جاباما
۷۳۱۹۶۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

آخرین اخبار ترافیکی و جوی تعطیلات عید فطر اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: آخرین اخبار ترافیکی و جوی تعطیلات عید فطر اعلام شد.

ترافیک در محور کرج-چالوس نیمه سنگین است

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد:در حال حاضر ترافیک در محور کرج-چالوس محدوده بیلقان و در ادامه برخی از مقاطع و محور تهران-آمل حدفاصل پلور تا گزنک نیمه سنگین است.

وی افزود: محور‌های غیرشریانی شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود و عجب شیر - آذرشهر به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

ترافیک در محور هراز نیمه سنگین است

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: ترافیک در سراسر محور هراز پرحجم و روان و در برخی مقاطع نیمه سنگین است.

سرهنگ سیاوش محبی درباره وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهارکرد:در حال حاضر در مسیرجنوب به شمال محور هراز شاهد ترافیک پر حجم هستیم، که این ترافیک در محدوده های سه راهی مشاء تا امام زاده هاشم(ع) نیمه‌سنگین است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان این که ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز در برخی مقاطع پر حجم است، گفت: در محور امام رضا(ع) نیز شاهد ترافیک پرحجم و روان هستیم.

اطلاعیه سازمان هواشناسی، درباره سه روز آینده

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۴ خرداد) به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال غرب دامنه‌های غربی و مرکزی البرز و مناطقی از شمال شرق و مرکز کشور رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

همین وضعیت در روز‌های جمعه وشنبه (۲۵ و ۲۶ خرداد) در شمال غرب و دامنه‌های غربی و مرکزی البرز نیز پیش‌بینی می‌شود. از بعد از ظهر امروز (۲۴ خرداد) و طی روز جمعه (۲۵ خرداد) احتمال خیزش گرد و خاک در منطقه جنوب غرب کشور به سبب وزش باد شدید وجود دارد. جمعه و شنبه (۲۵ و ۲۶ خرداد) خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

بر اساس این گزارش، فردا (۲۵ خرداد ماه) آسمان تهران قسمتی ابری و در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید خواهد بود. بیشینه دمای هوا در این روز ۳۴ و کمینه آن ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. روز شنبه (۲۶ خرداد ماه) نیز آسمان تهران قسمتی ابری همراه با وزش باد در بعد از ظهر و افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود و حداکثر و حداقل دمای هوا در این روز ۳۴ و ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج