۷۳۱۴۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محمد خرمگاه:

کی‌روش برای ثانیه‌ها برنامه دارد

مربی پیشین استقلال گفت: به عملکرد کی روش اعتقاد دارم و فکر می کنم تیم ملی ۸۰ درصد شانس صعود دارد.

مهر: محمد خرمگاه در خصوص شرایط تیم ملی گفت: امیدوار هستم بتوانیم با بازی های خوب به دور بعد صعود کنیم.

وی تاکید کرد: خیلی ها مخالف هستند که تیم ملی می تواند عملکرد قابل قبولی در جام جهانی داشته باشد اما کارنامه کی روش نشان داده او مرد روزهای سخت است و با شناختی که از او دارم معتقدم می تواند با حساب عملکرد خوب تیم ملی در جام جهانی باشد و حتی به دور بعد هم صعود کند.

مربی پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا می توانیم مقابل حریفانمان امتیاز بگیریم، گفت: مطمئن هستم که می توانیم چنین کاری انجام دهیم. اساس کار کی روش گل نخوردن و گل زدن است و امیدوارم بازیکنان بتوانند خواسته های او را در زمین اجرا کرده زیرا ضامن موفقیت تیم ملی مقابل حریفان خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بزرگترین معضل تیم ملی نبود بازی های تدارکاتی بود. اگرچه ما چند بازی تدارکاتی برگزار کردیم، اما بجز بازی با ترکیه هیچ کدام از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار نبودند ولی باز هم مطمئن هستم کی روش از همین دیدارهای تدارکاتی توانسته نقاط ضعف تیم ملی را بشناسد و آنها را برطرف کند.

خرمگاه تاکید کرد: در اینکه در خط دفاع هم مشکل داریم، شکی نیست. اما این معضل می تواند به راحتی و با همت بازیکنان و تلاش کادر فنی برطرف شده تا بتوانیم یک خط دفاع خوب در جام جهانی مقابل مهاجمان بزرگ اسپانیا و پرتغال داشته باشیم.

وی در خصوص صحبت های کارلوس کی روش که گفته بود همه به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان بودند نه تیم ملی، گفت: باید ببینیم کی روش از چه زاویه ای به این موضوع نگاه کرده است. منافع ملی همیشه برای ما ارجحیت داشته است. کی روش هم برنامه ریزی دقیقی کرده تا بتواند در جام جهانی موفق باشد. او یکی از مربیان بزرگ در دنیا است که برای ثانیه ها هم برنامه ریزی دارد و نمی تواند به راحتی زمانی را که در اختیار دارد از دست بدهد.

مربی پیشین استقلال در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می تواند در جام جهانی موفق باشد، گفت: خوشبینانه بگویم با اعتقادی که به بازیکنان و کادر فنی دارم، ۸۰ درصد شانس صعود داریم و این دور از دسترس نخواهد بود.

محمد خرمگاه تاکید کرد: زمانی که تیم ملی مقابل کره جنوبی به برتری رسید و به جام جهانی صعود کرد، یک نکته برای من بسیار جالب بود و آن هم گلزنی رضا قوچان نژاد بود. یادم هست کی روش در یکی از تمرینهایش مرتب به این حرکت اصرار داشت و بارها به قوچان نژاد تاکید می کرد به عقب برنگردد و رو به جلو حرکت کند و اگر این کار را نکند از تیم ملی خط خواهد خورد و در پایان هم دیدید که همین تمرینات که گفته می شد حدود یک ماه بر روی آن کار شده بود باعث شد تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بازی های سختی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال داریم. خصوصاً مراکش که حریف ناشناخته ای برای ما است. ولی امیدوارم همانند بازی با آرژانتین که ۴ سال پیش در جام جهانی انجام دادیم، بتوانیم ارائه گر بازی های خوب مقابل حریفان بوده و به امتیاز هم دست پیدا کنیم.

مربی پیشین استقلال در پایان اظهارکرد: همه برای تماشای بازی تیم ملی و موفقیتشان لحظه شماری می کنیم و باید امیدوار باشیم با غیرت ایرانی، تمرینات منظم و هوشیاری کادر فنی نتایج قابل قبولی را در روسیه کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج