۷۳۲۰۸۷
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو: لوپتگی بویی از بازی جوانمردانه نبرده است

سرمربی کروات پرسپولیس نسبت به اخراج خولن لوپتگی از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال اسپانیا واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با روزنامه «Jutarnji list» کرواسی در خصوص اخراج خولن لوپتگی از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال اسپانیا دو روز پیش از آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: از تصمیم فدراسیون فوتبال اسپانیا به هیجان آمدم. این واکنش واقعی کسانی است که مراقب همه چیز هستند. به شخصه واکنشی که سران فدراسیون فوتبال اسپانیا نشان دادند تا از نگرش خود محافظت کنند را دوست داشتم. برای این حرکت و به افتخار آنها کلاه از سر برمی‌دارم.

وی با اشاره به اینکه هم مربیان و هم بازیکنان باید به قوانین احترام بگذارند و در قبال کارفرمایان خود درست رفتار کنند، تأکید کرد: مذاکره کردن حق قانونی یک مربی است، اما لوپتگی به تازگی قرارداد خود را با فدارسیون فوتبال اسپانیا تمدید کرده بود و در حالت عادی باید به اطلاع مسئولان این فدراسیون می‌رساند که در حال مذاکره با شخصی دیگر است، اما او این کار را نکرد. لوپتگی یک اسپانیایی تمام‌عیار است، اما او به هر حال به رئال مادرید می‌رود... به همین خاطر از واکنش فدراسیون فوتبال اسپانیا خوشحال شدم. این هشداری به همه بود که فدراسیون به دنبال روابط حرفه‌ای است. آنها قدرت خود را نشان دادند و پیام واضحی است دادند مبنی بر اینکه هیچ کس از تیم ملی قدرتمندتر نیست و لوپتگی هم نشان داد که بویی از بازی جوانمردانه نبرده است. در مورد باشگاه‌ها هم اوضاع به همین منوال است و کسی از باشگاه و تیم بالاتر نیست.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: واکنش بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا به انتخاب فرناندو هیرو علیرغم اینکه او تجربه سرمربیگری آنچنانی نداشت، مثبت بود. به هر حال این تغییرات ممکن است مشکلاتی هم به وجود بیاورد، اما اطمینان دارم که بازیکنان اسپانیا برای کسب نتایج خوب، بیشتر تلاش خواهند کرد. هیرو دانش لازم و کافی را دارد چون در رده باشگاهی و ملی بازی کرده و به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتبال اسپانیا و دستیار سرمربی در رئال مادرید هم ایفای نقش کرده است. شکی ندارم که هیرو با وجود تجربه کمش می‌تواند تیم ملی اسپانیا را رهبری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه چی میگفتی روحیشونو ببازن ایران پیروز بشه

    • بدون نام

      تو یکی دیگه دهنتو ببند بیمعرفت خائن
      هنوز اون مصاحبه معروفت موجوده ک گفتی من از سالها پیش طرفدار پرسپولیس بودم واین یعنی خیانت محض!!!!!
      وقتیکه سرمربی تیم ملی باشی و قلبا طرفداره یه تیم خاص باشی بجز خیانت چی میتونه باشه؟؟؟؟
      اتفاقا تووی همون دوران بهترین بازیکنان استقلال مانند فرهاد مجیدی،نوازی، عنایتی اکبرپور دین محمدی تووی اوج بازیشون بودن اما هیچ جایی تووی تیم ملی نداشتن
      چون سرمربی تیم ملی به تیم ایران نگاه رنگی داشته و قلبش طرفداره پرسپولیس بوده و با وجود اینکه پرسپولیس تیم دوازدهم لیگ ایران بود و استقلال یا قهرمان یا دوم و یا سوم اکثره بازیکنان تیم ملی یا از پرسپولیس بودن و یا از فولاد (میرزاپور، کاملی فرد،بداوی)
      همونجا بود ک بیشتر بازیکنان تیم لنگ ب اروپا ترانسفر شدن و البته یا زود دیپورت شدن و یا رفتن رووی سکوها نشستن چون بی کیفیت بودن

      پاسخ ها

      • IRAN

        اره بی کیفیت بودن مجیدی دو تا گل به چلسی زد مجیدی به یوونتوس سه تا گل زد مجیدی با بایرن مونیخ قهرمان المان شد مجیدی مرد سال اسیا شد الکی از خودت حرف نزن جوجه دین محمدی..??یه صحنه ازش یادمه اونجا که اسمشو واسه دلال های اونور ابی هجی میکرد ولی براش ارزش قایل نشدن مجیدی یه صحنه ازش یادمه پیرهن امیرقطر رو تنش رها کردن استقلال در بدترین وضعیت دیدی حالا اطلاعات لازمو نداری داداچ

    • فقط رئال

      ببین کی داره راجع به لوپتگی اینجوری نظر میده؟؟؟؟؟
      کسی ک خودش در دوران سرمربی گریش تووی تیم ملی همه نگاهش به تیم سیزدهم لیگ ایران در اون زمان یعنی پرسپولیس بود!!!!!!!!!!!!
      تو ب پرچم ایران خیانت نکردی آقای برانکو؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • محمد

        بخاطر نبود بازیکنان کیسه در تیم ملی بود که نتایج درخشانی گرفت. پماد سوختگی با آرم العین بدم خدمتتون؟؟خخخخخخ

    • بدون نام

      تتوخفه شوبزدل حسود وهمش ازکیروش بزرگ ایرادالکی میگرفتی ودنبال تیم ملی باهرروش نامردی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کی موفق زرنگ باشه دشمن زیاد داره.کارنامه ات مشخص هست پروفسور با معرفت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج