۷۳۰۵۷۳
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

واکنش نتانیاهو به دیدار «اون» و «ترامپ»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی، تلاش کرد تا بار دیگر کشورهای جهان را علیه ایران تحریک کند.

خبرگزاری مهر: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار دو پیام در توئیتر در واکنش به دیدار «دونالد ترامپ» و «کیم جونگ اون»، به دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی واکنش نشان داد و سعی کرد تا از این دیدار به عنوان اهرمی برای افزایش فشارها بر ایران استفاده کند.

نتانیاهو در دو پیام در توئیتر رسمی نخست وزیری اسرائیل با اشاره به دیدار تاریخی بین رئیس جمهوری آمریکا و رهبر کره شمالی نوشت: «دیدار تاریخی و بسیار مهمی برگزار می شود. برای پرزیدنت ترامپ و ایالات متحده آمریکا آرزوی موفقیت درتلاش های خود برای پیشگیری از تهدیدات هسته ای در جهان را داریم».

او همچنین نوشت: «این تلاش دقیقا همانند تلاش‌های ما برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است که درباره آن هفته گذشته با مقامات اروپا گفتگو کردم. به هر حال ما به تلاش های خود در این راستا و تا بیرون راندن ایران از تمامی خاک سوریه ادامه خواهیم داد».

در پی خروج آمریکا از توافق اتمی ایران، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور قانع کردن کشورهای اروپایی به فشار بیشتر بر جمهوری اسلامی ، به فرانسه، آلمان و انگلیس سفر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما هم سفر کنید و دنیا را با خود همراه کنید و فشار بیاورید..

    • بدون نام

      نتانیاهوی بی شرف چرا حرفی از خلع سلاح هسته ای خودتان که کاملا غیر قانونی است نمیزنی ،تو فقط از نابودی خودت و کشور جعلیت میترسی وگرنه مورد تهدید قرار گرفتن هر کشوری برای تو هیچ گونه ارزشی ندارد.

    • بدون نام

      وقتی مردم ما به مسئولین اعتماد ندارند وهمیشه دروغ میشنوند از سایر کشورها چه انتظاری میشه داشت که صلح آمیز بودن برنامه هسته ای مارو باور کنن واینکه دائم هم بخوایم قدرت موشکی خود را به رخ جهانیان بکشیم وچپ وراست مرگ بر مرگ بر ....راه بندازیم .والا حق دارن بترسن و اعتماد نکنن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه حقی دارند مازمان مصدق دادیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج