۷۲۹۰۵۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حمایت بکام از میزبانی آمریکای شمالی در جام جهانی ۲۰۲۶

دیوید بکام، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس از میزبانی آمریکای شمالی در جام جهانی ۲۰۲۶ حمایت کرد.

ایسنا: به نقل از سایت Inside the games، آمریکای شمالی (کانادا، آمریکا و مکزیک) و مراکش نامزدهای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ هستند.

دیوید بکام از انتخاب آمریکای شمالی برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ حمایت کرد. این بازیکن پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس شش فصل برای تیم آمریکایی گالکسی (LA GALAXY) بازی کرده است. او هم‌چنین یکی از سهامداران لیگ فوتبال آمریکا است.

بکام در ویدیویی با حمایت کردن از میزبانی آمریکای شمالی از هیجان هواداران در سه کشور کانادا، آمریکا و مکزیک صحبت کرد. او هم‌چنین اظهار کرد که در دهه‌های اخیر اقبال عمومی در آمریکا نسبت به فوتبال افزایش پیدا کرده است.

او در ادامه‌ افزود: آن چه که برای من جذاب است این است که من در این سه کشور بازی کرده‌ام و در دو کشور دیگر نیز حضور داشتم. من هم‌چنین در کانادا برای گلکسی بازی کرده‌ام. می‌دانم که در این سه کشور هیجان فوتبال وجود دارد. من شش سال در لس آنجلس بازی کرده‌ام و این را می دانم که کشورهای زیادی نیستند که مانند این سه کشور هیجان داشته باشند. من به یاد دارم که در سال ۱۹۹۴ جام جهانی در آمریکا برگزار شد. در چند بازی نیز حضور داشتم و هیجانی که در آن مسابقات بود را دیدم. در آن زمان همه درگیر فوتبال بودند. در حال‌ حاضر نیز هیجان بیش‌تر شده است، هوادارای بیش‌تر شده است و مردم بیش‌تر بازی‌های فوتبال را درک می‌کنند. در آمریکا مردم تنها نسبت به بازی‌های لیگ‌های اروپایی هیجان زده نیستند،‌ بلکه برای بازی‌های لیگ فوتبال آمریکا نیز هیجان دارند. می‌دانم که زیر ساخت‌ها لازم در این سه کشور وجود دارد.

دیوید بکام پیش از این نیز از نامزدی انگلیس برای میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ حمایت کرده بود که البته این میزبانی در نهایت به روسیه رسید. بکام هم‌چنین حامی انگلیس در سال ۲۰۱۲ برای بازی‌های المپیک نیز بود. هفته‌ گذشته فیفا ارزیابی در مورد دو میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام داده بود که آمریکای شمالی امتیاز بیش‌تری را کسب کرده بود. با این حال قرار است که میزبان این جام جهانی روز ۱۳ ژوئن در کنگره فیفا در مسکو انتخاب شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج