جاباما
۷۲۹۸۹۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تعیین تکلیف سپرده‌گذاران «فرشتگان»

موسسه اعتباری کاسپین، از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۳/۲۷ آماده پرداخت باقیمانده سپرده سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان: موسسه اعتباری کاسپین، جزئیات تعیین تکلیف باقیمانده سپرده های سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان را طی اطلاعیه ای اعلام کرد که متن آن به این شرح است؛

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان ارجمند، بویژه مشتریان محترم موسسه اعتباری کاسپین، در اجرای مصوبات کمیته نمایندگان معزز سران قوا و ابلاغیه های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بدینوسیله به اطلاع سپرده‌گذاران محترم تعاونی منحله فرشتگان می رساند در اقدامی هماهنگ با سایر بانکها و موسسات عامل ساماندهی تعاونی های اعتبار منحله، پرداخت های مربوط به این تعاونی نیز مطابق ابلاغیه رسمی مورخ ۱۳۹۷/۳/۲۰ بانک مرکزی از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۳/۲۷ براساس شرایط اعلام شده در ابلاغیه مذکور در کلیه شعب موسسه اعتباری کاسپین انجام می شود.

خاطرنشان می شود در این مرحله مجوز لازم برای پرداخت سپرده‌ها تا سقف مبلغ ده میلیارد ریال صادر شده و سپرده‌گذاران دارای بیش از مبلغ ده میلیارد ریال تعاونی منحله فرشتگان نیز می‌توانند مبلغ ده میلیارد ریال از سپرده خود را (با احتساب مبلغ دریافتی در مراحل قبل) دریافت کنند.

براین اساس، از کلیه سپرده‌گذارانی که در تعاونی منحله فرشتگان دارای سپرده بیش‌از دو میلیارد ریال بوده‌اند؛ دعوت می‌شود صرفاً مطابق جدول زمان‌بندی ذیل، با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی، اصل دفترچه و یا گواهی سپرده خود و به همراه مستندات مربوط به منشأ وجوه، اصالت و صحت سپرده، به یکی از شعب موسسه اعتباری کاسپین مراجعه کنند.

یادآور می شود طبق اطلاعیه و ابلاغیه مذکور، روند پرداخت به این‌صورت می باشد که سپرده‌گذاران محترم با مراجعه به شعب موسسه اعتباری کاسپین و ارائه مدارک یادشده، نسبت به ثبت درخواست وجه اقدام می‌کند و این درخواست‌ها از سوی موسسه به بانک مرکزی ارسال و درصورت تأیید درخواست مذکور، وجه تأیید شده به حساب مورد نظر مشتری واریز می شود.

لذا، به منظور تسهیل امور و امکان پاسخ‌گویی به موقع به کلیه سپرده‌گذاران، از مشتریان محترم مشمول این مرحله خواهشمند است صرفا مطابق جدول زمان بندی زیر به شعب موسسه مراجعه کرده و از حضوردر شعب خارج از برنامه ابلاغ شده، خودداری کنند.

ضمناً، مرکز ارتباطات مردمی موسسه اعتباری کاسپین از طریق شماره تلفن ۸۸۷۵۰۰۹۹ (داخلی ۴۰۵- ۴۰۶- ۴۰۷ -۴۰۸) در طول ساعات اداری آماده پاسخگویی به مشتریان محترم است.

تعیین تکلیف سپرده‌گذاران «فرشتگان»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر همه اینها شعار نباشد سه سال است که در این سایت هها همین یاوهها را می نویسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج