جاباما
۷۳۰۶۷۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رپورتاژ آگهی

۲۵ روز جام جهانی، ۲۵ اپل واچ سری ۳ در چیلی کاپ نت برگ و چیلیوری

چیلیوری، سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا و نت برگ، سایت و اپلیکیشن تخفیف گروهی فرصت ۲۵ روزه جام جهانی را مغتنم دانسته و مسابقه بزرگ پیش بینی رقابت‌ها را با جایزه‌های ۲۵ اپل واچ سری ۳ و تعداد زیادی کد تخفیف از ۸ کسب و کار بزرگ اینترنتی همکار به اجرا درآورده اند.

۲۵ روز جام جهانی، ۲۵ اپل واچ سری ۳ در چیلی کاپ نت برگ و چیلیوری

چیلیوری، سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا و نت برگ، سایت و اپلیکیشن تخفیف گروهی فرصت ۲۵ روزه جام جهانی را مغتنم دانسته و مسابقه بزرگ پیش بینی رقابت‌ها را با جایزه‌های ۲۵ اپل واچ سری ۳ و تعداد زیادی کد تخفیف از ۸ کسب و کار بزرگ اینترنتی همکار به اجرا در آورده اند.

در این جشنواره به نام چیلی کاپ که در مدت جام جهانی برگزار می‌شود، هر شب یک نفر از کسانی که در آن روز پیش بینی انجام داده اند، به قید قرعه برنده یک اپل واچ سری ۳ می‌شود. لازم به ذکر است همه شرکت کنندگان حتی کسانی که پیش بینی اشتباه انجام داده اند، شانس برنده شدن دارند، اما پیش بینی درست و همینطور سفارش از چیلیوری و نت برگ در روز رقابت، شانس برنده شدن را بیشتر می‌کند.

علاوه بر جایزه روزانه اپل واچ، همه شرکت کنندگان می‌توانند هر روز با چرخش گردونه برنده یک کد تخفیف از بین کد‌های تخفیف ۸ کسب و کار بزرگ اینترنتی شوند.

چیلیوری سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا از ۳۰۰۰+ رستوران در ۱۱ شهر ایران این روز‌ها رشد بی سابقه‌ای را تجربه می‌کند. نت برگ ، دیگر برگزار کننده بازی، اولین و بزرگترین سایت و اپلیکیشن تخفیف گروهی است که تخفیف های فوق العاده تا ۹۰‎٪ از رستورانهای، مراکز تفریحی، و... ارائه می دهد و از سال ۹۰ مشغول به کار است.

شما می‌توانید همین الان و با کلیک روی کلمه چیلی کاپ به صفحه جشنواره رفته و علاوه بر برنده شدن کد تخفیف از گردونه، شانس خود را برای به دست آوردن یک اپل واچ سری ۳ امتحان کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج