۷۲۹۶۴۰
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

توضیح جهرمی درباره اینترنت بدون فیلتر خبرنگاران

مرجع تشخیص این که کدام خبرنگار می‌ تواند اینترنت بدون فیلتر دریافت کند و کدام خبرنگار نمی‌ تواند دریافت کننده این خدمات باشد وزارت ارتباطات نیست، بلکه متولی امر وزارت ارشاد است.

خبرگزاری ایلنا: وزیر ارتباطات گفت: محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره این که گفته شده بود ارائه اینترنت بدون فیلتر به خبرنگاران به طور یکسان صورت می‌ گیرد اما در خصوص همین تعدادی هم که داده شده بین‌ شان تبعیض‌ هایی وجود دارد، عنوان کرد: این انتقاد وارد است، باید در این حوزه عدالت یکسان باشد (اینترنت بدون فیلتر در اختیار خبرنگاران قرار می گیرید).

وی اظهار داشت: به یاد داشته باشید متولی این امر ما نیستیم، ارسال لیست‌ ها بر عهده وزارت ارشاد است. همه گروه‌ ها باید عادلانه از این ظرفیت استفاده کنند.

آذری جهرمی با اشاره به این که برخی‌ ها عنوان می‌ کنند دادن اینترنت بدون فیلتر به یک قشر خاص تبعیض است،‌ادامه داد: برخی از افراد اعتراض داشتند و بیان کرده‌ اند که این امر مخالف حقوق شهروندی است و این نوع خدمات باید در دسترس همگان باشد، ضمن احترام به دیدگاهشان به نظر می‌ رسد که ارائه و اختصاص هر ابزاری برای گروه‌ های مختلف رویکردهای خودش را دارد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه این اعتراضات را به دیده منت می‌ پذیریم، افزود: از روز اولی که مسئولیت پذیرفتم احساسم بر این بود که نه به عنوان تبعیض بلکه به عنوان یک ابزار ضروری و لازم خبرنگاران نیاز به اینترنت بدون فیلتر دارند.

وی بیان کرد: نمی‌ شود به خبرنگار گفت خبر تهیه کن، در عرصه خبری فعالیت داشته باش اما محدودش کنی! ما این وعده را داده بودیم و به لحاظ قانونی هم آن را پیگیری کردیم.

آذری جهرمی اضافه کرد: مرجع تشخیص اینکه کدام خبرنگار می‌ تواند اینترنت بدون فیلتر دریافت کند و کدام خبرنگار نمی‌ تواند دریافت کننده این خدمات باشد، وزارت ارتباطات نیست، بلکه متولی امر وزارت ارشاد است.

وی تصریح کرد: محدودیتی بر روی تعداد خبرنگاران نداریم. ارشاد لیست‌ ها را به ما بدهد انشاالله به همه این خدمات را می‌ دهیم.

وزیر ارتباطات در خصوص آخرین وضعیت ارز دیجتال ملی و ارائه آن یادآور شد: آخرین وضعیت گزارش پست بانک را ندارم به محض به دست آوردن اطلاعات دقیق آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخ ارز دیجیتال ملی خخخخخ.شما ارزش ریالتونو درست کنید ارز دیجیتال ملی پیشکش

    • بدون نام

      وضع اینترنت رادرست کنید که سرعتش به شدت افت کرده. برای مثال تا یکی دوهفته پیش میتوانستیم راحت درخواست تاکسی اینترنتی اسنپ داشته باشیم ولی اززمانیکه سرعت اینترنت راکم کردند باید چندین مرتبه درخواست اسنپ داشته باشی تا یکی ازانها شانسی پذیرش بکند واین بسیاربداست

    • بدون نام

      تو یکی اصلا حرف نزنی بهتر از کی بادمجونم جز میوها شده خدا میدونه چقدر ادم فروشی کردی به اینجا رسیدی چهره منفور سال

    • بدون نام

      باعث بسی تاسف است چنین دیدگاهی خبرنگار گزینشی که به اینترنت آزاد دسترسی دارد خبرهای خودرا هم باید بصورت گرینشی وسانسور آنطور که باب میل خواص باشد ارایه کند همیشه عوام نامحرم هستن فقط موقع رای گیری محرم هستن....

    • مشتی

      شما مثل اینکه خوابی داداش اینترنت شما زمانی خوب میشه که یک‌وزیر کار بلد جای شما‌بیاید در حال حاضر اینترنت همش قطع و وصل میشود اعصاب ما کاسب ها را خراب کردین

    • بدون نام

      شما انگار هیچ کاری جز ایجاد کارهای بیخود ندارید . ما مشکلات بزرگتری داریم و دریغ از کور سوی امیدی

    • بدون نام

      جناب جهرمی شما و دولت کلا توی مملکت مترسکید پس حرف مفت نزنید
      بجای شما تصمیم میگیرند و شما فقط ابلاغ می کنین بدبختای جیره خور
      شما که با هزار اهن و تولوپ گفتین نمیگزارید فیلتری انجام شود چنان تو دهنتون زدن که لال مونی گرفتین بعدشم برای گرفتن جیره و مواجبتون گفتین فیلترینگ نیازه کشوره
      بدبختا اون دنیا چه جوابی دارید بدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج