جاباما
۷۳۱۷۲۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بن‌عطیه: ۲۰ سال تلاش کردیم تا به اینجا برسیم

کاپیتان تیم فوتبال مراکش گفت: از آخرین باری که مراکش در جام جهانی حضور داشته، ۲۰ سال می‌گذرد.

ایسنا: مهدی بن عطیه کاپیتان تیم فوتبال مراکش در نشست خبری پیش از بازی با ایران اظهار کرد: این یک اتفاق فوق‌العاده و یک رویاست که به واقعیت پیوسته است. برای ما کارهای زیادی انجام گرفته تا به اینجا برسیم. ۲۰ سال تلاش شده است و از آخرین باری که مراکش در جام جهانی حضور داشته، ۲۰ سال می‌گذرد. این اتفاق فوق‌العاده‌ای است.

او افزود: به دنبال این هستیم که لذت زیادی برای هوادارانمان در روسیه و مراکش ایجاد کنیم. ما می‌خواهیم گل بزنیم تا به هدفمان برسیم و از لحظات استفاده کنیم.

این بازیکن همچنین عنوان کرد: برای بسیاری از ما رسیدن به جام جهانی ساده نبود اما در فوتبال وقتی به چیزی می‌رسی، شایسته آن هستی. هیچ چیزی مجانی به ما بخشیده نشده است و برایمان مهم بوده که اینجا باشیم. می‌دانیم چقدر تلاش کرده‌ایم تا به جام جهانی برسیم و به همین دلیل می‌خواهیم برای رسیدن به نتیجه بجنگیم. ما کشوری شایسته احترام هستیم.

بن‌عطیه: ۲۰ سال تلاش کردیم تا به اینجا برسیم

بن‌عطیه همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که چه برنامه‌ای برای مهار سردار آزمون دارند، گفت: برنامه ما بسیار ساده‌ است. ما بازی خودمان را به نحوی که انجام داده‌ایم ارائه خواهیم کرد. باید روحیه خودمان را بالا نگه داریم و آماده باشیم که مبارزه کنیم. می‌دانیم سال‌های گذشته برایمان سخت بوده و نباید در بازی‌های جام جهانی گل بخوریم. برای خاصی برای سردار آزمون نداریم. او بازیکن بسیار خوبی است و گل‌های زیادی را برای تیمش زده است. ما برای کل تیم ایران احترام قائلیم و این تیم کیفیت بالایی دارد اما ما هم تلاش خواهیم کرد. ما به خودمان اعتماد داریم و می‌دانیم نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد.

بن‌عطیه در پایان نشست خبری تاکید کرد: ۲۰ سال غیبت در جام جهانی مدت زمان زیادی است به خصوص برای مراکش که احساس بسیار عمیقی به فوتبال دارد اما خوشحالیم که اینجا هستیم و از موقعیتمان آگاهیم. می‌دانیم در جام جهانی چه کیفیتی مورد نیاز است. ما آرامش داریم و این آرامش به ما کمک خواهد کرد. فکر می‌کنم می‌توانیم نشان دهیم سطح واقعی ما چیست. مراکش با حضور مربی جدید تغییر کرده و بازیکنان می‌توانند توانایی خودشان را نشان دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • R SS

      عموجون کلا چندسالته!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج