۷۳۲۵۴۰
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

آموزش نحوه مقابله با تهدیدات در مدارس کشور

وزیر آموزش و پرورش گفت: ارائه مهارت های اجتماعی به دانش آموزان در قالب فوق برنامه و در دوره متوسطه اول آغاز می شود و به تدریج در دیگر پایه های تحصیلی گسترش می یابد. وی گفت: این آموزش ها، در حقیقت تمرین انجام فعالیت هایی است تا بچه ها بتوانند خودشان را در مقابله با تهدیدهای بیرونی محافظت کنند، به چه کسی اعتماد کرده و نگرانی های خود را مطرح کنند.

خبرگزاری ایرنا: وزیر آموزش و پرورش گفت: ارائه مهارت های اجتماعی به دانش آموزان در قالب فوق برنامه و در دوره متوسطه اول آغاز می شود و به تدریج در دیگر پایه های تحصیلی گسترش می یابد.

سید محمد بطحایی اظهار داشت: از آنجا که نوع مواردی که می تواند دانش آموز را تهدید کند، متفاوت است وزارت آموزش و پرورش توسعه و گسترش مهارت های اجتماعی را در دستور کار دارد.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از آموزش ها در برنامه رسمی خواهد آمد و بخشی به صورت فوق برنامه در کلاس ها ارائه می شود، تصریح کرد: از مهرماه شاهد گسترش آموزش این مهارت ها در مدارس خواهیم بود.

وزیر آموزش و پرورش یاد آور شد: این آموزش ها، در حقیقت تمرین انجام فعالیت هایی است تا بچه ها بتوانند خودشان را در مقابله با تهدیدهای بیرونی محافظت کنند، به چه کسی اعتماد کرده و نگرانی های خود را مطرح کنند.

بطحایی اضافه کرد: بنا داریم ابتدا آموزش مهارت های اجتماعی را در متوسطه اول آغاز کنیم که البته بخشی از آن اجباری و به صورت فوق برنامه خواهد بود و تدریج بخشی از برنامه درسی به این موضوع اختصاص داده می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا چه مهارتی ؟ تو مدارس بخش حراست باید دایر بشه و من فکر میکنم 95 درصد جرائم مختلف در مدارس حل خواهد شد

    • بینام

      خوبه خدا را شکر .تابو را بشکنید

    • علی

      تابستون که مدارس تعطیله و حقوق معلم ها رو هم که پرداخت میکنید مدرسه هم که هست میشه مهارت های اجتماعی رو به بچه ها یاد داد....به بچه ها رحم کنید...اموزش اموزش اموزش.در کل فقر اموزش داریم.

    • بدون نام

      الآن دلواپسان میان میگن اینا میخوان ۲۰۳۰ رو اجرا کنن

    • بدون نام

      دیر نیست؟خیلیا بی ابرو شدن حتما باید در یکی از مدارس بالا شهر تهران اتفاق بیوفته مدارس شبانه روزی این اتفاقا زیاد اتفاق می افته دانش اموزان اصلا پناهی هم ندارند

    • بدون نام

      شما هرچی دلتون میخواد زور الکی بزنین. پدر و مادرها با وجود ماهواره تو خونه ها دارن حسابی بچه ها رو با همه مسائل جنسی و ... آشنا می کنن. بعد هم میگن چرا جنایات جنسی زیاد شده!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج