۷۳۰۸۷۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۲۳/ ۰۳/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۲۳/ ۰۳/ ۱۳۹۷

فال روزانه چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 23 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی پر انرژی، واقع بین، مهربان و مذهبی هستید که به اطرافیان و به ویژه عزیزان خود بسیار توجه می کنید و هر کمکی که از دستتان بربیاید برای آنها انجام می دهید، اما باید با حسادت، خودخواهی و گستاخی های گاه و بیگاه خود مبارزه کنید. وضعیت سلامتی شما در تمام طول سال خوب خواهد بود، فقط باید سعی کنید که تناسب اندام خود را حفظ کرده و ورزش را از برنامه ی روزانه خود حذف نکنید. امسال از لحاظ مالی برای شما سال بسیار خوبی خواهد بود و کمتر کسی به اندازه ی شما از امسال سود خواهد برد. شاید اواخر سال یک معامله ی ملکی انجام دهید که سود قابل توجهی را برایتان به همراه خواهد داشت. اگر قصد شروع یک کسب و کار جدید را دارید امسال فرصت بسیار خوبی برای انجام این کار خواهد بود. در زمینه ی حرفه ای باید تمرکز بیشتری روی شغل و حرفه ی خود داشته باشید و تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا بتوانید به اهداف مورد نظرتان دست پیدا کنید. با توجه به عملکرد خوبی که از خودتان نشان می دهید مسئولیت های بیشتری به عهده تان گذاشته خواهند شد. در روابط عاطفی، امسال وابستگی شما و طرف مقابلتان بیشتر از قبل خواهد شد و اگر هنوز ازدواج نکرده باشید ممکن است این اتفاق همین امسال بیفتد. شهریور، آذر، دی و اسفند بهترین ماه ها هستند.

فال روزانه ۲۳/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز احساس می کنید که انگار دارید در دنیای دیگری سیر می کنید، اما این فاصله از دنیای واقعی نه تنها بد نیست، بلکه به نفع شما هم تمام خواهد شد. قدرت تخیل و خلاقیت شما در سطح بسیار بالایی قرار گرفته اند و اگر قصد انجام یک کار هنری و یا پروژه ی خلاقانه را داشته باشد بدون شک نتیجه ای فوق العاده به دست خواهید آورد. اگر این توانایی های خود را در زمینه ی حرفه ایتان مورد استفاده قرار بدهید هم می توانید با پیدا کردن راه حل های بینظیر و خلاقانه همه را به تحسین و تعجب وادارید. شما امروز خیلی خوب می توانید افکار و احساسات دیگران را درک کنید و این می تواند فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت رابطه عاطفیتان باشد.

فال روزانه ۲۳/ ۰۳/ ۱۳۹۷

گروه دوستان شما امروز به صورت غیر منتظره ای به هم خیلی نزدیک تر از قبل شده است و اعضای آن نسبت به هم حسی مانند یک خانواده را دارند. شما تمام سعی خود را برای کمک به این افراد خواهید کرد و هر کاری که از دستتان بربیاید برای آنها انجام خواهید داد. در همین زمان، اگر شخصی از جنس مخالف در این گروه قرار داشته باشد که تا کنون هیچ حسی به غیر از یک دوستی خیلی عادی با او نداشته اید، ممکن است به صورتی کاملا غیر قابل باور ببینید که به او علاقمند شده اید. این که تصمیم بگیرید این رابطه را جدیتر کنید یا بگذارید مثل قبل بماند به خودتان بستگی دارد، اما بدون شک خیلی صمیمی تر از قبل خواهید شد.

فال روزانه ۲۳/ ۰۳/ ۱۳۹۷

شاید امروز بخواهید همراه با سایر اعضای خانواده تان به یک فعالیت تفریحی هیجان انگیز بپردازید. با توجه به سطح انرژی فعلی شما این می تواند فرصت خیلی خوبی باشد تا کمی از این انرژی مضاعف را تخلیه کنید. در حین انجام این فعالیت ها با افراد جدید و جالبی هم آشنا خواهید شد که می توانند تبدیل به دوستانی ارزشمند برای شما بشوند. مطالعه و یا گوش کردن به اخبار و سخنرانی های چهره های شناخته شده یا سیاسی امروز ذهن شما را به طور جدی به خود درگیر خواهد کرد و با تأثیراتی که روی برخی از افکار و نگرش های شما خواهد گذاشت زمینه ساز برخی تغییرات اساسی در وجود شما خواهد شد.

فال روزانه ۲۳/ ۰۳/ ۱۳۹۷

یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان که در شهر و یا کشور دیگری زندگی می کند تصمیم گرفته است که به دیدن شما بیاید و این موضوع شما را به شدت هیجان زده و خوشحال کرده است. شما امروز زمان زیادی را پای تلفن و به صحبت کردن با این شخص خواهید گذراند تا برای زمانی که پیشتان خواهد بود و وقتی که با هم خواهید گذراند برنامه ریزی کنید. اگر قصد مهاجرت به شهر یا کشور دیگری را داشته باشید هم امروز روز خوبی برای فکر کردن به این تصمیمتان خواهد بود و می توانید اطلاعات خیلی زیادی در این رابطه کسب کرده و و از تصمیم خود در این باره مطمئن شوید، اما امروز زمان خوبی برای برنامه ریزی در این مورد نخواهد بود.

فال روزانه ۲۳/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز تبادل نظر با یکی از اعضای خانواده تان می تواند زمینه ساز پیشرفت حرفه ای و کسب درآمد بیشتر برای شما باشد،پس به سادگی از کنار صحبت هایی که در این مورد دارید نگذرید. امروز مجبور خواهید بود که زمان زیادی را صرف کارهای اداری مربوط به مسائل مالی کنید، اما خوشبختانه این کارها در جهت مثبت هستند و با انجام آنها حال خیلی بهتری خواهید داشت و احساس می کنید که از لحاظ مالی به یک ثبات نسبی رسیده اید. امرور روز بسیار خوبی برای انجام تحقیقات در هر زمینه ای می تواند باشد. ذهن شما بسیار خوب کار می کند و حس ششمتان هم به کمکتان خواهد آمد، پس از این موقعیت به خوبی استفاده کنید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۳/ ۱۳۹۷

اگر لازم است که یک کار اداری را به انجام برسانید و یا یک درگیری حقوقی دارید، یا قصد دارید معامله ای رابه حالت رسمی در بیاورید امروز بهترین فرصت ممکن برای انجام این کار خواهد بود. روابط شما با دیگران و به ویژه با عشقتان امروز دارند خیلی خوب پیش می روند و تمام مدت حمایت و توجه آنها را احساس خواهید کرد. افراد جدیدی نیز سر راهتان قرار خواهند گرفت که یکی از آنها جذابیت فوق العاده ای برای شما دارد. اگر مجرد هستید این می تواند همان فرصتی باشد که در انتظارش بوده اید پس آن را به راحتی از دست ندهید. شما به سادگی از هر کسی خوشتان نمی آید، پس خجالت را کنار گذاشته و جلو بروید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز خانه و مسائل خانوادگی برای شما از هر چیز دیگری مهمتر هستند و ترجیح می دهید که تمام وقت خود را صرف آنها بکنید. شاید بخواهید بیشتر روزتان را به نظافت منزل اختصاص بدهید و یا خریدهای لازم را برای خانه انجام داده و تغییراتی در دکوراسیون آن ایجاد کنید. باغبانی و رسیدگی به گل و گیاه های خانه تان هم می تواند برای شما از جذابیت بالایی برخوردار باشد. اگر در خانه هیچ گلدانی ندارید امروز بهترین فرصت ممکن برای اضافه کردن طراوت و شادابی گلها به فضای گرم خانه تان خواهد بود. اگر می خواهید اعضای خانواده تان را غافلگیر کرده و عشق و علاقه ی خود را به آنها نشان دهید پختن یک غذای خوشمزه گزینه ی خیلی خوبی خواهد بود.

فال روزانه ۲۳/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز یک چیزی که شاید نام آن را سرنوشت بگذارید شما را در برابر شخصی قرار خواهد داد که ممکن است بعدها بفهمید همان نیمه ی گمشده ی شما است و یا شاید هم یک دوست خیلی صمیمی یا حتی صمیمی ترین دوستتان را سر راهتان قرار دهد. شما حس بسیار عجیبی نسبت به این شخص دارید که تا به حال برایتان ناشناخته بوده است و احساس می کنید که سال هاست او را می شناسید. امروز خلاقیت و استعداد هنری شما اوج گرفته است و فعالیت هایی که در این زمینه باشند در کنار سطح بالای انرژی ذهنی و جسمی شما می توانند نتایج بینظیری به همراه داشته باشند؛ برای درخشیدن آماده باشید!

فال روزانه ۲۳/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز برخی درگیری ها بین اعضای خانواده تان به وجود خواهند آمد که همه برای مدتی سعی در سرکوب و مخفی نگه داشتن آنها داشته اند، اما حالا دیگر نمی توانند به این روند ادامه دهند. این موضوع بدون شک برای شما بسیار آزاردهنده خواهد بود، اما به شدت توصیه می کنیم که خودتان را به هیچ وجه درگیر این دعواها و بحث ها نکنید. در چنین موقعیت هایی حرف هایی گفته می شوند که نباید گفته شوند و گاهی حتی عذرخواهی هم آثار آنها را از بین نخواهد برد؛ پس برای خودتان دردسر درست نکنید. امروز انرژی شما در سطح بالایی قرار دارد، از فرصت استفاده کرده و به نظافت خانه تان بپردازید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز یکی از دوستان و یا اعضای خانواده با شما تماس خواهد گرفت. او عصبی و آزرده خاطر است و به یک نفر نیاز دارد که به حرف هایش گوش کند و به او آرامش بدهد. خوشبختانه شما در حال حاضر توانایی فوق العاده ای برای انجام این کار دارید و می توانید برای او همچون یک قرص مسکن باشد. فقط یادتان نرود که وظیفه ی اصلی شما گوش کردن به حرف های اوست و قرار نیست دائم شما حرف بزنید و او گوش کند! امروز شما قدرت قابل توجهی در نوشتن دارید و می توانید افکار و ایده های خود را به خوبی روی کاغذ پیاده کنید، پس از این فرصت استفاده کرده و اگر قصد نوشتن یک کتاب، مقاله و یا حتی یک نامه ی عاشقانه را دارید دست به کار شوید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۳/ ۱۳۹۷

چیزی که چند وقت پیش گم کرده بودید را امروز در کمال تعجب و در غیر منتظره ترین جای ممکن پیدا خواهید کرد. این چیز می تواند یک هدیه، پول و یا یادگاری ارزشمند باشد، در هر صورت شما آنقدر هیجان زده خواهید شد که اشک در چشمانتان حلقه خواهد زد. شما در حال حاضر اعتماد به نفس بسیار بالایی دارید و احساس می کنید که موظف هستید به آن دسته از اطرافیان خود که از داشتن این نعمت با ارزش، یعنی داشتن اعتماد به نفس، محروم هستند کمک کنید. امروز برای شما فرصت های خیلی خوبی برای افزایش درآمد و بهبود بخشیدن به وضع مالیتان به همراه خواهد داشت، از آنها به خوبی استفاده کنید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. انرژی جسمانی شما در سطح بالایی قرار گرفته است و از لحاظ ظاهری هم خیلی بهتر و جذاب تر از همیشه به نظر می رسید. شاید در ابتدای روز قصد داشته باشید که بیشتر وقتتان را در خانه بگذرانید، اما در پایان روز خواهید دید که فعالیت های اجتماعی زیادی داشته اید و با افراد جدیدی آشنا شده اید که در زمینه های مختلفی فعال هستند و می توانند به شما کمک کنند تا پیشرفت قابل توجهی در زندگیتان داشته باشید. توانایی شما در بیان احساساتتان امروز خیلی بیشتر از همیشه است و می توانید با استفاده از این موقعیت قلب عشقتان را فتح کنید!

فال روزانه ۲۳/ ۰۳/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج