۷۲۹۴۱۶
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

این سرخابی نیست؛ سیاه و سفید

برخی سایت‌ها ویدیویی از برانکو را در یک محفل خانوادگی در ایران منتشر کرده‌اند که او در حال دست زدن است و اندکی هم حرکاتش موزون.

آی‌اسپورت: برخی سایت‌ها ویدیویی از برانکو را در یک محفل خانوادگی در ایران منتشر کرده‌اند که او در حال دست زدن است و اندکی هم حرکاتش موزون. او که کروات است و مصون از چنین اتهام هایی که مصرف داخلی دارد و البته نیازی نیست نوشته شود چه او و چه شفر و دیگر شرکای خارجی همواره به اعتقادات و فرهنگ ما ایرانی‌ها احترام گذاشته‌اند و نیازی نیست هم ویدیوی حضورشان در مزار شهدا و ادای احترام‌شان به یادبود شهدا و یا همواره توجه کردن‌های ویژه‌شان به جانبازان در کنار زمین و در اوج استرس را منتشر کرد.

آن‌چه می‌بینیم سیاه و سفید است نه سرخابی. آن‌چه می‌بینیم هشداری است به خودمان و آن‌چه می‌شنویم صدای زنگ خطر. اگر به دنبال ماهی گرفتن از آبی گل‌آلود هستیم و مته به خشخاش گذاشتن این را هم خوب آویزه چشم و گوش‌مان کنیم که در این فوتبال باید کمی به حریم خصوصی افراد نیز احترام گذاشت و از برخی خط قرمزها عبور نکرد.

این که مربی یا بازیکنی ولو ایرانی یا خارجی و چه در عضویت تیم ایرانی و چه تیم خارجی اردوی تیمش را بدون هماهنگی و مجوز به مقصد ناکجاآبادها ترک کند و یا حتی در اردو هم شب‌زنده‌داری کند قصه‌اش با این که یک مربی خارجی در محفلی خانوادگی رویت شود و دستی هم بزند زمین تا آسمان فرق می‌کند. حال بهتر است برخی رسانه‌ها که برای کلیک بیشتر مبادرت به انتشار چنین ویدیوهایی می‌کنند خوب بدانند که حالا نه برانکو و فلان مربی یا ورزشکار مشهور سرخابی که با انتشار این ویدیوها، حریم خصوصی مردم و خانواده‌های‌شان را به بهانه تخریب یک چهره سرشناس تخریب کرده‌اند و به نمایش عمومی گذاشته‌اند.

متاسفانه گاهی برخی برای کلیک و جذب مخاطب بیشتر در این فضای حتی رسانه‌ای و نه مجازی، به هیچ خبر و هیچ ویدیویی رحم نمی‌کنند و بی‌توجه به خیلی مسایل آن را منتشر می‌کنند؛ کما این که همین اخیرا ویدیویی در سطح گسترده در بسیاری از کانال‌ها به اسم رقص عادل فردوسی‌پور در نوجوانی منتشر شد در حالی که آن فرد حتی شباهت چندانی هم به مجری مشهور سیما نداشت و یا کار به جایی رسید که عکس گرفتن یک دختر خانم ایرانی به عنوان هوادار استقلال در ازبکستان با سید مهدی رحمتی به تهدید به محرومیت تبدیل شد اما خیلی زود با تقبیح همگانی این تصمیم، همه چیز به سر جای خودش برگشت و حتی ارکان فدراسیون فوتبال هم شجاعانه به این نتیجه رسید که نه رحمتی مرتکب تخلفی شده و نه هواداری به دنبال حاشیه بوده. بهتر است گاهی وقت‌ها بدانیم که منتشر کردن ویدیوی یک محفل خانوادگی و کاملا خصوصی، زشت‌ترین کار ممکن است و بماند که درباره عواقب چنین کارهایی در روایات چه آمده و چه گفته شده.

خلاصه حرف ما و این آسمان ریسمان بافتن‌های‌مان این است که امروز برانکو و پس فردا لابد شفر و چند روز بعد انتشار عکس و فیلم خانوادگی ستاره‌های سرخابی و هنری و چهره‌های مشهور قرار است به یک اپیدمی غیرقابل مهار تبدیل شود. فارغ از رنگ‌ها همان طور که همه یک‌دل و یک‌صدا برخورد با رحمتی به خاطر عکس گرفتن با یک هوادار بدون روسری در خارج از کشور را برنتابیدیم، حالا نیز جلوی این پلیدی‌ها بایستیم که اگر مماشات کنیم و نگاهی رنگی داشته باشیم خیلی زود به عادت‌هایی زشت و افسارگسیخته تبدیل می‌شود و همه را با خود غرق می‌کند.

از ما دوباره گفتن؛ آن‌چه می‌بینید سیاه و سفید است نه سرخابی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • arvin

      اگه محفل خانوادگی بود برانکو اونجا چیکار میکرد لطفا بیغرتی رو ترویج ندین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط برانگو هرچه بگه اوکی سکوت سکوت سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

    • بدون نام

      ای کاش فتح الله زاده را بود تا سروش رفعیی ومسلمان که ته دلشان بااستقلال بود می اوردشون مانیازبهشون داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف اضافه ۰۰هیس۰هیس۰هیس

    • بدون نام

      کاری نداریم به اینکه برانکو چکار کرده چون من اصلا فیلم رو ندیدم و نخواهم دید. شاید اگر مال یه مربی ایرانی بود قضیه یه کم فرق میکرد ولی برانکو یه خارجیه و با یه فرهنگ و طرز فکر دیگه. اونا رقصیدن تو هر سنی براشون عیب نیست چون فکرشون یه چیز دیگست. امیدوارم یه روز معنی حریم خصوصی رو بفهمیم

    • مهرداد س

      فرضا که برانکو یا هرکسی دیگه در محیطی بسته برقصه یا دست بزنه چه اشکالی داره ؟ ببینید چه ملتی شدیم که دست زدن هم باید برامون عقده بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک تو سرت بیسواد فرهنگ ماروخراب نکن رقص چه اشکالی داره بی فرهنگ

    • پرسپولیسی شیش اتیشه

      کاملا موافقم این رفتار ها نباید بین سرخابی ها باب بشه

    • @cocain.m1368

      اروین توکه غیرت داری دعوتش نکن.طرف دوست داشته عشقش کشیده برانکو دعوت کرده تو عروسیش به کسی چه ربطی داره؟مگه کسی به جنابعالی میگه چیکار کن چیکار نکن.پس از خودت شرو کن سرت تو زندگی خودت باشه و راه خودتو برو تا کل جامعه.مطمانا برانکو خودش میدونه چیکار میکنه.انتظار داری تو مراسم عروسی دعوتش کردن وایسه یه گدشه گریه کنه.(جهان سوم که هیچ بعضی افراد از انسان های اولیه هم عقب مانده ترن)

    • بدون نام

      بس کن نویسنده لنگی

    • علیرضا88

      داداش نظرتو بنداز تو ابگرمکن
      از نوع نوشتارت کاملا معلومه یه لنگی هستی
      د اخه لامصب این فیلم چه ربطی به ماجرای اون عکس رحمتی داشت اخه
      ببین حالا اگه یکی دیگه بود بیچاره بود و همین تو براش طومار مینوشتی
      بیا و یه کم ازاده باش حق و حقیقت رو نشر بده
      خبر نگاری گزارش گری شغل شریفیه خداوکیلی با این متنا و خبرا زیر سوال نبرش
      اخ که چقدر ...
      متاسفم برای تو و امثال تو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج