۷۳۱۹۵۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پیش بازی پرتغال - اسپانیا

دو تیم پرتغال و اسپانیا، امشب، اولین دیدار حساس جام جهانی را در ورزشگاه المپیک فیشت برگزار خواهند کرد.

ورزش سه: دو تیم پرتغال و اسپانیا، امشب، اولین دیدار حساس جام جهانی را در ورزشگاه المپیک فیشت برگزار خواهند کرد. اسپانیا در حالی رقابت ها را آغاز خواهد کرد که روز چهارشنبه، سرمربی اش اخراج و مربی جدیدی به جای او روی نیمکت نشسته و احتمالا رویکرد این تیم به کلی دچار تغییر خواهد شد.

اخبار دو تیم

پرتغال با ترکیب اصلی خود پا به این دیدار می‌گذارد و مصدومی در این مدت نداشته است. انتظار می‌رود گوئدس و رونالدو در خط حمله باشند و په په و فونته، زوج خط دفاع را تشکیل دهند. برناردو سیلوا در خط میانی، نقشی کلیدی ایفا خواهد کرد. اسپانیا نیز مصدوم جدیدی در تمرینات نداشته است. احتمالا آلوارو اودریوزولا جانشین دنی کارواخال در دفاع راست شود و با نمایش های خوبش در دیدارهای دوستانه اخیر، توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. دیگو کاستا نیز مهاجم نوک خواهد بود و ایسکو و داوید سیلوا از خط میانی او را حمایت خواهند کرد.

پیش بازی پرتغال - اسپانیا

پیش نمایش

تصمیم فدراسیون اسپانیا در اخراج خولن لوپتگی، شوک بزرگی به تیم ملی اسپانیا وارد کرده است و تماشای واکنش بازیکنان به این موضوع و حضور هیه رو به جای لوپتگی می‌تواند جالب باشد. لاروخا از مدعیان قهرمانی رقابت ها است و با بازیکنان فوق العاده با استعداد، ترکیب متناسب و متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه و ... که در اختیار دارد، شاید با ثباتی بیشتر می‌توانست جام را برای دومین بار بالای سر ببرد ولی ممکن است موضوع لوپتگی، به کلی شرایط را تغییر داده و اوضاع را برای قرمز پوشان برگرداند.

پرتغال نیز در مقدماتی جام جهانی، تنها یک شکست در بازی اول خود داشت و سپس در تمامی دیگر بازی ها به سه امتیاز دست یافت و به راحتی راهی جام جهانی شد. در دیدارهای مقدماتی نیز آنها الجزایر را شکست دادند و مقابل بلژیک و تونس به تساوی دست پیدا کردند

پیش بازی پرتغال - اسپانیا

پیش بینی

دیدار دو تیم پرتغال و اسپانیا ، اولین دیدار بزرگ جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود. هر چند که این دیدار، دیداری حیاتی برای دو تیم نیست ولی با توجه به شرایط آنها، می‌تواند نقش تعیین کننده ای در آینده این دو تیم در جام ۲۰۱۸ داشته باشد.

هر دو بر این باورند که با پیروزی در این دیدار، صدرنشینی خود را تقریبا تضمین کرده و می‌توانند با خیال راحت تری به دور بعد صعود کنند، نگرشی که ممکن است برای هر دو تیم دردسر ساز باشد. در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۳ پیروزی برای اسپانیا، ۲ پیروزی برای پرتغال و ۱ تساوی به دست آمده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دانیال

      پرتغال۰اسپانیا۲

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج