جاباما
۷۳۲۰۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ژسوس: روی کمک به برزیل تمرکز کرده‌ام

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل می‌گوید روی کمک به تیم تمرکز کرده است، نه کسب عنوان آقای گلی جام جهانی ۲۰۱۸.

خبرگزاری تسنیم: گابریل ژسوس که به همراه تیم ملی فوتبال برزیل خود را آماده بازی روز یکشنبه مقابل سوئیس در گروه E جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌کند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: حتی پیش از این با وجود اینکه تیته ترجیح می‌داد در خط حمله از نیمار، کوتینیو و ویلیان استفاده کند، همیشه آرامش خودم را حفظ کردم و حالا هم چه با توپ و چه بی‌توپ در زمین فعال هستم. این هم تنها به خاطر سیستم بازی تیم نیست، بلکه به خاطر بازیکنانی است که در زمین هستند.

مهاجم منچسترسیتی که یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر سلسائو به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: بازیکنان زیادی هستند که می‌توانند عنوان آقای گلی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ را از آن خود کنند. نمی‌خواهم در مورد آنها صحبت کنم، اما در مورد خودم می‌توانم بگویم که روی کمک به تیم تمرکز کرده‌ام، حالا می‌خواهد این کمک با گل‌های من، پاس‌های من و یا تکل‌هایم باشد. اگر ما به صورت تیمی خوب بازی کنیم، بازیکنان به صورت انفرادی هم به خوبی به چشم خواهند آمد.

ژسوس ۲۱ ساله که جای روبرتو فیرمینو را در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال برزیل گرفته، تصریح کرد: همیشه در مورد حضور من در ترکیب اصلی به جای فیرمینو پرسیده می‌شود، اما باید بگویم که داشتن دو مهاجم نوک که توانایی بازی در ترکیب اصلی را دارند، یک مزیت برای تیم به شمار می‌رود. این موضوع در مورد پست‌های دیگر هم صدق می‌کند. رقابت سالم به رشد و تکامل ما کمک می‌کند.

وی گفت: خوشحالم که فیرمینو به ما کمک می‌کند و باید بگویم او هم مثل من فصل فوق‌العاده‌ای داشته که این خیلی مهم است. اگر روبرتو خوب بازی کند از او حمایت خواهم کرد و فیرمینو نیز در قبال من چنین کاری را خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج