۷۳۱۲۹۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

توپ جام جهانی برای ایران می‌چرخد؟

هنوز دقایقی از اخراج شگفت انگیز لوپتگی سرمربی اسپانیا نمیگذرد که خبر شکست مراکش در کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ روی سایت ها میرود .

ورزش سه: هنوز دقایقی از اخراج شگفت انگیز لوپتگی سرمربی اسپانیا نمیگذرد که خبر شکست مراکش در کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ روی سایت ها میرود . دو اتفاق ناگوار در کمتر از یک ساعت برای دو رقیب ایران در جام جهانی .

شاید کمی اغراق آمیز باشد اما اتفاقات امروز ، چشمکی بود برای تیم ملی ایران . چشمکی از تقدیر که شاید این بار قرار باشد توپ برای ما بچرخد و این اتفاقات تاثیر خود را بر روی دو رقیب ما بگذارد .

از طرفی جامعه مراکش امروز ناکامی بزرگی را تجربه کرد و آرزوی یک ملت برای میزبانی جام جهانی بر باد رفت . ملتی که تیم ملی آن در حدود ۴۸ ساعت دیگر برابر ایران در اولین بازی از جام جهانی صف آرایی خواهد کرد .

و از طرفی دیگر اسپانیا با چالشی بسیار بزرگ روبرو شد . چالشی که میتواند به فاجعه ای نظیر آنچه در برزیل ۲۰۱۴ اتفاق افتاد ،منجر شود . از طرفی بازی سخت با پرتغال آماده این روزها در کمتر از ۲۴ ساعت و از طرفی دیگر رویارویی با ایران در بازی دوم ، بازی دومی که همیشه و در هر جام بهترین بازی تیم ملی در ادوار حضور ما در جام جهانی بوده است .

شاید اگر بازی با پرتغال با توجه به شرایط به وجود آمده برای لاروخا پیامدی همچون بازی با هلند ۲۰۱۴ داشته باشد ، شاید ما هم بتوانیم شیلی باشیم و در بازی دوم این عمارت بزرگ را فرو بریزیم . عمارتی که تیشه اول را خودی ها به ریشه اش زده اند .

بیاییم خوشبین باشیم که با کسب موفقیت در بازی اول مقابل مراکش ،معجزه فوتبال در بازی دوم و مقابل لاروخا ،این بار برای تیم ملی ما اتفاق بیافتد و طلسم راهیابی ما به مرحله دوم جام جهانی شکسته شود . معجزه ای که پالس های مثبت آن را شاید امروز دیدیم ...

رضا اسماعیلی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی رمضانی اصفهان

      انشالله

    • میلاد.

      باید امیدوار بود،خدا با ماست

    • بدون نام

      رضااسماعیلی خیلی شوتی دادا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج