۷۳۰۸۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاپیتان‌های جذاب و خاص جام‌جهانی

 حضور در جام‌جهانی یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود؛ مخصوصا وقتی شما به عنوان کاپیتان زودتر از بقیه بازیکنان وارد زمین می‌شوید.

وبسایت نود: حضور در جام‌جهانی یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود؛ مخصوصا وقتی شما به عنوان کاپیتان زودتر از بقیه بازیکنان وارد زمین می‌شوید.

در این شرایط بیست و یکمین دوره جام‌جهانی در حالی آغاز می‌شود که چند کاپیتان به خاطر شرایط خاص و قرار گرفتن در معرض یک رکوردشکنی بزرگ، بیش از بقیه در کانون توجهات قرار دارند.

عسام الحداری؛ منتظر یک تاریخ‌سازی

سنگربان و کاپیتان تیم ملی مصر در صورت حضور در بازی اول کشورش در جام‌جهانی ۲۰۱۸ با ۴۵ سال و ۱۵۰ روز سن عنوان پیرترین بازیکن تاریخ جام‌جهانی را از فرید موندراگون، هم‌پست کلمبیایی خودش می‌گیرد؛ مردی که با ۴۳ سال و ۳ روز در جام‌جهانی ۲۰۱۴ رکوردشکنی کرد.

کاپیتان‌های جذاب و خاص جام‌جهانی

هری کین؛ جوان‌ترین رهبر

زننده بیش از صد گل در ۳ فصل اخیر لیگ برتر انگلیس با تنها ۲۴ سال سن، بازوبندی که روزی بر بازوی امثال بکام،رونی، لینکر و تری می‌درخشید را تصاحب کرده و به عنوان جوان‌ترین کاپیتان جام‌جهانی، چشم انتظار افتخارآفرینی همراه «سه‌شیر» است.

نیمار؛ در جست و جوی فراموشی تراژدی

ستاره فوتبال برزیل در ۲۶ سالگی قصد پاک کردن خاطره تلخ مصدومیت شدید در بازی یک‌چهارم‌نهایی دوره قبل جام‌جهانی مقابل کلمبیا را دارد. برزیل پس از مصدومیت او در جام خانگی بین ۴ تیم چهارم شد و حالا نیمار به عنوان یکی از جذاب‌ترین کاپیتان‌‎ها، قصد دارد ششمین قهرمانی طلایی‌پوشان را رقم بزند.

کاپیتان‌های جذاب و خاص جام‌جهانی

آرنون گونارسون؛ چهره خاص، بازی خاص‌تر

ایسلند در چند سال اخیر دست به حماسه‌سازی در رده ملی زده و پس از رسیدن به یک‌چهارم‌نهایی یورو ۲۰۱۶ در اولین تجربه حضور در یک تورنمنت بزرگ، برای اولین بار به جام‌جهانی راه یافت و حالا گونارسون، کاپیتان جنگنده تیم آماده است مانند یورو ۲۰۱۶ نشان دهد نوع بازی‌اش بیش از چهره، مو و البته خالکوبی‌هایش کاربرد دارد.

کاپیتان‌های جذاب و خاص جام‌جهانی

رادامل فالکائو؛ بازگشت ببر

مصدومیت ۲۲ ژانویه ۲۰۱۴، فالکائو را در اوج آمادگی از جام‌جهانی برزیل دور کرد. او فقط می‌توانست روی تخت بیمارستان با زانوی مصدوم برای تیمش دعا کند؛ برخلاف این جام که به عنوان کاپیتان یکی از بهترین کلمبیاهای تاریخ قصد تکرار دستاورد ۴ سال پیش و رسیدن به جمع ۸ تیم برتر را دارد. حالا بهترین گلزن تاریخ فوتبال کلمبیا بهترین فرصت برای بازنویسی تاریخ را پیش‌روی خود می‌بیند.

کاپیتان‌های جذاب و خاص جام‌جهانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج