جاباما
۷۳۱۶۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان

​مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان، از برگزاری جشنواره ملی آش ایرانی در ۲۲ مرداد ماه امسال در زنجان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: ​مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان، از برگزاری جشنواره ملی آش ایرانی در ۲۲ مرداد ماه امسال در زنجان خبر داد.

یحیی رحمتی در کارگروه میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، با بیان اینکه جشنواره ملی آش ایرانی، امسال نیز همانند ادوار گذشته با قوت برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره قرار است از ۲۲ تا ۲۶ مردادماه امسال در زنجان برگزار شده و یک بار دیگر شاهد حضور نمایندگانی از استان‌های مختلف در زنجان، میزبان مهربان باشیم.

وی با اشاره به اینکه تجربه برگزاری بیش از یک دهه جشنواره ملی آش ایرانی، زنجان را به یکی از استان‌های برند در برگزاری جشنواره‌های حوزه غذا در کشور تبدیل کرده است، ادامه داد: آمار حاکی از آن است که استان زنجان در حوزه برگزاری جشنواره‌های مختلف، پیشرو بوده و آخرین جشنواره برگزار شده غذای اکو بود که با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

این مسئول با یادآوری اینکه امسال نیز در کنار برگزاری جشنواره ملی آش ایرانی، شاهد برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در جوار غرفه‌های آش خواهیم بود، تصریح کرد: نمایشگاه صنایع‌ دستی استان زنجان که همزمان با جشنواره ملی آش ایرانی برگزار می‌شود، از نظر وسعت و تعداد غرفه‌ها رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داده است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان در ادامه، گریزی به وضعیت خانه‌های بوم گردی در زنجان زد و خاطرنشان کرد: زنجان با برخورداری از ۵۶ خانه بوم‌گردی، رتبه دوم را در این زمینه به خود اختصاص داده و معتقدیم وجود خانه‌های بوم‌گردی می‌تواند توزیع گردشگر در مناطق مختلف را به دنبال داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج