جاباما
۷۳۰۴۱۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نوکیا یک گوشی میان‌رده‌ی جدید به بازار می‌فرستد

به نظر می‌رسد شرکت فنلاندی HMD Global همچنان برای ارائه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید در سال جاری برنامه دارد و علاقمندان به برند نسبتا قدیمی و خوش‌نام نوکیا باز هم باید منتظر مدل جدیدی از گوشی‌های ساخت این شرکت باشند. کمتر از یک ماه پیش سه گوشی جدید با نام نوکیا به بازار عرضه شد، اما موضوع جالب توجه نه عرضه‌ی این گوشی‌ها، که سیستم نام‌گذاری آن‌هاست.

وبسایت دیجی‌کالامگ: به نظر می‌رسد شرکت فنلاندی HMD Global همچنان برای ارائه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید در سال جاری برنامه دارد و علاقمندان به برند نسبتا قدیمی و خوش‌نام نوکیا باز هم باید منتظر مدل جدیدی از گوشی‌های ساخت این شرکت باشند. کمتر از یک ماه پیش سه گوشی جدید با نام نوکیا به بازار عرضه شد، اما موضوع جالب توجه نه عرضه‌ی این گوشی‌ها، که سیستم نام‌گذاری آن‌هاست. این سیستم نام‌گذاری جدید نه تنها رسانه‌های حوزه‌ی تکنولوژی، که کاربران برند نوکیا را هم کمی گیج کرده است. این سیستم نام‌گذاری که در نگاه اول شبیه نسخه‌های یک نرم‌افزار به نظر می‌رسد، خبر از نوآوری‌های کمپانی HMD در مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند نوکیا می‌دهد.

نوکیا یک گوشی میان‌رده‌ی جدید به بازار می‌فرستد

تصاویر گرافیکی جدیدی که در سایت OnLeaks منتشر شده، احتمال معرفی یک گوشی میان‌رده‌ی جدید نوکیا با دوربین دوتایی را مطرح کرده است.

بعد از عرضه‌ی گوشی‌های Nokia 5 و Nokia 5.1 در بازار جهانی، حالا HMD در حال برنامه‌ریزی برای ارائه‌ی گوشی میان‌رده‌ی مبتنی بر سیستم عامل اندروید دیگری است که بر اساس اخبار منتشر شده نام Nokia 5.1 Plus برای آن انتخاب شده است. رسانه‌ی OnLeaks که در حوزه‌ی انتشار عکس‌ها و خبرهای گجت‌های الکترونیکی پیش از عرصه‌ی رسمی آن‌ها فعالیت‌ می‌کند، اخیرا و برای اولین بار تصاویری گرافیکی از محصول جدید نوکیا منتشر کرده است. در این تصاویر موبایلی به چشم می‌خورد که به یک دوربین دوتایی مجهز شده است. اتفاقی که کمتر در گروه گوشی‌های هوشمند میان‌رده اتفاق می‌افتد.

نکته‌ی مهم‌تر در مورد این گوشی جدید، استفاده از شکاف بالای صفحه نمایش در طراحی آن است. به نظر می‌رسد برند نوکیا پس از بازخوردهای مثبتی که از شکستن انحصار توزیع گوشی Nokia X6 در کشور چین و تصمیم برای ارائه‌ی جهانی آن دریافت کرد، تصمیم گرفته تا گوشی ۵٫۱ Plus را هم به بازار جهانی بفرستد.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی این گوشی جدید در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. اما با توجه به اطلاعات درز کرده با دیوایسی در ابعاد ۱۴۹.۵×۷۱.۹×۸ میلی‌متر مواجه خواهیم بود. همچنین شایعات خبر از یک صفحه نمایش بزرگ ۵.۷ اینچی و پردازشگر MediaTek Helio P23 در ساختار این گوشی می‌دهند.

اگر شایعات مربوط به این گوشی جدید صحت داشته باشند، به نظر می‌رسند معرفی رسمی آن در نیمه‌ی تابستان پیش رو صورت بگیرد. به گفته‌ی کارشناسان، نمایشگاه IFA 2018 محل مناسبی برای معرفی و رونمایی این محصول جدید شرکت HMD Global باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج