۷۳۰۹۵۰
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

روزنامه جوان: «انصاری» با دشمن فرضی می‌جنگد!

جنگ مجيد انصاري با دشمن فرضي! مجيد انصاري، معاون سابق رئيس‌جمهور روحاني اخيراً در اظهاراتي گفته كه: «عده‌اي از قبر برخي بزرگان هم در هراس هستند و حاضر نيستند از يك آزاده انديشمندي تجليل شود، حاضر نيستند از افكار شخصيتي چون مرحوم هاشمي رفسنجاني كه در مراوده با دنياي عرب صاحب سبك بود، استفاده كنند.»

روزنامه جوان نوشت: جنگ مجيد انصاري با دشمن فرضي! مجيد انصاري، معاون سابق رئيس‌جمهور روحاني اخيراً در اظهاراتي گفته كه: «عده‌اي از قبر برخي بزرگان هم در هراس هستند و حاضر نيستند از يك آزاده انديشمندي تجليل شود، حاضر نيستند از افكار شخصيتي چون مرحوم هاشمي رفسنجاني كه در مراوده با دنياي عرب صاحب سبك بود، استفاده كنند.»

جالب اينكه اين سخنان در مراسم پنجمين سالگرد امام جمعه اصفهان گفته شده كه يكي از منتقدان نظام به شمار مي‌رفت و اكنون انصاري در مراسم بزرگداشت او از اين مي‌گويد كه عده‌اي حاضر نيستند از يك آزاده انديشمند تجليل شود!از طرفي او پس از اين سخنان از هاشمي رفسنجاني ياد مي‌كند و اين يعني كساني نمي‌گذارند براي هاشمي بزرگداشت گرفته شود؟! دولت كه دست شماست، شوراي شهر پايتخت و شهرداري و مجلس تهران هم كه دست شماست، چرا از برگزاري يك بزرگداشت ساده براي بزرگان خود عاجز مانده‌اند؟!

نمي‌گذارند يا خودتان نمي‌خواهيد؟!از ابتدا اين تفكر در رئيس جمهور و بخشي از دولت و اعتدالگرايان بود كه روحاني از ذيل بلیت هاشمي خارج شده و مديون هاشمي تصوير نشود و هويت مستقل بيابد. حالا هم اگر فرض كنيم كه انصاري دنبال جوسازي عليه منتقدان نيست، در واقع بر همان محوري مي‌رود كه سال‌هاست اصلاح‌طلبان رفته‌اند و كارهايي را كه نخواستند انجام دهند يا توان انجامش را در خود نديده‌اند، گردن يك دشمن فرضي مي‌اندازند كه نگذاشتند كار كنيم! اكنون هم اگر كساني از بزرگ شدن نام هاشمي، كوچك شدن خود را تعبير مي‌كنند، نبايد دشمن فرضي بسازند.

در مورد انديشه هاشمي در تعامل با كشورهاي عربي هم گويا وزارت خارجه دولتي كه روحاني رئیسش است، بايد پاسخگو باشد و كسي جلوي آقاي روحاني را براي عمل به روش‌هاي مرحوم هاشمي نگرفته است. با اين توضيح كه هر كسي مختار است در مورد تئوري‌هاي رابطه با همسايگان نظر خودش را داشته باشد و نمي‌شود انصاري متوقع باشد همه مثل او بينديشند. البته روش سازي و تئوري‌پردازي كذايي از شيوه تعامل هاشمي با كشورهاي عربي هم نكته جالبي است؛ مكتبي كه گزاره‌هايش معلوم نيست و روشن نيست انصاري از كدام سبك خاص مي‌گويد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای انصاری حیا کن جایت را به جوانان بده

    • میلاد

      جنگ زرگری بین اطلاح طلب واصولگرا دیگه تمومه ماجرا

      پاسخ ها

      • آ زاد

        به امید خدا حق میرسه به مردم ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج