نژاد پرست نمیگن و تعبیر نژاد پرست در اروپا وامریکا کاربری دارد! ایرانی هم متجاوز هست اما سفیر افغان پیگیر متجاوز به دختر معصوم میشه اما پیگیر سه متجاوز اتباع کشور که الان ترو تازه هست وجرم مشابه دارند ، نمیشه!سفیر الان نژاد پرسته؟ درمورد خمینی شهر هم فقط دروغ نوشتید و فکر کنم اززبان شاهد بنویسید بهتره که چند نفردیده !چون نماینده مجلس باافتخار خواستار برکناری اطلاع رسان شد!! اصلا موضوع این دخترک افغان وایرانی نیست ، بلکه سردرگم بودن در اداره کشور هستند! پیدا کردنش سخته یااعلام کردنش !؟ میخواید از پسر عمه ساکن اون منطقه هست سوال کنم باتمام جزئیات و.....؟ بازی مسخره ای راه انداختید انگار نه انگار مادر دختر چی گفته .....اسفناک تجاوز شده وعفت عمومی اجازه بیان نمیده !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه پیگیری بکنه
        اعلام کنه که اعدام بشن
        خب من به عنوان یک افغان میگم اعدامشون کنید بدون محاکمه همین که اقرار به عمل کثیف شون کردن دیگه نیازی به باقی کار های فرمالیته نیست اعدام کنید تا این لکه های ننگ از دامن مردم افغانستان هم پاک بشن و برن به درک

    • بدون نام

      تاعلت نباش معلول نیست بیش از۹۰درصدمشکلات کشوربه خاطراین افغانیاس ازلحظاقتصادی اجتماعی وسیاسی امنیتی چون منابع کوبودجخ کشورمیخورن وشغلهارونتیجش این میش هر۴نفر۱نفرروانین وهمش ازبیکاری وفقرکه۱۰ملیون شغلمون اشغال کردن وبه گفته نمایندگان چه معنی دارکه ...ویعنی چه که فقط بیش از۳ملیون کارساختمانی اشغال کردن وبیکاروفقیروچندبرابران توشغلهای دیگه چه توجیحی دارین بااین کم ابی خشکسالی فقرزیادوکم بودجگی ...‌وتوهمین هفته به ۶تادختروپسرافغانیاتجاوزکردن مسولین کوروکر..‌بودن غیرت ایرانز تون کجاست شرم وننگ اور..‌

      پاسخ ها

      • گم نام

        سلام دوست من داشتم نظرها را میخواندم خدا را شکر یک نفر کلی توجه داشته .شما کاملا درست فرمودید افغانها وپاکستانیها را اوردن در خانه وکارمان شغلمان را دادند به اینها .......

    • بدون نام

      ازکاربری که بعنوان یک افغانی گفته اعدام متجاوز اون سه کودک آزار که شنیع ادارشونم بخورد بچه دادن سپاسگزارم که عادلانه نظر داد اخه سفیرو مدافعین حقوق بشر افغان فقط در حوادثی که مفعول هستند ورود کردن ومنظور چرا یکباربا خانوادهایی که قربانی تجاوز بودن وایرانی بودن حتی ابراز همدردی نکردن؟ پدر اتنا ابراز همدری کرد واکثرا ایرانیان انژجار خودشونو اعلام کردند در عین حال متجاوز دختر گلمان حتما مجازات میشه وتوصیه میکنم نماینده مجلس و مسئولان اگر بگن باهر هویتی اعدام میکنیم تب این غم کمتر میشه ، تابگن حالا هویتش مشخص بشه....! ازبچه بپرسید و یا خانم شاهد قطعا دیده که گروهی بوده یایک نفر!!!.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج