۷۳۱۲۲۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نقاشی تصاویر ماندگار جام جهانی

نمایشگاهی در تهران اقدام به انتشار تصاویر به یادماندنی ادوار جام جهانی در قالب نقاشی کرده است.

ورزش سه: جام جهانی از روز آینده با برگزاری دیدار افتتاحیه میان دو تیم روسیه و عربستان آغاز می شود و تب فوتبال طی سی روز به بالاترین حد خود در روسیه و سایر کشورها می رسد.

ایران یکی از ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی فوتبال است و در روسیه پنجمین حضور خود را تجربه می کند؛ از همین رو تمام حواس هواداران فوتبال در ایران هم معطوف به جام جهانی است و نمایشگاهی نیز در این مورد همزمان با جام جهانی افتتاح خواهد شد که به نقاشی صحنه های ماندگار ادوار جام جهانی اختصاص دارد.

نقاشی تصاویر ماندگار جام جهانی

این نمایشگاه از 24 خردادماه در بهارستان آغاز می شود و تا پایان رقابت های جام جهانی یعنی 24 تیرماه نیز ادامه خواهد داشت.

تصویری از علی کریمی که به بازی ایران برابر پرتغال در جام جهانی 2006 بازمی گردد. در این صحنه کریمی توپ را از رونالدو که قصد دریبل کردن او در کناره خط داشت را می گیرد و حمله ایران را طراحی می کند.

نقاشی تصاویر ماندگار جام جهانی

این تصویر ایرج دانایی فر را نشان می دهد که پس از پشت سر گذاشتن مدافع راست تیم ملی اسکاتلند در جام جهانی ۱۹۷۸ موفق می شود، اولین گل تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی را ثبت کند.

نقاشی تصاویر ماندگار جام جهانی

این تصویر دیوید بکهام هافبک سرشناس تیم ملی انگلیس را نشان می دهد که در حال گرفتن انتقام از آرژانتینی ها است. بکهام در سال 1998 در بازی مقابل آرژانتین و با شیطنت سیمئونه از زمین اخراج شد تا خیلی ها او را دلیل حذف این تیم مقابل آرژانتین بدانند. 4 سال بعد انگلیس و آرژانتین در یک گروه قرار گرفته بودند و بکهام با گل کردن این پنالتی که با قدرت تمام به وسط دروازه زده شد، موجب حذف شاگردان بیلسا شد که در جام جهانی کره و ژاپن بسیار پر ستاره بودند.

نقاشی تصاویر ماندگار جام جهانی

این تصویر مهدی مهدوی کیا را نشان می دهد که پس از پاس زیبای دایی در آستانه باز کردن دروازه تیم ملی آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ قرارگرفته است.

نقاشی تصاویر ماندگار جام جهانی

تصویر حمید استیلی پس از ثبت گل اول برابر آمریکا در جام جهانی 1998 که یکی از زیباترین و غیرمعمول ترین گل های این مسابقات را رقم زد.

نقاشی تصاویر ماندگار جام جهانی

این تصویر لوران بلان مدافع مرکزی فرانسه در جام جهانی ۱۹۹۸ را نشان می دهد. بلان عادت داشت که پیش از هر بازی بر سر بارتز گلر خروس ها بوسه بزند اعتقاد داشت که این کار برای فرانسه پیروزی به ارمغان می آورد. در نهایت فرانسه موفق به قهرمانی در این جام شد که تنها قهرمانی آنها تا بدینجا در ادوار مختلف است.

نقاشی تصاویر ماندگار جام جهانی

شادی به یادماندنی روژه میلاد ستاره تیم ملی کامرون در جام جهانی 1990؛ تیم ملی کامرون یکی از شگفتی سازان جام جهانی 90 در ایتالیا بود.

نقاشی تصاویر ماندگار جام جهانی

شادی پله پس از گلزنی در فینال مسابقات جام جهانی ۱۹۷۰ که با قهرمانی برزیل خاتمه یافت تا پله به سومین قهرمانی خود در جام جهانی دست یابد. پله تنها بازیکنی در جهان به شمار می رود که سه عنوان قهرمانی جام جهانی را در کارنامه خود می بیند.

نقاشی تصاویر ماندگار جام جهانی

تصویر جان لوئیجی بوفون در فینال جام جهانی 2006 که با قهرمانی ایتالیا در ضربات پنالتی خاتمه یافت.

نقاشی تصاویر ماندگار جام جهانی

تصویر لیونل مسی در جام جهانی ۲۰۱۴؛ مسی در برزیل موفق شد همراه با آرژانتین به یک قدمی رویای خود برسد ولی گوتزه در فینال آرزوهای او را بر باد داد.

نقاشی تصاویر ماندگار جام جهانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج