۷۳۱۵۱۰
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

مصباح‌: پیروی از قرآن سبب سعادت فرد می‌شود

رئیس موسسه امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت قرائت قرآن کریم گفت: باید قدر قرآن کریم را بدانیم چون بهترین راه سعادت را به انسان نشان داده است، هرقدر معرفت مان به قرآن بیشتر باشد بهتر می‌توان از آن بهره گرفت واز هرآیه در جای خود استفاده کنیم.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله محمد‌تقی مصباح‌یزدی در جلسه درس اخلاق که در دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، اظهار داشت: غرور و حَسد سبب سقوط انسان می‌شود و شیطان تلاش می‌کند به وسیله این خصوصیات انسان را فریب دهد.

وی با بیان اینکه شیطان برای فریب دادن انسان‌ها برنامه‌ریزی می‌کند، افزود: باید به وسیله تقویت عقاید و تهذیب نفس و فراگیری احکام از فریب خوردن توسط شیطان مصون باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه میان رفتار انسان و ایمان وی ارتباط بسیار نزدیکی وجود دارد، تصریح کرد: آلودگی‌های روحی که به دلیل گناه ایجاد می‌شود سبب می‌شود ایمان انسان ضعیف شود، عاقبت گناه کاری کفر است و کسی که گناه کار شود اعتقادات خود را از دست می‌دهد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: معتقدیم که نازل کننده قرآن و همه معلومات علم دارد و از باب محبت و لطفی که به انسان‌ها دارد می‌خواهد بهترین راه زندگی را همه انسان‌ها انتخاب کنند.

وی با اشاره به اهمیت قرائت قرآن کریم افزود: باید قدر قرآن کریم را بدانیم چون بهترین راه سعادت را به انسان نشان داده است، هرقدر معرفت مان به قرآن بیشتر باشد بهتر می‌توان از آن بهره گرفت واز هرآیه در جای خود استفاده کنیم.

آیت الله مصباح یزدی خاطر نشان کرد: بهترین راه که می‌توان برای تربیت خودمان انتخاب کنیم و از مراحل مختلف برای تکامل بهره مند شویم انس بیشتر با قرآن و فهم معارف قرآنی و استفاده از فرمایشات اهل بیت (ع) و سیره عملی آن‌ها است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقر از در میاد تو ،دین از پنجره میره بیرون،لطفا اگه میخاید مردم رو نصیحت کنید با عامه مردم همدرد و همرنگ بشید

    • فقیربیکار

      من سعادت نمیخوام اقا همش واسه تو

    • بدون نام

      چه کار کنیم وقتی بچه های نسل جدید درکش رو ندارن وحتی زحمت تحقیق کردن هم به خودشون نمیدن

    • بدون نام

      من نخوام سعادت مند شم چیکار باید کنم اقا جهنم اصا جهنم میخوام پل کنید دیگه

    • بدون نام

      خدا حفظ کنه ایشون رو ان شاءالله

    • آزاده

      صدای فقیربیکاررابشنوید لطفا،تنها ره سعادت ایمان ، جهاد، شهادت.این شعار زمان چهاره سالگی من بود که جنگ بود الان جوانها راه رو گم کرده اند وتلویزیون با حذف قسمتی از برنامه های سخنرانی، پیام بازرگانی، کارشناس خودرو .....شایدبشه یه دوربین آزاد گذاشت بایه میکروفن تا صدای انها شنیده وخودشون راه خودشون رو پیدا کنند!! من یه دوستی دارم طلبه هست اما لباس روحانیت تنش نمیکنه و دلسوزانه تو زمینه فوتبال و ورزش داره تلاش میکنه ...ماباید جوابگو باشیم چرا فقر امد و نسل جوان کجای ایران قرارداه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج