جاباما
۷۳۱۳۶۷
۸۰ نظر
۵۰۰۵
۸۰ نظر
۵۰۰۵
پ

روحانی: تلاطم بازار، دلیل اقتصادی ندارد

رئیس جمهور کشورمان گفت: تلاطم بازار، دلیل اقتصادی ندارد و رسانه ها در خط مقدم شکستن جنگ روانی دشمن هستند و ما قادریم بر جنگ روانی دشمن فائق شویم.

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در دیدار صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه با بیان اینکه اصحاب رسانه امروز نسبت به گذشته وظیفه و مسئولیت سنگین‌تری را بر عهده دارند، اظهار امیدواری کرد تا این جلسه آغازی جدید برای توسعه همکاری همگانی در راستای تثبیت منافع ملی باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه نگرانی نسبت به آینده کشور ایرادی ندارد، گفت: آن نگرانی خوب است که منتهی به عزم بیشتر، تصمیم استوارتر، انسجام قوی‌تر و برنامه‌ای بهتر برای پیشبرد امور و رفع نگرانی‌ها شود.

روحانی با بیان اینکه به هیچ عنوان ناامیدی در کشور را نمی‌پسندم، خاطر نشان کرد: ناامیدی پایان ماجراست و اگر تسلیم شدن برای هر ملتی ناپسند و زشت است، ناامیدی، تسلیم شدن در برابر بدخواهان است.

رئیس جمهور با بیان اینکه باوجود نگرانی‌ها و مشکلاتی که در بخش‌های مختلف کشور وجود دارد چرا باید به آینده کشور، نظام و انقلاب، ناامید باشیم، تصریح کرد: ما امروز با شرایط جدیدی در کشور روبرو هستیم.

روحانی با اشاره به برخی اظهارنظرها نسبت به اینکه عنوان می‌کنند، پای صندوق رأی رفتیم و نتیجه‌ای ندیدیم، افزود: هم صندوق انتخابات سال ۹۲ و هم صندوق سال ۹۶ دستاوردهای بسیار روشنی دارد که نمونه آن، آمار اخیر بانک مرکزی درباره رشد اقتصادی است که براساس آن در سال ۹۶، ۴.۴ دهم رشد اقتصادی داشتیم.

رئیس جمهور افزود: ما از رشد منفی در کشور به رشد مثبت اقتصادی رسیده‌ایم و چرا باید از صندوق رأی ناامید باشیم.

روحانی با بیان اینکه در سال‌های قبل از دولت یازدهم اشتغال خالص حدود ۱۲ هزار نفر بوده و این رقم در سال گذشته ۸۰۰ هزار نفر بوده است، گفت: ما که در کشور وارد کننده گندم و بسیاری از نیازمندی‌های دیگر بودیم، ۳ سال است که نیاز به وارد کردن گندم نداریم و امسال حتی در شکر و دانه‌های روغنی نیز این نیاز برطرف شده است.

رئیس جمهور ادامه داد: پیشرفت روستاهای کشور در بخش‌های مختلف از جمله برق، راه و گاز، قابل مقایسه با زمان قبل از دو صندوق رأی گذشته نیست.

روحانی تأکید کرد: باوجود مشکلی که در برجام پیش رو داریم و یکی از امضاء کنندگان از توافق خارج شده، اما خوشحالیم که نظام جمهوری اسلامی به گونه‌ای رفتار کرده که امروز همه کشورها بجز چند کشور که تعدادشان از انگشتان دست هم کمتر است، آمریکا را محکوم کرده و ایران را مورد تجلیل خود قرار می‌دهند و این در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه است که قریب به اتفاق کشورهای جهان کار ملت را تجلیل و اقدام بدخواهان را محکوم کنند.

رئیس جمهور با طرح این سوال که در تاریخ شورای امنیت، کدام کشور است که پرونده آن در چارچوب فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد به شورای امنیت رفته باشد و بتواند بدون ذلت از آن خارج شود؟

روحانی اظهار داشت: ما نگذاشتیم که جنگ بر ما تحمیل شود و سر در برابر دشمن نیز فرود نیاوریم.

رئیس جمهور گفت: برای اولین بار در تاریخ سازمان ملل متحد حق غنی‌سازی برای ایران لحاظ شده البته استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای حق همه کشورهاست، اما تاکنون شورای امنیت این حق را به کشوری نداده و تنها برای جمهوری اسلامی ایران این حق را تصریح کرده است.

رئیس جمهور گفت: در تولید گازوئیل به خودکفایی رسیده‌ایم و در تولید بنزین نیز با برنامه‌ریزی صحیح در مصرف تا پایان سال به خودکفایی خواهیم رسید. وضعیت سرمایه‌گذاری در کشورمان امروز برخلاف سال‌های قبل‌تر مثبت شده است.

روحانی افزود: علیرغم همه فشارها، فضای مجازی در اختیار مردم را گسترش دادیم و شما به عنوان اصحاب رسانه، نظر بدهید که آیا این دستاورد دولت با وجود مخالفت‌های فراوان و سنگین کار بزرگی نبوده است.

رئیس جمهور با طرح این سوال که چرا باید موضوع پشیمان بودن از صندوق رأی را مطرح کنیم، اظهار داشت: صندوق رأی تنها راه‌حل مشکلات پیش روی ماست و جدا شدن از صندوق یعنی جنگ داخلی و تسلیم شدن در برابر دشمن. شاید حل بعضی از مشکلات سخت باشد، اما برای حل همین مشکلات نیز راهی جز رجوع به صندوق آراء نداریم.

روحانی تصریح کرد: هیچگاه ناامید نبوده و نیستم و امروز نیز با وجود فشارهای سنگین، اما از آینده کشور، مردم و نظام ناامید نیستم و کاملاً و بسیار هم به آینده امیدوارم.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: نباید مسأله جدید یا دشمنان جدید بسازیم بلکه باید مسایل را شناخته و حل و فصل کنیم و با شناخت دقیق دشمن برای پایان دشمنی‌ها تلاش کنیم. نباید در رسانه‌ها توقعات مردم را بیجا بالا ببریم، چرا که بالا بردن بی‌حساب توقعات مردم یعنی ایجاد ناامیدی در آنها، بلکه باید توقعات را در حد مقدورات و توان ملی سامان و پاسخ دهیم.

روحانی با بیان اینکه امروز بار سنگینی بر عهده شما اصحاب رسانه قرار دارد، گفت: امروز مشکل اصلی ما، مشکل اقتصادی، فرهنگی و یا امنیتی نیست، بلکه مشکل اصلی امروز ما جنگ روانی است. بزرگترین غم برای یک ملت زمانی است که رسانه‌های بیگانه مرجع او باشند. در کمتر جایی دیده‌ام که یک ملت اینگونه به رسانه‌های بیرونی اعتنا کنند، این وضعیت باید اصلاح شود و رسانه‌های داخلی مرجع اطلاع‌رسانی به مردم باشند.

رئیس جمهور اضافه کرد: مرجع افکار عمومی مردم باید رسانه‌های داخلی و رسانه‌های دارای نام و نشان باشند نه رسانه‌های بی نام و نشانی که در فضای مجازی به راحتی هر چه می‌خواهند می‌گویند و با القاء و تخریب باعث انحراف مسیر افکار عمومی می‌شوند.

روحانی اظهار داشت: دولت همواره از انتقاد مشفقانه و دلسوزانه استقبال کرده و آن را به نفع دولت و کشور دانسته و می‌داند، اما تخریب، تهمت و دروغ نه تنها باعث تضعیف دولت و نظام بلکه بالاتر از آن باعث تخریب مبانی اخلاق می‌شود؛ انتشار اخبار دروغ دادن آدرس غلط به مردم و ناامید کردن آنها از آینده است.

رئیس جمهور از همه رسانه‌ها خواست که تمام توان و تلاش خود را برای صداقت و ادای امانت بکار گیرند و تصریح کرد: شما اصحاب رسانه امانتدار افکار مردم هستید. اصل و جوهره دین، صداقت و ادای امانت است و شما باید بیش از هر کسی به این مهم توجه کنید.

روحانی خاطر نشان کرد: به عنوان رئیس جمهور امانتدار و زیر دین میلیون‌ها رأیی هستم که مردم به من دادند و معتقدم کاری که امروز باید انجام دهیم این است که باید همه دست به دست هم دهیم تا بر جنگ روانی دشمن فائق شویم.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ملت ایران در جانب حق قرار دارد و بر باطل پیروز خواهد شد، گفت: درست است که همه دولت‌های آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دشمن ملت ایران بودند، اما دشمنی هم حد و چارچوبی دارد .ما در تاریخ قاتل کم نداشته‌ایم اما همه آنها شمر نبودند، خائن زیاد داشته‌ایم اما ابن ملجم یکی بیشتر نداشته‌ایم؛ همه دولت‌های آمریکا دشمن ملت ایران بودند، اما رئیس دولت فعلی بدتر، خبیث‌تر و با نقشه‌های شوم‌تر از دولت‌های قبلی است.

روحانی با تأکید بر اینکه باید بدخواهانی را که خواست‌شان شکستن ملت ایران است، شکست دهیم، افزود: شما اصحاب رسانه باید بار سنگین مقابله با جنگ روانی دشمن را که امروز بالاتر و مؤثرتر از جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه ما جریان دارد، برعهده بگیرید.

رئیس جمهور با اشاره به نوسانات در بازار ارز، خودرو و سکه در ایام اخیر، گفت:آمار مستند گواه آن است که تولید خودرو، سکه و تأمین منابع ارزی کشور نسبت به پارسال حتی از رشد برخوردار بوده و نوسانات و تلاطم‌هایی که این روزها در بازار شاهد آن هستیم بیش از آنکه ریشه در واقعیت داشته باشد، ناشی از جنگ روانی است.

روحانی اصحاب رسانه را نیروهای خط مقدم جبهه جنگ روانی توصیف کرد و اظهارداشت: امروز آزمایش بزرگی پیش روی شما اصحاب رسانه و دولت قرار دارد. اینکه رسانه شما چقدر تیراژ دارد یا چه تعداد خواننده دارد، مهم است، اما مهم‌تر از آن این است که کسی که اخبار و مطالب شما را می‌خواند، در پایان کار امیدش افزایش یافته و یا نا امید شده است.

رئیس جمهور افزود: اگر پایان یک برنامه رسانه ملی، افزایش اعتماد، انسجام ملی و سرمایه اجتماعی باشد، می‌توان گفت این رسانه موفق بوده، اما اگر حاصل کار افزایش ناامیدی باشد، قطعاً باید عملکرد آن را ناموفق ارزیابی کنیم.

روحانی تصریح کرد: رمز موفقیت ما مقاومت و ایستادگی است. اگر بترسیم و یا سست وخسته شویم و یا احساس شکست کنیم، پیروز نخواهیم شد. منکر وجود مشکلات نیستم، اما می‌خواهم به قدرت بزرگ رسانه‌ها اقرار و تأکید کنم و بگویم که اگر همه دست به دست هم بدهیم، پیروز خواهیم بود.

پیش از سخنان رئیس جمهور در این دیدار چند تن از اساتید روزنامه‌نگاری و مطبوعات و پیشکسوتان و پژوهشگران رسانه و مسایل اجتماعی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

عباس عبدی روزنامه‌نگار و پژوهشگر مسایل اجتماعی با اشاره به اوضاع جامعه در بخش‌های مختلف به ضرورت تقویت وحدت و انسجام در راستای رفع نگرانی‌ها و حل مشکلات کشور، تأکید کرد.

بیژن مقدم روزنامه‌نگار و پیشکسوت عرصه مطبوعات با اشاره به خروج آمریکا از برجام، تعامل با جهان را سیاستی حکیمانه و همیشگی دانست و گفت: تعامل با جهان هرگز به معنای سازش و غفلت از ظرفیت‌های داخلی نیست و ملت ایران می‌دانند که آمریکا جز دشمنی با این ملت هدف دیگری ندارد.

وی افزود: معتقدیم کسانی که برای شکست دولت روزشماری می‌کنند نه دل در گرو انقلاب دارند و نه به فکر مصالح کشور هستند. از این رو باید تلاش کنیم تا به دولت در راستای پیشبرد برنامه‌هایش کمک کنیم.

مهدی رحمانیان مدیرمسئول روزنامه شرق با اشاره به برخی مشکلات رسانه‌ها از جمله در حوزه اقتصاد رسانه‌ای به بیان دیدگاه‌ و پیشنهادات خود برای برون رفت از این مشکلات پرداخت و دولت و مسئولان کشور خواست تا نسبت به شنیدن نظرات متخصصان و فرهیختگان اهتمام بیشتری نشان دهند.

خانم عذرا فراهانی روزنامه‌نگار و پژوهشگر مطبوعات نیز با اشاره به برخی از مشکلات روزنامه‌نگاران و خبرنگاران از جمله عدم امنیت شغلی، تعطیلی نشریات و رسانه‌ها به واسطه مشکلات اقتصادی، خواستار توجه بیشتر دولت به این قشر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا گرونی ربطی به اقتصاد نداره ......
      فقط ما مردم مقصریم نه اقای روحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از نظر شیخ حسن همه چیز رشد کرده مملکت گل و بلبل شده و اقتصاد رشد کرده تورم تک رقمی شده کلی پیشرفت داشتیم تو این دو دوره کلی جوون رفته سرکار .اینا اسن جلوی جنگو گرفتن و نزاشتن به کشور حمله بشه بابا!!! ...

      • بدون نام

        مهمترین اتفاق این دوره از ریاست جمهوری شیخ حسن این بود که امسال بنزین گرون نشد و الا تو تمام بخشها گند زدین به مملکت. اینم اگه ملت اعتراض نمیکردن بنزینو درست میکردین لیتری 3تومن

      • بدون نام

        فقط بی عرضگی جنابعالی و وزیران شماست

    • بدون نام

      بله کلا همه چیز دلایل روانی داره و هیچ مشکل فنی ضعف مدیریتی و نبود مدیران شایسته در کشور نداریم.
      اصلا یک باره بفرمائید ایرانی ها کلا روانین و باید به روانپزشک مراجعه کنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از همه لحاظ کشور تو این دو دوره توقف کرده هیچ رشدی در هیچ جا نداشتیم! نه تو علم نه تو صنعت نه تو فناوری نه تو تکنولوژی نه تو هوافضا!!! نیروگاهای هسته ای که تعطیل شدن تکنولوژی لیزری که معلوم نیست چی شد! بیمارستانهای پزشکی هسته ای که معلوم نیست چی شد!!! همرو شیخ حسن با برجام خودش از بین برد یا 6ساله که متوقفشون کرده. .....

    • اسد

      اگه راست مگی دلار را ازا د کن تا ببینی واقعیت چیست

    • بدون نام

      روو رو برم ،، بابا خجالت بکشین، گرونی پدر همه رو به جز قشر شماها، رو دراورده، حداقل شرم کنید اگر بلد نیستین خرابی هاتونو ، اباد کنید

    • مهرشاد

      آقای روحانی لطفا اینقدر سخن چرت نگو و شیرینی قدرت رو بر خواری و فقر و بدبختی ملت ترجیح نده . چون مسئول فقر بی سابقه این مردم شخص خودتی.
      (از فریب خوردگان وعده های دروغین تو در انتخابات 96)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • بدون نام

      جمع کنید. بابا فقط حرف حرف ملتم که گوسفند

    • hakim

      بروباباجونه خودت نگران چی نباشیم همه چیزگرون شده

    • رضا

      ساندرو طرف گذاشته 90تومن برا کی دیگه انگیزه میمونه بره سرکار!هر دلیلی داره گرانی،گرانی اتفاق افتاده چه روانی چه چیز دیگه

    • بدون نام

      اقای روحانی دلیل اقتصادی داره یا نداره فعلا این هست که مبینید چکار میخواد انجام بدین بعدش هم حرف های تکراری مردم رو خسته کرده

      پاسخ ها

      • بی نام

        همه شماها رو واگذار به خدا میکنیم واقعا زندگی رو برای بعضی ها سخت گرفتید

    • بدون نام

      نمی دانم چی بنوبسم قضاوت با خود مردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما داریم منفجر میشیم میگه دلیل اقتصادی ندارد نا امیدی که شاخ ودم نداره اصلا رای دادن یا ندادن که شما نمیشناسی کشگه ادم با دیوار حرف بزنه اصلا اب وبرق وگازم اشتباه وخیلی حرف دیگه بی عقلیم دیگه

    • اسد

      هر دلیلی که دارد درستش کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۸خخخخ این درست کنه اینم حتما الان داره بچه هاشو میفرسته کانادا

    • بدون نام

      تو خوبی

    • بدون نام

      باشه اشکال نداره اقای روحانی حالا که اقتصاد را طبق امار خودتون میگین ما هم مجبوریم تمام طول سال را روزه بگیریم فقط اگه بپه هامون از گشنگی تلف شد هم که به قول شما چون در راه مجاهدت در راه دولت شما بوده حتی اگه بمیره هم جهاد کرده

    • پ ح

      سلام ملت باید به صورت انقلابي پشتبان دولت ومسولان باشن وچه دشمن داخلی وخارجی را نامید کرد به امید خدا تمام یا حضرت حق

    • بدون نام

      با این حساب همه چی آرومه تو چقدر خوشبختی

    • بدون نام

      اینا رو ول کن.... دلار چند؟
      خودرو چند؟ سکه چند ؟ مسکن چند؟ و هزار تا چیز دیگه.... چند؟
      چرا کاری نمیکنی؟؟؟

    • آقای ایکس

      باشه تو خوبی !

    • بدون نام

      جدی کار ریس جمهور چیه من فکر میکردم مدیریت کشوره !!!اشتباه فکر میکردم پس کی انتقاد کنه از اوضاع موجود

    • بدون نام

      معلومه که دلیل اقتصادی ندارد بلکه دلیل بی عرضگی مسئولین دارد نمیتونید خدمت کنید شرتون رو از سر ملت بیچاره کم کنید نه سیاست خارجی بلدید نه وحدت داخلی براتون اهمیت داره کلا شما خدا ترس نیستید مشکل اینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • بدون نام

      طبق فرمایش رییس جمهور همه چیز عالی است توچرا دلتنگی

    • کریم

      جناب آقای روحانی
      از طلا گشتن پشیمان گشته ایم
      مرحمت فرموده ما را مس کنید
      از ( آمار )بانک مرکزی نگید که ( آ ) هش رفته
      و مردم فقط مارش را می بینن
      از گندم گفتید ولی نگفتید به قیمت از دست دادن
      تقریبا تمام آبهای زیر زمینی ، بطوریکه فسا که به عنوان شهر طلایی گندم معرفی شد در شبکه ی سراسری بیشترین شکاف در زمینها را پیدا کرده .
      فرمودید که ناامید نیستید ناامید نائین که ساعت
      به ساعت قدرت خریدمان کمتر میشه شما که مشکلی ندارید داره طولانی میشه ولش کن
      به قول قدیم گله ها خیلی زیادن

    • فرزاد مخصوصی

      باز هم شعار ایول

    • بدون نام

      انانی که برای رضای این مردم مظلوم قدم می گیرند در پیشگاه الهی با شهدا همنشین شوند
      اگرچه نفرین بده هست

      ولی ای خدا تو ملت مارا سر بلند کن
      امبد جوانان ما را نا امید مکن
      انان را در پهنای خودت حفظ کن
      امین

    • بدون نام

      کشاورزان زیر بار مخارج کشاورزی از پا درآمده اند اونوقت دم از خودکفایی گندم میزنه.

    • شهروند

      خودت از این حرفای تکراری خسته نشدی؟ تا کی میخوای مردم رو گول بزنی؟ اعتمادی دیگه در کار نیست... هر روز فاصله طبقاتی چند برابر میشه، قشر متوسط جامعه هم به فقرا پیوستن، ....

    • امیر

      خدایا....

    • ابلى

      واقعا با شنيدن اين همه سخنان كليشه اى كه تو اين چند ماه از ايشون شنيديم فقط ياد اون حرف اقاى قاليباف مى افتم كه تو مناظره گفتن كه اين اقايون راست راست تو چشم ملت نگاه ميكنند و دروغ مى گويند و خيلى پرويند ولى ما ملت باز نفهميديم كه بايد چكاركنيم من خودم كه به روحانى راى دادم ولى بزودى راى خودم را پس مى گيرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رای رو چجوری پس میگیری؟؟؟؟؟؟

    • سعید

      ای روحانی چیکا کردی

    • بدون نام

      دوصد گفتار به یک کردار نیست

    • بدون نام

      خداوند به این کشور رحم کند

    • مهدی

      گرانی دلار دلیل اقتصادی نداشت مگر ارز مبادله ای !!!!.سیاست به معنی دیگری مد نظر شماست

    • بدون نام

      خسته شدیم از حرف های تکراری .
      امروز گوشت خریدم کیلو شصت هزار تومن با استخوان

    • قربانعلی‌جاویدان

      آقای‌روحانی‌این‌حرفهابرای‌مردم‌نون‌آب‌نمیشه‌ ‌سفره‌مردم‌رانگاه‌کن‌فقط‌آنهایی‌خوب‌زندگی‌میکنند‌‌ ‌...دستشون‌توسفره.انقلابه‌یاسرمایه‌دارها‌بقیه‌مردم..‌.سهمی‌ازاین‌کشورندارندمن‌خودم‌باذلت‌زندگی‌میکنم.یارانه‌هم‌قطع‌کردن‌الان‌سه‌ساله‌دستم‌به‌هیچ‌جابندنیست.بادوپسرتحصیل.کرده‌بیکارچرامن‌ازاین‌کشورسهمی.ندارم‌‌چون‌پارتی‌ندارم‌بچه‌هام‌سرکاربرندمدیریت‌محترم‌خواهش‌میکنم‌پخش.کنیدشایدبه‌حق‌همین‌ماه‌عزیزفرجی‌حاصل‌بشه‌

    • سلامی

      واقعا ما ملت را چی فرض کردین؟پس همه ی دنیا ازنظرشما مقصرندجز شما مسئولین!!!!!!!!!واقعا پررو هستین واقعا!!!!!!!!!!!!الان هم که توهم دشمن دشمن شما رو برداشته!!!!!ول کن هم نیسسسسسسسسسسسسسس!!!!!!!!!!!!بینی و بین الله دو دقیقه چشمهاتون را ببندین و به حق فاطمه ی زهرا س به ملت و مردم فقیری که تواین شرایط اقتصادی کمرشون شکسته و شرمنده ی زن وبچه هاشونن فکر کنید!!!!!!!!!این ملت غیور و فهیم که هیچ وقت شماها رو تنها نگذاشتن حقشون این نیست!!!!!!!!!!!!

    • همین اطراف

      اینقدر پول بدون پشت وانه دادن به مردم جای حقوق و رایانه و سود بانکی، الان معلوم نیست ارزش واقعی پول ملی چقدره، بزور جلوشو گرفتن گندش در نیاد، فقط این وسط یه عده وایسادن تو صف پول هاشونو تبدیل کنن. حالا بگو بازم هیچی نیست

    • بدون نام

      هی میاد خودشو با دولت قبل مقایسه میکنه...قبول ..حالا وقتشه خودتو با دوره اولت مقایسه کنی که چه پیشرفتی داشتی...که نداشتی

    • بدون نام

      واقعا با این حرفاش مطمئن شدم خورده به بن بست و هیج راه و برنانه ای هم نداره و نمیتونه برنامه بریزه.

    • بدون نام

      ما مردم پیگیری میکنیم و حتما مشکل رو براتون حل میکنیم.!!!!

    • م الف ش

      همه چی آرومه ما چقدر خوشبختم.......

    • بدون نام

      شما بیشتر به خبر گذازی میمانی اقای رییس .... عرضه داری جلوی این کارهارو بگیر فقط حرف

    • مهدی اقلید

      اقای روحانی من بشما رای دادم اما بااین حرفایی بی دروپیکر ب مردم توهین نکنید الان اگه کسی 3میلیون درامد داشته باشه میتونه قاچاقی زندگی کنه از پشت میز پاشید بیا تومردم عادی زندگی کنید شاید بفهمید ما چی میکشیم

    • ف ب

      باشه دلیل اقتصادی نداره دلیلش هرچی هست درستش کنین یا اینکه برین یکی دیگه بیاد شاید اون دلش به حال مردم سوخت

    • بدون نام

      اون رییس قبلی هم همین حرفها را زد بهش حمله کردید که سوء مدیریت داشته... حالا خودتان همان حرفها را می زنید... یعنی سوءمدیریت دارید؟

    • باقر سرخوش

      آ قایون لطفأ احساسی برخورد نکنید.آ قایون اصولگراها میخوان اصلاح طلب هارو خراب کنن و بر عکس دودش میره تو چشم مردم.شخص روحانی بی تقصیره.مقصر همه شونن.به خدا هر کی جای روحانی بود باز وضعیت همین بود.این خانه از بست خراب است.

      پاسخ ها

      • آرش

        روحانی اگر میدونه نمیتونه کاری بکنه چرا موقع انتخابات کلی وعده وعید میده و از عملکردش دفاع میکنه و به قالیباف و رئیسی بحث میکنه تا اونها رو کنار بزنه و رای بیاره اگر روحانی کاره ای نیست همین الان استعفا بده تا کسی که بتونه کاری کنه بیاد سر کار

    • پشیمان از روحانی

      تعجبه نگفته دولت قبل مقصره آخه الان دیگه دولت قبل هم خودشه،
      یه وقت نگه جهانگیری کم پیدا مقصره خوبه!!!

    • ALI

      گرانی از کی شروع شد ؟ از زمانی که دلار ۷۰۰۰شد آن وقت چطور ربطی ندارد ....

    • بدون نام

      اگر دشمن مردمت نيستي ،نقدينگي رو كنترل كن و نگذار تلاشهاي چندسال مردم تو دوهفته به باد بره

    • بدون نام

      متاسفم برای شما که از ادم هایی در وزارتخانه ها استفاده کردی که ساده ترین مسایل رو نمیتوانن حل کنن چه برسه به چالشهای عظیمی که پیش روست ...در تاریخ این لکه ننگ وناکارامدی دولت شما ثبت خواهدشد...

    • بدون نام

      حاجی جان پس دلایلش چیه؟
      بگو ما هم بدونیم

    • بدون نام

      بانک مرکزی هم آمارهاش مثل سخنرانیهای خود شماست

    • بدون نام

      دولت روحانی از ابتدا بنا را بر این گذاشته که تمام مشکلات دلایل روانی،حباب،گروههای فشار، دولت سایه، مشهد، در توانم نیست و.... دارند ولی نمی دانم چرا موقع انتخابات برای رای جمع کردن خودشان را داشتند به آب و آتش می زدند.

    • بدون نام

      نکنه بقول دلواپسان میخوای ملت رو عاصی کنی و کشورو بهم بریزی و گرنه یعنی اینقدر بی عرضه ای لااقل یک قشر از مردم و راضی نگه دار شما اصلاح طلبها ایا دیگه رای نمیخواهید؟

    • بدون نام

      اینکه همرو از دم منفی داده غلط نکنم خود روحانی بوده خخخخخخ

    • بدون نام

      دلایل اقتصادی نداره فقط نتیجه کف و صابوناست

    • اسی

      تقریبا سه ماه طول کشید بگه منشا مشکلات اقتصادی نیست. اگر نیست پس چیست ؟؟؟ عزیزان حراف که تا دیروز گریبان میدریدند که تا 1400 با روحانی، تکرار میکنیم و علی برکت الله و فلان و فلانه .جرات داشته باشند و توضیح بدهند ......مناظرات انتخاباتی رو یادتون بیارید، آقای روحانی رای می آورد اما اسحاق جهانگیری چه آبی ریخت تو آسیاب روحانی چه جاده ای صاف کرد حالا هم بیاد و جمعش کنه.

    • بدون نام

      روحانی لطفا برووووو

    • محمدرضا کیانفر

      حسن روحانی: افزایش قیمتها جنگ روانی است و دلیل اقتصادی ندارد

      رئیس جمهور محترم
      شنیدن چنین جمله ای از زبان شما بعید است زیرا افزایش قیمتها دقیقاً ریشه ی اقتصادی دارد و زنگ خطری است که از طوفان و یا بهتر است بگوییم از سونامی ی اقتصادی که در راه است خبر می دهد و موظفیم تا نرسیده برای نجات جامعه فکری برداریم

      سرور گرامی
      اقتصاد ورشکسته ی ما فقط دو راه حل دارد:
      یکی کوتاه مدت، که لازم است تمام بودجه هایی که صرف کمک به کشورها و سازمانهای خارجی می شود قطع کنیم و صرف پایین آوردن قیمتها نماییم
      و دیگری دراز مدت:
      که واجب است شرایط را برای سرمایه گذاران بین المللی آماده کنیم تا بیایند مواد خامی را که صادر می کنیم تبدیل به فرآورده های صنعتی نمایند تا بیست میلیون شغل در کشورمان ایجاد گردد
      تشکر از توجه شما

    • بدون نام

      تلاطم بازار ،به این دلیل است که عضو سازمان تجارت آزاد جهانی نیستیم،و همچنین با دنیا رابطه خوبی نداریم .

    • جعفرمیرزایی

      دیگه رومخی.

    • بدون نام

      اگه همه چی خوبه لطف کن یه بار از ماشین های بنز بیا بیرون .بیا داخل ملت ببین زنده میمونی یا نه ...بله همه چی خوبه تو خونه میلیاردی پول مفت بخور بخور .تو معدن خوب حالتو جا اوردن

    • بدون نام

      اقتصاد اگه جیب شماست که بله اون همیشه پره پره .اگه نه جیب ملته که هیچ

    • بدون نام

      خیلی دوست دارم اون رنگ ریش رو .اقای اقتصاد

    • بدون نام

      اگه اقتصاد جیب اقازاده هاتونه که اون اوکیه

    • بدون نام

      بابا اینا دیگه مردومو خیلی ساده میبینن که از این حرفها میزنن البته هستن جیره خورهایی که نه تنها از اینا بدشون نمیاد خیلی هم دوستشون دارن ...

    • بدون نام

      کاش آقای رئیس جمهور غلل اصلی تلاطم اقتصادی را به مردم میگفتند. البته مردم میدانند که مسببین اصلی فجایع اقتصادی مراکز اصلی قدرت و نورچشمی های تحت حمایت هستند ولی بهتر بود دکترروحانی شهامت لازم برای افشای این مراکز فساد را میداشتند.

    • بدون نام

      سلام
      روحانی برو تا دیر نشده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخهخههخهههههههههههه،خوب اینو فهمبدی ،۹۹خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      فقط دلیل بی کفایتی بی تفاوتی مسئولان دارد
      و بی ارزش شمردن وبی توجه بودن به ابروی یک ملت
      خندید به ریش ملت

    • بهروز اباذری

      کدوم اقتصاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه ما اقتصاد هم داریم!!!!!تنها چیزی که مردم دارن اقساطه که بانک های رباخوارتون از مردم میگیرن ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج