۷۲۹۶۴۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بهترین گوشی‌های ۲۰۱۸ برای عاشقان سلفی

بعضی از کاربران عاشق سلفی گرفتن و استفاده از دوربین جلوی گوشی هستند که خوشبختانه سلاطین صنعت موبایل به فکر این دسته از کاربران نیز بوده‌اند و این روز‌ها گوشی‌هایی را شاهد هستیم که دوربین سلفی آن‌ها عکس‌های بسیار با کیفیتی می‌گیرد.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: برای بسیاری از کاربران دوربین در گوشی‌های هوشمند حرف اول را می‌زند، به همین دلیل شاهد پیشرفت دوربین در قسمت پشت گوشی‌ها هستیم اما در این بین کاربرانی را نیز سراغ داریم که عاشق سلفی گرفتن و استفاده از دوربین جلوی گوشی هستند.

خوشبختانه سلاطین صنعت موبایل به فکر این دسته از کاربران نیز بوده‌اند و این روزها گوشی‌هایی را شاهد هستیم که دوربین سلفی آن‌ها عکس‌های بسیار با کیفیتی می‌گیرد. به همین دلیل در ادامه با هم نگاهی به بهترین گوشی‌های ۲۰۱۸ خواهیم داشت که عاشقان سلفی حتماً باید یکی از این گوشی‌ها را خریداری کنند.

هواوی P20 و P20 Pro

بهترین گوشی‌های ۲۰۱۸ برای عاشقان سلفی

هواوی توجه ویژه‌ای به دوربین گوشی در پرچمداران خود دارد و برای دوربین گوشی‌های P۲۰ و P۲۰ Pro با صنایع اپتیک لایکا هم‌پیمان شده است. در هواوی P۲۰ با یک دوربین دوگانه سروکار داریم که یکی از این سنسورها ۱۲ مگاپیکسل و رنگی است و سنسور دیگر ۲۰ مگاپیکسل و سیاه و سفید است. هواوی P۲۰ Pro نیز از ترکیب دوربین سه‌گانه با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سیاه‌ و سفید و سنسور قدرتمند ۴۰ مگاپیکسلی در کنار سنسور تله ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

هر دو گوشی پرچمدار هواوی به دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلو مجهز هستند که این دوربین به لطف پردازنده ۹۷۰ کیرین و چیپست NPU که برای افزایش کیفیت عکس‌ها در این گوشی تعبیه شده عکس‌های بسیار باکیفیت می‌گیرد. از طرف دیگر این گوشی‌ها از فناوری هوش‌مصنوعی نیز برای عکس‌های سلفی کمک می‌گیرند.

گلکسی S9 و S9 Plus

بهترین گوشی‌های ۲۰۱۸ برای عاشقان سلفی

انصافاً باید گفت یکی از مهم‌ترین تغییرات میان گلکسی S۹ و گلکسی S۹ Plus و پرچمداران قبلی سامسونگ کیفیت بالای دوربین پرچمداران جدید این شرکت است. در هر دو گوشی با ترکیب دوگانه دوربین طرف هستیم که سنسور اصلی این دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است.

ازطرف دیگر سامسونگ در دوربین پشت این گوشی‌ها دو دیافراگم F/۱.۵ و F/۲.۴ را تعبیه کرده است، دوربین گلکسی S۹ Plus به یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دیگر نیز مجهز است. این گوشی‌ها در قسمت دوربین سلفی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را در جلوی آن‌ها شاهد هستیم. پشتیبانی از ایموجی‌های جدیدی AR که به لطف فناوری واقعیت مجازی و دوربین سلفی این گوشی‌ها ایموجی‌‌های جذابی ایجاد می‌کند را نیز می‌توان یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین سلفی پرچمداران جدید سامسونگ دانست.

گلکسی نوت 8

بهترین گوشی‌های ۲۰۱۸ برای عاشقان سلفی

سامسونگ برای گلکسی نوت ۸ یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلوی این گوشی با دیافراگم f/۱.۷ تعبیه کرده است. این سنسور قادر به عکاسی با کیفیت HDR است و از ویژگی‌هایی مانند فوکوس خودکار و هوشمند بهره می‌برد. به لطف این ویژگی‌ها عکس‌های سلفی گلکسی نوت ۸ کیفیت بسیار بالایی دارند. از طرف دیگر گلکسی نوت ۸ دارای یک قلم استایلوس است که امکانات و راحتی خاصی را در حین ویرایش عکس‌های سلفی گرفته شده با گوشی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوگل پیکسل 2 و 2 XL

بهترین گوشی‌های ۲۰۱۸ برای عاشقان سلفی

کاملاً مشخص است به گوشی که گوگل مستقیماً در ساخت آن دست داشته می‌توان با چشم بسته اطمینان کرد. گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل XL ۲ گوگل نیز که دومین نسل از پیکسل‌های گوگل به حساب می‌آیند به لحاظ دوربین سلفی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. این گوشی‌ها در قسمت دوربین پشت به سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی مجهز هستند که عکس‌های بسیار باکیفیتی می‌گیرد. مرجع معتبر بنچمارک DxOMark نیز امتیاز بسیار خوب ۹۸ از ۱۰۰ را به دوربین پشت گوشی‌های پیکسل ۲ گوگل داده است.

گوگل برای دوربین سلفی این گوشی‌ها نیز چیزی کم نگذاشته است و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۴ را در پیکسل ۲ و XL ۲ شاهد هستیم. ابعاد پیکسل‌های این دوربین نیز ۱.۴ µm است که به‌عنوان یک دوربین سلفی کاملاً راضی کننده به نظر می‌رسد.

وان‌پلاس 5T

بهترین گوشی‌های ۲۰۱۸ برای عاشقان سلفی

وان‌پلاس رویکرد ویژه‌ای به دوربین در گوشی وان‌پلاس ۵T داشته است و انصافاً هم باید گفت که این گوشی در بحث دوربین چیزی کمتر از رقبای بزرگ بازار ندارد. وان‌پلاس سنسور ۲۰ مگاپیکسلی را در قسمت دوربین پشت این گوشی به خدمت گرفته است، این سنسور از فناوری پیکسل‌های هوشمند بهره می‌برد و کیفیت جذب نور بسیار خوبی در شرایط تاریک دارد.

در قسمت جلو نیز با یک سنسور قدرتمند ۱۶ مگاپیکسلی طرف هستیم که دیافراگم f/۲.۰ دارد. ابعاد پیکسل‌های سنسور دوربین جلوی وان‌پلاس ۵T چیزی برابر با ۱.۰ µm است و پشتیبانی از HDR خودکار در کنار ثبات تصویری الکترونیکی را می‌‌توان از ویژگی‌های برتر دوربین سلفی وان‌پلاس ۵T دانست. این موارد باعث شده است دوربین سلفی وان‌پلاس ۵T رزولوشن بیشتری نسبت به گلکسی نوت ۸ و پیکسل‌های ۲ گوگل داشته باشد. این میزان رزولوشن‌ بیشتر کمک زیادی به کاربر در ویرایش‌ عکس‌های سلفی خواهد کرد.

اچ‌تی‌سی U11

بهترین گوشی‌های ۲۰۱۸ برای عاشقان سلفی

اچ‌تی‌سی به‌عنوان برندی شناخته می‌شود که از دیرباز توجه ویژه‌ای به دوربین در گوشی‌های خود داشته است. در اچ‌تی‌سی U۱۱ نیز با یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی طرف هستیم که دیافراگم f/۲.۰ دارد و از ویژگی با نام HDR Boost بهره می‌برد. به لطف این ویژگی کاربر قادر است در سطح‌های مختلف نوری عکس‌بگیرد و این عکس‌ها را در یک عکس واحد با کیفیت بیشتر ترکیب کند. ویژگی Live Makeup نیز برای عکاسی در حالت سلفی در اچ‌تی‌سی U۱۱ تعبیه شده است. این قابلیت پوست کاربران را نرم و ابریشمی در عکس‌ها به تصویر می‌کشد.

ال‌جی V30

بهترین گوشی‌های ۲۰۱۸ برای عاشقان سلفی

سری‌ گوشی‌های V ال‌جی از اولین نسل خود تاکنون ساختارشکن ظاهر شده‌اند و امکانات ویژه‌‌ای را در این گوشی‌ها شاهد بوده‌ایم. ال‌جی V۳۰ نیز دوربین سلفی بسیار قدرتمندی دارد. این دوربین از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره گرفته است که در نگاه اول ممکن است کم به نظر برسد اما حرف ما را سند داشته باشید و دوربین سلفی V۳۰ را دست کم نگیرید. سنسور این دوربین از دیافراگم f/۲.۲ بهره می‌گیرد. به لطف این دیافراگم که کاملاً واید و باز طراحی شده کاربران قادر هستند عکس‌هایی با زاویه بسیار باز با دوربین سلفی V۳۰ بگیرند.

سونی اکسپریا XZ1

بهترین گوشی‌های ۲۰۱۸ برای عاشقان سلفی

اگر به گوشی‌های پرچمدار علاقه داشته باشید حتماً به خوبی می‌دانید که سونی گوشی‌های خوبی می‌سازد اما این گوشی‌ها اقبال محصولات تراز اول‌تری مانند سامسونگ را کسب نکرده‌اند. خوشبختانه این موارد چیزی از شایستگی گوشی‌های پرچمدار سونی کم نمی‌کند و در سونی اکسپریا XZ۱ با دوربین سلفی طرف هستیم که کیفیت عکس‌های آن کاربران را انگشت به دهان می‌گذارد. دوربین سلفی اکسپریا XZ۱ به یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است که دیافراگمی برابر با f/۲.۰ دارد. قابلیت ثبات الکتریکی تصویر و همچنین زاویه دید ۹۰ درجه را می‌توان از ویژگی‌های بارز دوربین سلفی اکسپریا XZ۱ دانست.

در این قسمت به پایان فهرست بهترین گوشی‌های ۲۰۱۸ برای عاشقان عکس‌های سلفی رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه‌ خوبی با عکس‌های سلفی دارید و گوشی خاصی مد نظر شماست، نام این گوشی را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج