۷۳۱۲۲۷
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

آیا لیست خروجی استقلال دو رقمی می‌شود؟

در فصلی که به نظر می‌رسید استقلال به دلیل عملکرد خوبش با حفظ شاکله اصلی کمترین جابه‎جایی را در نقل و انتقالات داشته باشد، این تیم با بیشترین تغییرات مواجه است.

خبرگزاری مهر: باشگاه استقلال با توپی پر وارد بازار نقل و انتقالات شد و در بازاری که رقیب سنتی از حضور در آن محروم بود بهترین بهره برداری را کرد و تعداد زیادی بازیکن به خدمت گرفت. استقلالی ها همه نوع بازیکن به خدمت گرفتند و در سبد خرید آنها از بازیکنان جوان تا باتجربه دیده می شود. هنوز کار آنها در این آشفته بازار به پایان نرسیده و در حالی که هنوز سهمیه آنها به پایان نرسیده به جز آن زمزمه های خرید یکی دو بازیکن خارجی هم برای این تیم به گوش می رسد.

مرتضی آقاخان، روح الله باقری، محمد دانشگر، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، امید سام‌کن و الهیار صیادمنش مهترین خرید آبی پوشان در این دوران بود و به اضافه آن این تیم چند بازیکن جوان و گمنام را هم به خدمت گرفته است.

نگاهی به لیست بازیکنان این تیم از فصل گذشته و اضافه کردن بازیکنان جدید به این تیم نتایج جالبی را در بر دارد. از جمله تعداد خروجی‌های استقلال که کم نیستند.

به جز امید نورافکن که جدایی‌اش از استقلال قطعی شده و لئوناردو پادوانی که اصلا شرایط ادامه فوتبال را ندارد، هنوز شفر مشخص نکرده کدام یک از نفرات فصل گذشته‌اش را نمی‌خواهد و این موضوع را موکول به پایان عقد قرارداد با بازیکنان جدید کرده است.

اضافه شدن بازیکنان بزرگسال و زیر ۲۳ سال به لیست فصل بعد مشخص می کند که بدون نورافکن و پادوانی، آبی ها باید نام ۹ بازیکن را از لیست خود خارج کنند. حتی اگر برای نیم فصل نخست هم نام محسن کریمی و داریوش شجاعیان به دلیل قرار داشتن در دوران نقاهت از لیست آنها خارج شود، باز هم باید حداقل نام هفت بازیکن دیگر را از لیست خود خارج کنند و این منوط به این است که ترمز نقل و انتقالات استقلال همین الان کشیده شود. در غیر اینصورت و چنانچه این باشگاه از آخرین سهمیه لیگ برتری‌اش استفاده کند و دست به خرید یکی دو بازیکن خارجی هم بزند، تعداد خروجی های استقلال شاید دو رقمی شود.

درست در سالی که به دلیل عملکرد خوب استقلال در لیگ، قهرمانی در جام حذفی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به نظر می‌رسید این تیم با حفظ شاکله اصلی کمترین تغییرات را در نقل و انتقالات داشته باشد، شاهد پر رفت و آمد ترین دوران نقل و انتقالاتی این تیم خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا چشمات دربیاد

    • بدون نام

      شیر که تو میدون نباشه قورباغه هفت تیر کش میشه. ی سوال بدون توجه به تعصبات رنگی ، در این سال که اوضاع اقتصادی خرابه و استقلال با این همه بدهی انباشته از قبل از کجا پول اورده که این همه بازیکن میگیره با قیمت حداقلی یک و نیم میلیارد برای هر بازیکن . اگه قانون بود اول باید بدهی های قبلی را تسویه کنه بعد بازیکن بگیره . اقایون مسئول وقتی شماها قانون شکنی میکنید انتظار دارید مردم هم تابع قانون باشن . به خداوندی خدا سوگند همه ما طرفدارای قرمز وآبی بیشتر از هر چیز دوست داریم قانون رعایت بشه با دوز و کلک چه در ایران چه در آسیا حتی در دنیا قهرمانی ارزشی نداره . روح جوانمردی بالاترین درجه انسانیت است. در ضمن با وجود این همه جوون تحصیل کرده بیکار در جامعه این اوج بی انصافیه که تعدادی محدود در جامعه به اسم فوتبال اینطوری بیت المال را حیف و میل کنند. اخه مگه فوتبال ما اقتصادی و درامد زاست که ملیارد ملیارد پولهای مملکت را نابود میکنید در صورتی که خیلی از مردم به علت فقر مطلق دارن از زندگی محو میشن . ترا خدا یکی پیدا نمبشه جلوی بیعدالتی را بگیره . حالا بعضیها نظر میدن و میگن اینهمه اختلاس و دزدی را نمیبینید ، فقط اینجا را میبیند ،نه نه همه جا باید اصلاح بشه فرقی نمیکنه فوتبال باشه یا ارگانهای دیگه

    • بدون نام

      ایشا•••

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج