۷۳۱۲۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازخوردهای اخراج لوپتگی

اخراج جولین لوپتگی سرمربی اسپانیا به دلیل توافق با رئال مادرید و اعلام آن در آستانه آغاز جام جهانی روسیه، مهم ترین خبر روز فوتبال دنیاست.

آی اسپورت: اخراج جولین لوپتگی سرمربی اسپانیا به دلیل توافق با رئال مادرید و اعلام آن در آستانه آغاز جام جهانی روسیه، مهم ترین خبر روز فوتبال دنیاست. این اتفاق بازخوردهای زیادی در رسانه های جهان داشته است. بازتاب های این اتفاق شوکه کننده در رسانه های داخلی اسپانیا را بخوانید:

آس: این تصمیم یکی از عجیب ترین و شگفت انگیزترین موقعیت ها در اردوی تیم ملی کشوری ایجاد کرده که به واسطه توفیق های باشگاهی مثالی بزرگ برای توسعه فوتبال در همه کشورهاست. اما کمتر از ۱۶ ساعت بعد از اعلام خبر توافق لوپتگی سرمربی تیم ملی اسپانیا با رئال مادرید در فصل آینده، فدراسیون فوتبال اسپانیا در نشست مطبوعاتی امروز این مربی را از کار برکنار کرد. یک تصمیم حرفه ای و بسیار خوب اما پر از ریسک و حاشیه!

مارکا: فوتبال اسپانیا اصول مهمی دارد که باید رعایت شود، حالا یک روز قبل از جام جهانی یا یک روز مانده به فینال جام جهانی، چه فرقی می کند؟ مهم این است که اصول فوتبال اسپانیا رعایت شده باشد، مردم باید به چنین فدراسیون فوتبالی افتخار کنند، این فدراسیون فوتبال تنها به مردم و فوتبال متعلق به مردم فکر می کند.

اسپورت کاتالونیا: صد البته لوپتگی انتخابی مناسب برای مادرید است که پس از جدایی زین الدین زیدان در جستجو برای انتخاب یک گزینه به بن بست خورده بود اما آیا زمان نشر چنین خبری درست بود؟ آیا واضح نیست که مادرید از تیم ملی آبی و اناری اسپانیا خوشش نمی آید، ردپای مادرید در این خیانت تاریخی به فوتبال اسپانیا کاملا واضح و انکار ناپذیر است.

ال موندو دیپورتیوو: لوپتگی در ۲۰ بازی هیچ شکستی را با اسپانیا تجربه نکرده و ۶ مساوی و ۱۴ پیروزی بدست آورده است. این حق سرمربی اسپانیا است که برای آینده خودش تصمیم بگیرد اما مادرید نباید این کار را می کرد، رئال مادرید باید پاسخگوی یک عملکرد بسیار غیر حرفه ای باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج