۷۳۱۲۳۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

گل گدوت و دواین جانسون همبازی می‌شنود

گل گدوت (Gal Gadot) برای بازی نقش مقابل دواین جانسون (Dwayne Johnson) در فیلم Red Notice که فیلم مهیج و اکشن بین‌المللی به کارگردانی راسون مارشال تربر (Rawson Marshall Turber) است، قرارداد امضا کرد.

سینما گیمفا: گل گدوت (Gal Gadot) برای بازی نقش مقابل دواین جانسون (Dwayne Johnson) در فیلم Red Notice که فیلم مهیج و اکشن بین‌المللی به کارگردانی راسون مارشال تربر (Rawson Marshall Turber) است، قرارداد امضا کرد.‌ یونیورسال پیکچرز موفق شد در مناقصه میان چند استودیو برنده شود و به این پروژه چراغ سبز نشان داد. فیلم Red Notice از آوریل ۲۰۱۹ در اروپا فیلم‌برداری می‌شود و یونیورسال ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ را برای اکران آن در نظر گرفته است.

گل گدوت و دواین جانسون همبازی می‌شنود

این اولین فیلمی خواهد بود که گدوت خارج از دنیای دی‌سی بازی می‌کند. او در حال حاضر سر فیلم زن شگفت‌انگیز ۲ به کارگردانی پتی جنکینز (Patty Jenkins) است‌. او اخیرا با سو کرول (Sue Kroll) برای بازی در My Dearest Fidel برادران وارنر قرارداد بست که داستان واقعی است.
تربر شخصا ظرف ۳۰ ساعت به لندن رفت تا گدوت را برای بازی در این نقش راضی کند.

جزئیات مربوط به داستان فیلم اعلام نگردیده اما فیلم، کمدی اکشن و مهیجی توصیف شده که سه بازیگر اصلی دارد. گدوت نقش شخصیت باهوش و مرموزی را در دنیای هنر بازی می‌کند.

فیلم Red Notice ایده‌ی اورجینال تربر و همکاری سوم او با جانسون است که ستاره پولسازی است. تربر و جانسون اخیرا سر کار Skyscraper بوده‌اند که یونیورسال و لجندری آن را ۱۳ ژوئیه اکران می‌کنند.

بو فلین (Beau Flynn) این فیلم را در کمپانی FlynnPictureCo به همراه دواین جانسون، دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) و تربر می‌سازد.‌ لجندری در حال مذاکره برای مشارکت در تولید فیلم است. وندی جیکوبسون (Wendy Jacobson) از FPC تهیه‌کننده اجرایی کار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج