۷۲۹۲۷۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری عاملان برداشت غیرمجاز از حساب بانکی بیش از ۲۵۰ نفر از سراسر کشور خبر داد و گفت: این سارقان اینترنتی بیش از ۲میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

خبرگزاری مهر: سردار علی آزادی اظهار کرد: درپی دریافت شکایتی مبنی بر برداشت اینترنتی از حساب یکی از شهروندان، موضوع با تشکیل پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: با اقدامات فنی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی ۲ متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی و دستور قضائی دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

آزادی ادامه داد: در بازجویی‌های اولیه متهمان منکر هرگونه بزه ارتکابی شدند ولی پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان به جرم خود اعتراف کردند.

وی ادامه داد : متهمان در اظهارات خود بیان داشتند در شبکه اجتماعی تلگرام عضو می‌باشند که با طراحی و فروش ربات تلگرامی قربانیان را به درگاه‌های جعلی بانکی "فیشینیگ"هدایت می کردند و پس از دریافت اطلاعات کارت بانکی و رمز دوم حساب قربانیان اقدام به برداشت غیرمجاز می کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: متهمان در اظهارات خود به برداشت غیر مجاز از حساب ۲۵۰ نفر با بیش از ۲ میلیارد ریال اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

آزادی با بیان اینکه حفظ و نگهداری کارت بانکی و اطلاعات آن یک ضرورت است از همشهریان و کاربران انتظار داریم به هیچ وجه اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند افزود: در هنگام خریدهای اینترنتی و پرداخت وجه از طریق درگاه‌های بانکی به علایم اصالت و جعلی نبودن این درگاه‌ها نظیر پروتکل "https" و صحت آدرس بانک مربوطه دقت نمایند.

فرمانده انتظامی استان زنجان از شهروندان خواست تا در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق ۱۱۰ یا وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی‌ گزارش کنند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج