۷۳۲۱۹۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«گوگل» هم حال و هوای جام جهانی پیدا کرد

به مناسبت دومین روز آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شرکت گوگل لوگوی خود را مطابق بازی های کشورهای رقیب در این روز تغییر داد که در این بین طرحی متناسب با حال و هوای جام جهانی در کشور ایران نیز به چشم می خورد.

خبرگزاری ایرنا: به مناسبت دومین روز آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شرکت گوگل لوگوی خود را مطابق بازی های کشورهای رقیب در این روز تغییر داد که در این بین طرحی متناسب با حال و هوای جام جهانی در کشور ایران نیز به چشم می خورد.

روزنامه «دیلی میل» انگلیس روز جمعه نوشت: شرکت گوگل به رسم همیشه بار دیگر لوگوی خود را تغییر داد و آن را با ۶ کشوری که امروز (پنجشنبه) به مصاف یکدیگر می روند، مزین کرد.

«گوگل» هم حال و هوای جام جهانی پیدا کرد

در ادامه رقابت های جام جهانی که از روز گذشته با دیدار تیم های روسیه و عربستان سعودی آغاز شد و با پیروزی میزبان پایان یافت، امروز 15 ژوئن (25 خرداد ماه) سه بازی دیگر مرحله گروهی شامل ایران - مغرب، مصر - اروگوئه و اسپانیا - پرتغال برگزار می شود.

بر این اساس، وظیفه طراحی لوگویی جدید و متناسب با رویکرد مردم کشورهای اسپانیا، پرتغال، ایران، مغرب، مصر و اروگوئه نسبت به فوتبال بر عهده هنرمندان میهمان شرکت گوگل واگذار شده است.

در این بین، «راشین خیریه» نقاش و تصویر گر ایرانی که هنرمند میهمان گوگل برای این منظور است، فوتبال را بزرگ ترین ورزش این کشور توصیف کرد و اظهار داشت: ایرانی ها هم از بازی کردن و هم از تماشای فوتبال لذت می برند؛ جام جهانی رویداد بزرگی است که مردم کشورم را برای حمایت از تیم ملی گردهم می آورد.

«گوگل دودل» تغییر موقتی لوگوی شرکت گوگل از لوگوی اصلی آن است که در مناسبت ها و رویدادهای خاص، تعطیلات ویژه، تولد اشخاص برجسته و دستاوردهای بزرگ به جای لوگوی اصلی به کار می رود.

این ابتکار نخستین بار به منظور گرامیداشت جشنواره سالانه مرد سوزان (Burning Man) توسط شرکت گوگل انجام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج