جاباما
۷۳۱۳۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تدارک ویژه رادیو برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

شبکه های مختلف رادیویی به مناسبت آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسيه با تولید و پخش برنامه های متنوع و گوناگون به تحلیل این مسابقات می پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان: حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی گفت :مجموعه ای از امکانات فنی نوینی مهیا شده است تا بازی های جام جهانی فوتبال را با کیفیت بالاتر تهیه کنند.

وی افزود: تهیه کنندگان و گزارشگران رادیو آمادگی های لازم برای گزارش ۶۲ بازی جام جهانی را دارند و به خاطر همزمانی این بازی ها حدود ۵۰ بازی از فرستنده ها و ۱۲ بازی از طریق اپلیکیشن قابل دریافت است.

لازم به ذکر است؛ برنامه های شبکه های رادیویی در ایام برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بدین شرح است :

رادیو ورزش

به منظور جلب رضایت حداکثری مخاطبان، شبکه رادیویی ورزش با شروع بازیهای جام جهانی فوتبال، رقابتها را همزمان و به صورت زنده تحت پوشش قرار می دهد.

همزمان با آغاز بازیهای جام جهانی، شبکه رادیویی ورزش با برنامه ریزی و آمادگی کامل، علاوه بر پخش زنده بازیها، ازطریق ارتباط مستقیم با محل استقرار تیم ملی ، هموطنان را از آخرین اوضاع و احوال بازیکنان، حال و هوای حاکم بر بازیها و حواشی تیمهای شرکت کننده در جام جهانی آگاه می کند.

با عنایت به همزمانی برخی از این رقابتها در یک روز و به منظور رضایتمندی حداکثری مخاطبان این شبکه، بازیهایی به طور همزمان در دو استادیوم متفاوت برگزار می شود، یکی از بازیها از طریق آنتن رادیو ورزش روی موج اف ام، ردیف ۹۲ مگاهرتز به صورت زنده و مستقیم تقدیم علاقمندان به فوتبال می شود.

رادیو ايران

برنامه صبحگاهی «روی خط ورزش» شنبه تا پنجشنبه ساعت ۸:۳۵ الی ۹:۰۰ مختص اخبار جام جهانی با تحليل رخدادها پخش می شود.برنامه«ورزش ايران»شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۸:۰۰ الی ۱۸:۴۰ با اختصاص ۵ دقيقه خبر و ۱۵ دقيقه تحليل رخدادها به این موضوع می پردازد.همچنین در برنامه «وقت اضافه» که جمعه ها ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۰:۰۰پخش می شود به تحليل وضعيت و بازيهای تيم ملی ايران می پردازد.

رادیو جوان

این شبکه رادیویی با برنامه «گزارش فوتبال»۲۵ و ۳۰ خرداد ،در ۲ برنامه ۳ ساعته مسابقات تيم ملی ايران را پوشش مي دهد كه در صورت صعود ايران اين گزارش ادامه خواهد يافت.

همچنین روزهای ۲۴ الی ۲۶ خرداد با برنامه« گل طلایی» از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۸:۳۰ به تحليل مسابقات جام جهانی و رخدادهای آن می پردازد.

«جام جوانی» نیز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۱۸:۳۰ با موضوع تحليل رخدادها و حواشی جام جهانی است كه از ۲۴ خرداد شروع و تا پايان جام جهانی ادامه خواهد يافت.

رادیو تهران

برنامه «تهران ورزشی» با دو آیتم بررسی گروهها و تیم های حاضر در جام جهانی با کارشناس نوید استاد رحیمی و تحلیل اخبار جام جهانی با کارشناسی عبدالرزاق روزهای جمعه از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۱۹:۳۰ با پخش نظرات مردم به این مسابقات می پردازد.ضمن اینکه برنامه «تهران ورزشی»از ساعات ۱۰:۳۰ تا ۱۱ هر روز به جز جمعه ها و برنامه ورزش از رادیو تهران ساعت ۱۷ تا ۳۰/۱۸ هر روز به جز جمعه ها با موضوع اخبار مسابقات جام جهانی پخش می شود.

رادیو نمايش

از ۲۲ خرداد تا پایان ۲۲ تیرماه نمایش«جام۲۱»با موضوع جام جهانی به مدت ۳۰ دقيقه ساعت ۱۶:۴۵ پخش می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج