۷۳۱۹۸۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تحلیل جالب آس از بازی ایران - مراکش

دو تیم ملی فوتبال ایران و مراکش در حالی به مصاف هم می روند که از خط دفاعی مستحکمی برخوردارند.

ایسنا: ‌به نقل از آس، نخستین دیدار از گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عصر امروز (جمعه) بین تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و مراکش برگزار می‌شود. تیم آفریقایی چند ماه است که روابطش را با ایران قطع کرده است. با این حال فوتبال، دو کشور را مقابل هم قرار خواهد داد. دو تیم ایران و مراکش با وجود نداشتن روابط سیاسی در یک چیز متحد هستند. هر دو مخالف دونالد ترامپ هستند. مراکش یک روز پیش از جام جهانی برابر آمریکا شکست خورد و نتوانست میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ را از آن خود کند. از طرفی شرکت آمریکایی نایکی ایران را در استفاده از کفش‌های ورزشی تحریم‌ کرده است.

مراکش پس از ۲۰ سال دوباره به جام جهانی رسیده است. این تیم در گروه ‌A جام جهانی ۹۸ فرانسه حضور داشت و پس از پیروزی نروژ مقابل برزیل از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی باز ماند. تیم آفریقایی در چهار دوره جام جهانی حضور نداشت. با این حال شیرهای اطلس با قدرت به جام جهانی بازگشتند و تنها تیمی محسوب می‌شوند که مرحله گروهی را بدون دریافت گلی پشت سر گذاشتند. یونس بلهنده و حکیم زیاش از جمله بازیکنان مهم این تیم هستند که با حضور فوتبالیست‌های مشهور مانند مونیر حدادی، بونو، نورالدین امرابط، النصیری، فیصل و اشرف حکیمی یک تیم قدرتمند از مراکش ساخته می شود.

ایران نیز در حالی به جام جهانی صعود کرد که هزار و ۱۲۱ ‌دقیقه دروازه‌اش را در مرحله گروهی بسته نگه داشت. کارلوس کی‌روش در این بازی نمی‌تواند از یکی از مهره‌های خوب خود به نام سعید عزت اللهی بهره ببرد. او محروم است. با این حال در خط حمله می‌تواند از دو بازیکن گلزن به نام‌های علیرضا جهانبخش و سردار آزمون استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      دادا مونیر که اسپانیایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج