۷۲۹۸۴۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

۴ نکته مهم در مورد زمان تعویض گوشی هوشمند

در هر جامعه ای، افرادی با سلایق مختلف وجود دارند؛ به عنوان مثال برخی افراد به غذاهای تند علاقه دارند و در مقابل برخی دیگر به شدت از این طعم متنفر هستند. چنین اتفاقی در دنیای تلفن های هوشمند نیز روی می دهد. پس در جواب سوال هایی مبنی بر زمان تعویض گوشی هوشمند باید به علاقه و حس و حال کاربر اشاره کنیم.

وبسایت کلیک: وقتی که زمان تعویض گوشی هوشمند فرا می رسد، سوالاتی در ذهن کاربران شکل می گیرد. در این مطلب می خواهیم با ۴ نکته مهم در این مورد آشنا شویم.

در هر جامعه ای، افرادی با سلایق مختلف وجود دارند؛ به عنوان مثال برخی افراد به غذاهای تند علاقه دارند و در مقابل برخی دیگر به شدت از این طعم متنفر هستند. چنین اتفاقی در دنیای تلفن های هوشمند نیز روی می دهد. پس در جواب سوال هایی مبنی بر زمان تعویض گوشی هوشمند باید به علاقه و حس و حال کاربر اشاره کنیم.

بعضی افراد ترجیح می دهند تا دستگاه خود را به محض رونمایی از نسخه جدید، بروز کنند و این در حالی است که بعضی دیگر، بودجه کافی برای انجام چنین کاری را ندارند؛ لذا تا آنجا که امکان دارد، از گوشی خود استفاده می کنند. در نهایت وسایل دیجیتالی یک روز به پایان عمر خود می رسند و این موضوع کاملا در این شاخه امری طبیعی به حساب می آید. با هم به مرور دلایلی می پردازیم که به محض برخورد با آنها، بهتر است که از گوشی خود دل کنده و به سراغ محصول جدیدتری بروید.

پایین آمدن شدید سرعت دستگاه

زمانی که دستگاه صرف می کند تا بالا آمده و آماده استفاده شود، برای برخی کاربران به یک کابوس تبدیل شده است. اگر سرعت سوییچ کردن بین اپلیکیشن ها یا پاسخ دادن به تماس در دستگاه شما تا حد زیادی پایین آمده، به نظر می رسد که زمان آن فرا رسیده تا به فکر یک محصول جدید باشید و از گجت قدیمی خود دل بکنید.

قدیمی شدن سیستم عامل دستگاه

وقتی شرکت تولید کننده گوشی (مانند سامسونگ، سونی و …) از ارائه بروزرسانی برای سیستم عامل دستگاه سر باز می زند، چنین اتفاقی نشان دهنده فرا رسیدن زمان تعویض گوشی هوشمند است. دستگاهی که آپدیت های نرم افزاری برای آن در دسترس نباشد، امنیتش پایین آمده و گزینه مناسبی برای حملات هکرها به حساب می آید.

پایان یافتن شارژ باتری در یک چشم بر هم زدن

باتری تمام دستگاه های دیجیتالی دارای عمر مفید است و در صورت استفاده بیش از حد، باید منتظر به پایان رسیدن زود هنگام آن باشید. در صورت پایان یافتن عمر مفید باتری، می توانید نسبت به تعویض آن اقدام کنید، اما اگر این کار را چندین بار انجام داده اید، باید بگوییم که زمان تعویض گوشی هوشمند فرا رسیده است.

کاهش کیفیت تصاویری که با دوربین گوشی گرفته شدند

این موضوع ممکن است برای برخی افراد مهم نباشد، اما برای بعضی دیگر می تواند دلیل مهمی برای فرا رسیدن زمان تعویض گوشی هوشمند به حساب آید. وقتی چند سال از عمر دستگاه می گذرد، به دلیل پیشرفت سریع تکنولوژی مسلما کیفیت قطعات سخت افزاری آن تا حد زیادی نسبت به محصولات جدید پایین تر به نظر می رسد. همین اتفاق می تواند عامل مهمی برای تعویض تلفن هوشمند محسوب شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید کایا

      برحسب اینا من باید گوشیمو آتیش بزنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج