۷۲۹۹۰۷
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

یک نماینده: سفر نمایندگان به مسکو ضرورت ندارد

نماینده مردم قزوین گفت: اگر برای فرستادن نمایندگان به روسیه بحث نظارت مطرح می‌شود نیاز به فرستادن ۵ نماینده به آنجا نیست و کار آن ۵ نفر را یک نفر هم می‌تواند انجام دهد و با توجه به شرایط کشور هرچقدر تشریفات کم‌تر شود و مسائل غیرضروری مثل این سفرها را کاهش دهیم به نفع کشور تمام خواهد شد.

خبرگزاری ایلنا: نماینده مردم قزوین گفت: اگر برای فرستادن نمایندگان به روسیه بحث نظارت مطرح می‌شود نیاز به فرستادن ۵ نماینده به آنجا نیست و کار آن ۵ نفر را یک نفر هم می‌تواند انجام دهد و با توجه به شرایط کشور هرچقدر تشریفات کم‌تر شود و مسائل غیرضروری مثل این سفرها را کاهش دهیم به نفع کشور تمام خواهد شد.

سیده حمیده زرآبادی در خصوص موضوع سفر نمایندگان به روسیه برای دیدن بازی‌های جام جهانی و حواشی که در پی آن مطرح شد، گفت: در مجموع با توجه به بحث‌های مربوط به ابعاد نظارتی یا حمایتی یا حتی بحث‌های سرمایه‌گذاری معمولا سفرهایی انجام می‌شود. اما با توجه به شرایط کشور بهتر است این سفرها اولویت‌بندی شود.

وی ادامه داد: اگر برای فرستادن نمایندگان به روسیه بحث نظارت مطرح می‌شود نیاز به فرستادن ۵ نماینده به نیست و کار آن ۵ نفر را یک نفر هم می‌تواند انجام دهد و با توجه به شرایط کشور هرچقدر تشریفات کم‌تر شود و مسائل غیرضروری مثل این سفرها را کاهش دهیم به نفع کشور تمام خواهد شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به صحبت اخیر یکی از نمایندگان در خصوص اینکه با هزینه شخصی به سفر روسیه می‌رود و دلیل آن هم حمایت از ورود زنان به ورزشگاه‌ها است، تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم این دو موضوع خیلی به هم مرتبط باشند. یعنی اگر خانم‌های مجلس به ورزشگاه‌های خارج از کشور بروند و بازی‌های فوتبال را تماشا کنند، در ایران در بحث ورود زنان به ورزشگاه گشایش ایجاد می‌شود؟

وی ادامه داد: چند بازی دربی در ایران انجام شد و خانم‌های مجلس در کشور خودمان رفتند و به تماشای آن نشستند، آیا گشایشی ایجاد شد؟ این امر به نظر من حتی قالب اعتراضی هم ندارد، ما به چه کسی اعتراض می‌کنیم؟ به کشوری که قوانین آن ورود زنان به ورزشگاه را منع نکرده؟ این اعتراض محسوب نمی‌شود.

زرآبادی در ادامه با بیان اینکه ما اگر اعتراضی هم داریم باید در کشور خودمان ابراز کنیم، گفت: وجهه خوبی هم ندارد ما به یک کشور دیگر برویم و بخواهیم به قوانین کشور خودمان اعتراض کنیم. موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها را ما در داخل خیلی پیگیری کردیم، منع قانونی برای آن نداریم.

وی ادامه داد: برای بعضی از بازی‌ها هم مجوز ورود بانوان وجود دارد، فقط شورای تامین باید این اجازه را بدهد. در فوتبال هم قانون نوشته یا نانوشته‌ای دال بر عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها وجود ندارد، عدم موافقت فعلی شورای تامین هم برای تامین امنیت است، اما به نظر من باید دلایل جلوگیری از حضور زنان در ورزشگاه‌ها شفاف‌تر مطرح شود و به بحث گذاشته شود تا بالاخره این معضل حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود به شرف این نماینده که حرف درست زد کاش رئیس مجلس کمی از ایشان یاد میگرفت

    • بام

      شما گشایش نمیکنید بیشتر گره میزنید که کسی بازش نکنه حالا شما میخواینبهاین بزی نظارت بشه چرا بهاقتصاد نظارت نمیشه واقغا که نظارت چیز خوبیه

    • بدون نام

      به سلحشوربگین که فکرمیکنه مجلس جای خاله بازی وتفریح ابروی نمایندگان بردومعلوم نیست بچگیش وچطورگذرونده هرکاری که به ضررملت وکشورصحبت میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج